Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Jeg har fått pakke ;) Bare prøvd en gang med det lyse, men Skjønningen fikk litt panikk fordi hun ikke fikk armene ut sånn jeg hadde knytt. Men håper på mer prøving i løpet av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

:hallo:

Der var du ja :fnise:

God jul!

Hei imli! Grattis med nr 2 :Nikke:

Uvant å skrive her - leeeeenge siden sist ;)

Jeg har forøvrig sendt gutta på hytta til svigers da lillemor er syk. Startet med oppkast julaften kveld til morgenen 1. juledag. Påfølgende feber og surklete hoste. Svært slapp jente som ikke orker å sitte/stå uten støtte. Ingen feber i dag, men like slapp, om ikke slappere. Dro på legevakten og kom hjem med en henvisning til sykehuset om hun ikke bedrer seg. Fikk i henne en liten saftis før hun sovnet.

Hun spiste en skive i dag tidlig og drakk en kopp melk (ville ikke ha annen væske), men tror det meste kom opp i bilen på vei til legevakten i 15-tiden.

Ellers er det bra med oss. Jobber, ungene i bhg og trives med det, koser oss i huset vårt på gjellet nær hovedstaden og mannen og jeg har det fint sammen :hjerte:

Håper det står bra til med dere også :klem:

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vanskelig å si ;). Med full jobb, to små, hus og en mann som må behages ;), så kan jeg ikke love noe som helst.... Må ta det som det kommer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Hei hei Mrianne :)

Hadde skrevet et langt innlegg her om dagen, men så ble det borte. Orket ikke å skrive på nytt, ren og skjær latskap.

Vet ikke om det er så mange av mine gamle venner igjen her? HEI HEI!

I murmelheimen har barna blitt store og vi har strak fem års bryllupsdag. Vi har fått oss gode jobber og har hus med gjerde og to biler. Alt i alt en ganskse så A4-familie.

Mr T blir fire år i slutten av august og lillemor ble to år i april. De er to ganske så harmoniske barn, dog med vilje av stål og meningers mot ;). Med andre ord, de er som sin mor :ler:.

Vi har absolutt INGEN planer om flere barn, to fungerer ganske så bra for oss. Vi har to armer hver og det er det som trengs i strie stunder når man er alene med dem (noe jeg er en del :Nikke:).

Om to dager drar vi på hytta og blir der til jeg starter ny jobb 5. juli. Nå har jeg ferie (første dag i dag) og ligger langflat i hagen og likker til meg alle de solstråler jeg får fatt på.

Alt i alt er livet supert! Sånn, det var en liten oppdatering fra meg. Nå får vi se hvor mange som kommer innom av gamle (og nye) venner.

GOD SOMMER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig koselig, Marienne :Nikke:. I dag drar vi på hytta og blir borte i et par uker. Skal skrive mer når jeg kommer tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Pondusa!

Vi er nå hjemme fra ferie, etter snaue to ukers ferie. Mannen har vært hjemme og jobbet fra søndag til torsdag forrige uke, og jeg var stuck på en øy med to må uten mulighet til å oppsøke sivilisajonen. Båtmotoren ble kaputt dagen etter at mannen dro, og der satt vi.

I går var jeg i bryllup til ei venninne og i morgen venter ny jobb på samme sted, men ny arbeidsgiver. Forstå det den som kan ;). Nå er det to uker med jobbing, så en uke til Danmark med et vennepar og deres to barn. Da står Legoland for tur, to år iden sist. Vi har allerede vært i Dyreparken, så dette er stas for barna :Nikke:

Ellers er det ikke stort å rapportere annet enn at vi er friske og raske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei Murmelmy! Gammel venn som stikker innom :) Lenge siden sist nå. Så godt å lese at dere har det bra. Høres ut som vi lever ganske like liv ja, skikkelig a4, men jeg klager ikke, det er akkurat sånn jeg vil ha det :)

Vi fikk en gutt til i okt 09, en megasktiv liten krabat. Før så tenkte vi at to holdt i massevis, men nå har vi faktist et ønske om en til. Flere og flere av de vi kjenner skal ha 3 og da begynte vi å tenkte litt mot en tredjemann vi og. Men når det blir vet vi ikke.

Håper du har hatt en fin sommer og at du trives på jobben, klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Ida, DET var lenge siden! Må ærlig innrømme at jeg også stortrives med det såkalte a4-livet. I dag tidlig kom vi hjem fra en uke i Danmark med vårt næreste vennepar. De har liv som vårt, men venter nå nr 3. Det blir tre på fire år :fnise:. Selv merker jeg at de to jeg har holder i massevis... Det tar på å ikke sove natten gjennom i fire år og jeg hæler ikke ytterligere år med søvnløse netter...

Uken har forøvrig vært toppers! Supert vær i dejlilge Danmark med grader mellom 25-30, relativt vindstille, fint sommerhus, langstragte hvite strender, glade barn, Legoand, Zoo og mye mye mer.

I morgen venter jobben atter en gang og snaue to uker før jeg drar på husmorferie til Krakow. Det gleder jeg meg fantastisk mye til :Nikke:.

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja,jeg vet alt om for lite eller ingen søvn. Da eldstemann endelig begynte å sove, så ble jeg gravid med andremann, og han er nesten verre enn første til å sove. Søvnmangelen er en av grunnene hvorfor vi ventet noen år med andremann.

3 på 4 år høres heftig ut, vi kommer nok til å vente en stund vi, hvis ikke det skjer et aldri så lite "uhell".

Så bra at dere har hatt en fin ferie, det gjør det lettere å begynne å jobbe igjen. Håper du får en super uke, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...