Valyria83 Skrevet 8. februar 2023 #21 Del Skrevet 8. februar 2023 Highhopes skrev (6 timer siden): https://eurovisionworld.com/odds/eurovision Fortsatt tidlig, men gøy å se at Norge har steget fra 12. til 4.-plass på oddsen etter den norske finalen. Blir spennende fremover 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 9. februar 2023 #22 Del Skrevet 9. februar 2023 https://www.dagbladet.no/kjendis/fyker-oppover/78442077 Finner ikke hvor du stemme på din favoritt på Eurovisionworld.com 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 9. februar 2023 #23 Del Skrevet 9. februar 2023 Valyria83 skrev (På 7.2.2023 den 8.29): Mange som liker Spania sitt bidrag. Ja den er bra, men blir litt masete for min smak. ekstremt masete. denne kommer langt ned på lista mi. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #24 Del Skrevet 9. februar 2023 Highhopes skrev (På 8.2.2023 den 14.01): https://eurovisionworld.com/odds/eurovision Fortsatt tidlig, men gøy å se at Norge har steget fra 12. til 4.-plass på oddsen etter den norske finalen. Akkurat nå er Norge gått opp til 3. plass på oddslista. Men vi må huske at det bare er 8 sanger som er klare, så ting kan endre seg i tiden framover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 10. februar 2023 #25 Del Skrevet 10. februar 2023 (endret) On 2/7/2023 at 11:52 PM, NordicViking said: Det tsjekkiske bidraget ble klart i kveld. Det er Vesna med 'My Sister's Crown'. ... Tsjekkia og Norge har de beste låtene sålangt synes jeg. Men tror det er stor sjanse for at Tsjekkia får et hakk høyere plassering enn Norge. Men jeg digger Norge sin låt. Tsjekkia er for meg nr 2. Ukraina nr 3. Men det kommer nok flere låter etterhvert. På oddsen ligger Norge som nr 3. Kjempebra! 🥰👌 Endret 10. februar 2023 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #26 Del Skrevet 11. februar 2023 I kveld er det 'SuperLørdag' med finaler i sju land. Det er Estland, Romania, Danmark, Latvia, Kroatia, Italia og Malta. Det er i tillegg delfinale nr. 2 i Sverige, og semifinale nr. 2 i Litauen. Sanremo-festivalen i Italia har pågått denne uka, og hele 28 sanger er klar for finalen i kveld. Av disse skal 5 sanger til superfinalen. Det kan bli en lang natt i Italia. Marco Mengoni med sangen 'Due vite' er storfavoritt til å vinne i følge oddsen. 😄 I Danmark skal 8 sanger bli til 3 sanger i superfinalen. I følge oddsen vil det stå mellom to artister: Eyjaa med sangen 'I Was Gonna Marry Him', og Reiley med sangen 'Breaking My Heart'. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #27 Del Skrevet 11. februar 2023 Romanias bidrag er klart. Det er Theodor Andrei med sangen 'D.G.T. (Off and on)'. ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #28 Del Skrevet 11. februar 2023 Den danske finalen gikk i kveld, og Reiley - eller Rani Petersen fra Færøyene - skal representere Danmark med sangen 'Breaking My Heart'. ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #29 Del Skrevet 11. februar 2023 Bidraget fra Estland er klart. Det er Alika med sangen 'Bridges'. ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #30 Del Skrevet 11. februar 2023 Latvias bidrag er klart. Det er Sudden Lights med sangen 'Aijā'. ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 11. februar 2023 #31 Del Skrevet 11. februar 2023 (endret) Jeg har hørt litt på låtene som er med I eurovision i år. Jeg synes det er veldig mye dårlig. Men det kan være at jeg må bli bedre kjent med låtene først, og at jeg kommer til å forandre mening . Det er kun 3 land som har låter som er ok for meg å høre på. Det er Tsjekkia, Norge og Ukraina. Endret 11. februar 2023 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #32 Del Skrevet 11. februar 2023 Bidraget fra Kroatia er klart. Det er Let 3 med sangen 'Mama ŠČ!' Dette er noe helt for seg selv. 