Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Så nydelig bilde! :hjerter_rundt:

Høres ut som du har hatt en stri tid, men godt å høre at mannen nå skal ha fri! Dere må kose dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRA for at mannen har fri nå! :hoppe:

Si fra hvis du vil møtes en dag, da! (Per sms, jeg er bare sporadisk på nett!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Vi storkoser oss!

Her er det ingen spesielle rutiner ennå, bortsett fra at hun har lagt seg til vane å spise 1-2 ganger mellom kl 23-09. Vi samsover nå og kommer til å flytte henne over i egen seng når hun er drøye måneden tenker jeg. Akkurat nå så fungerer det utrolig bra slik det er og vi sover godt begge to :Nikke:. Tenk, i dag sov storebror fra 19-9.30 :overrasket:. Lillesøster vekte vi kl 10, da ville storebror absolutt opp til henne :ler:

Maia er også dårlig til å rape og om natten så gjør jeg ikke et forsøk engang. Hun ligger ved siden av meg og får pupp når hun skulle trenge det (1-2 ganger). I motsetning til storebror så er hun ikke et gulpebarn og her renner det kun over om hun stelles rett etter mat.

Tenk, i morgen er hun tre uker gammel, tiden har gått så fort :hjerte:

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å få se bilder! Skjønne sjarmtroll, altså! :hjerter: De ser ut til å ligne på hverandre, synes jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :vinke:

Tusen takk for søte tilbakemeldinger, det setter jeg pris på :)

Her i heimen er det mye som skjer. Ettersom vi kjøpte hus i november så har det blitt endel hagestell. Mannen planter, bygger gjerde, vanner plenen osv. Hu mor lager middag, vasker klær, ammer, styrer og steller. Altså, ganske stereotypiske ansvarsområder her om dagen :fnise:.

Vi holder også på med å ordne byggetillatelse til å ferdigstille garasjen, planlegge dåp i juni m.m.

Tulla og storebror har det bra og størsten er fremdeles super med minsten :hjerte:. I skrivende stund ligger bror og sover i sengen sin mens mini ligger på fanget til pappan sin.

Hun ser ut som en tenåring med masse melkeutslett i ansiktet :fnise:, men det går tidsnok bort. Lurer på om hun har fått trøske i munnen og skal ringe legen i morgen for å få drop in time. Jeg merker ingenting på meg og amming går som det skal.

Vi sover godt om natten, hun i armkroken min :). Våkner sånn rundt 01 og 04 for mat, men det går jo som smurt. Sover fint til langt utpå morgenen om storebror lar henne være i fred. Han vil som regel inn å kose på henne når han står opp i 06.30-07-tiden :hjerte:. Han er jo så glad i lillesøster at han må få kose så mye han vil (nesten). Han har derimot ikke skjønt at lillesøster ikke kan drikke biola på flaske eller spise rosiner :fnise:

Vi er på farten omtrent hver eneste dag, men i morgen blir det kosedag hjemme såfremt det ikke er en legetime ila dagen. Deilig.

Vekten min går nedover og om jeg ikke spiser litt ekstra så kommer jeg til å bli en sylfide ila denne ammeperioden :ler:. Mangler nå snaue 3 kilo til min trivselsvekt, som igjen er ganske slankt (63 kg på 176cm). Har hatt to dager nå uten så veldig mye godtespising og da røk enda en kilo :roll:. Ønsker ikke at det skal gå så kjapt :sjenert:.

Nå gråter tulla og jeg må forsyne meg av isen på benken før den smelter. Adieu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips: Potetgull i kveld, morgen kveld og søndag kveld, og et lass med pølser og is i morgen. Det skulle nok sette en stopper for vektnedgangen! Husker selv at jeg gikk 5 kg under normalvekten da jeg ammet, men jammen meg krøp det fort opp igjen da jeg sluttet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og i følge jm på sykehuset hadde vi som sleit med vekta "feil vei" lov å spise så mye drittmat vi ville. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten stabiliserer seg nok snart ;). Har gjort som Imax freslår og døtta nedpå med slikkerier denne helgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Storebror på snart 21 mnd er en staselig kar som er bestemt som få. Med masse skryt og gode ord følte han seg bare sååååååå fin på 17. mai i pappas gamle barnebunad. Han nektet å ta av seg lua inne og fløy rundt med den på snei hele kvelden . Se på skjønningen min :heartbeat:

Grimaser er tøft, men godteri er enda tøffere. Lader her opp sukkernivået til han skal sove hos farmor og farfar :Knegg:

Rart jeg er IN LØØØØØV????

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott han er i pappas gamle bunad :hjerte: Så kult at dere bruker den igjen.

Vekta ja....jeg har gått ned til startvekta før svangerskapet, men jeg har nok greid å holde den der med godis. Har fått et helt enormt sukkersug etter fødselen, men nå er det slutt altså. Fra i morgen av begynner jeg et nytt og bedre liv - salat here I come :fnise:

Håper dere får en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk monja :klem:

Jeg er jo i fin hold, men har gått raskt ned til 66 kilo selv med svært høyt sukkerinntak :ler:. Har bred/tung benbygning og ser ut som et skjelett når jeg er 60 kg. 63 er passe og ønsker meg dit (er 176cm høy), men ingen hast. Har jo planlagt å amme i mange mnd fremover.

Nå skal jeg stramme opp, det er viktigst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...