Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool


NordicViking

Anbefalte innlegg

Den norske finalen i MGP er over og det norske bidraget er klart, og stadig flere andre land blir klare med sine bidrag. Starter en ny tråd der vi kan diskutere bidrag og artister som skal være med i årets ESC i Liverpool. Greit å skille mellom MGP og ESC.  🤓

Begynner med det norske bidraget.

...

 

Endret av NordicViking
  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svartkatt skrev (1 minutt siden):

Begynner adresse Liverpool til uka?

Nei, opptakene begynner ikke før i slutten av mars, og sendes sannsynligvis på TV i april/mai. NRK inviterer for øvrig folk til å delta i folkejuryen. Her er det bare å sende inn en søknad.  (Link)   😁

 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå det irske bidraget er bedre enn det norske. Norges sang har vi hørt 100 ganger før. Er opp oppbrukt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charolaise skrev (Akkurat nå):

Vil påstå det irske bidraget er bedre enn det norske. Norges sang har vi hørt 100 ganger før. Er opp oppbrukt. 

*Oppbrukt. Vil ikke ha noen særskrivningsfeil her! 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

horrible bidrag fra både Irland og Spania. 

Norge er ok og derfor den beste kandidaten i denne tråden (til nå).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har klatret litt på "odds-toppen" blant europeiske bookmakere etter at Alessandra vant den norske finalen. Vi har gått fra 12. plass til 7. plass. Vi er fortsatt bak land som Sverige, Finland, Italia, UK, Ukraina og Tsjekkia, og det til tross for at seks av disse landene ennå ikke har noe bidrag klart. Kun Ukraina har bidraget klart, og ligger foreløpig på topp. Er nok fremdeles mange sympatistemmer der. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første av fire svenske delfinaler gikk av stabelen på lørdag, og to artister gikk direkte til finalen. To andre artister gikk til semifinalen, der de får en ny sjanse til å gå til finalen.

Den ene av de to artistene som gikk direkte til finalen er Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat. Adam Woods med sangen "Where You Are (Sávežan)". De har tydeligvis kikket litt til Norge, og har fått med seg at samisk joik (ref. Keiino) kan være med og løfte en sang helt til topps. Denne sangen er nå inne på topp 3 på den svenske oddslista, og kan meget gjerne bli det svenske bidraget i Liverpool. Det er en kul sang, så sjekk den gjerne ut.   (Video)  🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som liker Spania sitt bidrag. Ja den er bra, men blir litt masete for min smak. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Valyria83 skrev (2 timer siden):

Mange som liker Spania sitt bidrag. Ja den er bra, men blir litt masete for min smak. 

 

Jeg liker den veldig godt! 💃🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best det norske, og en toer for meg er det ukrainske bidraget 💖  

Det kommer flere låter. Blir spennende 🥰

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...