🤣🤣🤣 Enten blir det total fiasko, eller så kommer det til å bli en kjempehit. Sjekk teksten til denne sangen! Jeg fikk med meg slutten av avstemningen i Kroatia via YouTube, og kommentarene som kom inn om denne sangen var - med noen få unntak - nesten utelukkende negative. Jeg synes det er en artig sang, men har liten tro på at den vinner. 🚜🚜🚜 ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 11. februar 2023 #33 Del Skrevet 11. februar 2023 NordicViking skrev (2 minutter siden): Bidraget fra Kroatia er klart. Det er Let 3 med sangen 'Mama ŠČ!' Dette er noe helt for seg selv. 🤣🤣🤣 Enten blir det total fiasko, eller så kommer det til å bli en kjempehit. Sjekk teksten til denne sangen! Jeg fikk med meg slutten av avstemningen i Kroatia via YouTube, og kommentarene som kom inn om denne sangen var - med noen få unntak - nesten utelukkende negative. Jeg synes det er en artig sang, men har liten tro på at den vinner. 🚜🚜🚜 ... OMG 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #34 Del Skrevet 11. februar 2023 Maltas bidrag er klart. Det er The Busker med sangen 'Dance (Our Own Party)'. ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #35 Del Skrevet 11. februar 2023 (endret) NordicViking skrev (1 time siden): Bidraget fra Kroatia er klart. Det er Let 3 med sangen 'Mama ŠČ!' ... Etter å ha sjekket litt mer rundt denne sangen, så viser det seg at det er en sang med et klart anti-krigs tema. De gjør narr av Putin (kaller ham en psykopat), og det uten å nevne ham ved navn. Spørsmålet blir om ESC vil tillate en slik sang, eller om det blir for politisk. Har hørt sangen noen ganger nå, og jeg liker den mer og mer. Men jeg tipper det er mange som vil hate den. Kroatia er for øvrig i samme gruppe i semifinalen som Norge. 🚜🚜 Endret 11. februar 2023 av NordicViking 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 12. februar 2023 #36 Del Skrevet 12. februar 2023 Bra det ikke ble Ulrikke vi sendte ned. Hun er masete når hun snakker, og skrikete når hun synger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 12. februar 2023 #37 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) 3 hours ago, Anonymburker said: Bra det ikke ble Ulrikke vi sendte ned. Hun er masete når hun snakker, og skrikete når hun synger. Etter å ha hørt de andre lands låter i eurovision så tror jeg at Allesandra har en stor sjanse til å havne blant topp 3. jeg er glad for at det ble Allesandra. Er enig med deg at det ble så "skrikete" i sangen honestly. Men Ulrikke har stort talent i seg, og jeg håper på at hun stiller med en bedre låt neste år . Jeg liker Ulrikke, men jeg synes ikke at låten var bra nok i år. Endret 12. februar 2023 av Eloise12345 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #38 Del Skrevet 12. februar 2023 Sanremo-festivalen i Italia ble avsluttet i går, og Marco Mengoni med sangen 'Due vite' ble vinneren. Han vil få tilbud om å representere Italia i ESC. Det er ventet en avgjørelse i løpet av søndag, og jeg vil bli svært overrasket om han takker nei. Marco Mengoni representerte for øvrig Italia i ESC i 2013 med sangen 'L'Essenziale'. Det endte med en 7. plass. ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 12. februar 2023 #39 Del Skrevet 12. februar 2023 NordicViking skrev (12 timer siden): Maltas bidrag er klart. Det er The Busker med sangen 'Dance (Our Own Party)'. ... Tror denne kan komme på top 10. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 12. februar 2023 #40 Del Skrevet 12. februar 2023 NordicViking skrev (14 timer siden): Den danske finalen gikk i kveld, og Reiley - eller Rani Petersen fra Færøyene - skal representere Danmark med sangen 'Breaking My Heart'. ... Denne er ikke så værst. Bør kvalifisere seg til finalen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå