Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool


NordicViking

Anbefalte innlegg

NordicViking skrev (På 25.2.2023 den 22.08):

Det finske bidraget ble klart i kveld. Det er Käärijä med sangen 'Cha Cha Cha'.

WOW!!!!!! For en kul sang. Dette er min foreløpige favoritt.

...

 

Helt crazy sang 😅men på en god måte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen som jeg elsker Finland sitt bidrag! Klarer ikke slutte å høre på den. Etter over en måned med hundrevis av gjennomlyttinger burde jeg vært drit lei, men det er jeg altså ikke. Er nesten mer besatt av den nå når jeg vet at den skal til Eurovision. Tror kanskje jeg trenger hjelp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadet skrev (1 time siden):

Fy faen som jeg elsker Finland sitt bidrag! Klarer ikke slutte å høre på den. Etter over en måned med hundrevis av gjennomlyttinger burde jeg vært drit lei, men det er jeg altså ikke. Er nesten mer besatt av den nå når jeg vet at den skal til Eurovision. Tror kanskje jeg trenger hjelp.

Får du ikke nok av Finland? Da bør du sjekke reaksjonene til mange YouTubere. Det er vel verdt å få med seg. (Link)  😁:danse2:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/26/2023 at 11:26 PM, Highhopes said:

Elsket Euphoria, men Tattoo føler jeg man har hørt før.

Tror likevel den kan vinne hele Eurovision om den vinner (som den trolig gjør). 

Jeg tror desverre spenningen er borte for min del. Jeg tror Loreen,  og Sverige blir vinneren av Eurovision 2023.  

 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (53 minutter siden):

Jeg tror desverre spenningen er borte for min del. Jeg tror Loreen,  og Sverige blir vinneren av Eurovision 2023.  

 

håper ikke det. den er ok men er ikke den beste i år.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (57 minutter siden):

Jeg tror desverre spenningen er borte for min del. Jeg tror Loreen,  og Sverige blir vinneren av Eurovision 2023.  

 

Usj, ikke si sånn. Blir deprimert av tanken.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, hadet said:

Usj, ikke si sånn. Blir deprimert av tanken.

Ja jeg frykter det. Ser på TikTok og youtube at Loreen er fryktelig populær. 🙈🙉 Men vi får håpe at Norge gjør det veldig bra i eurovision,  og at Sverige gjør det dårlig. . Jeg blir deprimert av tanken på at Sverige blir for overlegen. 🙈🙄

Sverige topper på oddsen også. Jeg gidder ikke tanken på å bruke tid på å se eurovision i år dersom Sverige er så overlegen. 🙈

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 26.2.2023 den 23.49):

Det polske bidraget ble klart søndag kveld. Det er Blanka med sangen 'Solo'.

...

 

Oi, dette gav meg skikkelig mgpjr-vibber. Nå ble jeg sendt rett tilbake til 2004 👶

Nei, takke meg til Rammsteinhulken fra Finland :hyper:

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (12 timer siden):

HEIA Finland :strix::bolledeig:

Tror Finland blir televote vinneren. ❤️

Tipper at de blir nummer 2 i Eurovision. 

Sverige vinner viss de sender Loreen. 🙄 Tipper hun får høy poengsum av både juryen og publikum. 

Norge havner vel på 3-5 plass. 

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Eloise12345 said:

Ja jeg frykter det. Ser på TikTok og youtube at Loreen er fryktelig populær. 🙈🙉 Men vi får håpe at Norge gjør det veldig bra i eurovision,  og at Sverige gjør det dårlig. . Jeg blir deprimert av tanken på at Sverige blir for overlegen. 🙈🙄

Sverige topper på oddsen også. Jeg gidder ikke tanken på å bruke tid på å se eurovision i år dersom Sverige er så overlegen. 🙈

Sverige topper alltid oddsen, uten at det har betydd at de har vunnet de siste årene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidraget fra Nederland er klart. Det er Mia Nicolai & Dion Cooper med sangen 'Burning Daylight'.

...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (4 minutter siden):

Bidraget fra Nederland er klart. Det er Mia Nicolai & Dion Cooper med sangen 'Burning Daylight'.

...

 

er ikke noen fan av ballader. men fin nok denne.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sanninga
Eloise12345 skrev (På 26.2.2023 den 14.30):

Enig. Jeg synes Finland er grusom. 

Jeg har begynt å like svenske Loreen sin låt. Men jeg håper faktisk på at den ikke går videre til eurovision fordi jeg vil ikke at den skal vinne. Hun har en solid vinnerlåt.  

 

Jeg elsker Finland. Men synes denne var grusom! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sanninga said:

Jeg elsker Finland. Men synes denne var grusom! 

Jeg hører at det er mange som liker Finland sin låt. Men fins også noen som ikke liker den 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ænema said:

er ikke noen fan av ballader. men fin nok denne.

Må høre den nederlandske  :) .

Hvilke land mangler nå? Er det Hellas, England, og Island? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sanninga
Eloise12345 skrev (28 minutter siden):

Jeg hører at det er mange som liker Finland sin låt. Men fins også noen som ikke liker den 😅

Ja, det skjønner jeg 😅 Finland sin låt er nok ikke for alle. Den er jo veldig spesiell og kan definitivt tippe over og bli "for mye" for enkelte. Men det er akkurat det jeg liker med den. Og den fenger utrolig mye, for meg. Vil opp å danse når jeg hører den. Men dette er jo veldig individuelt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ænema said:

er ikke noen fan av ballader. men fin nok denne.

Jeg likte Nederland sin låt. Mine favoritter er : 1. Norge 2. Tsjekkia 3. Nederland  4. Ukraina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sanninga said:

Ja, det skjønner jeg 😅 Finland sin låt er nok ikke for alle. Den er jo veldig spesiell og kan definitivt tippe over og bli "for mye" for enkelte. Men det er akkurat det jeg liker med den. Og den fenger utrolig mye, for meg. Vil opp å danse når jeg hører den. Men dette er jo veldig individuelt 🙂

Det er nok inviduellt. Det kan jo være at jeg kommer til å begynne å like den. Må høre den flere ganger kanskje? 😊. Men forløbig: hehe er ikke min type musikk 😆. Musikk er smak og behag ja. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 time siden):

Må høre den nederlandske  :) .

Hvilke land mangler nå? Er det Hellas, England, og Island? 

Rundt 14-15 land mangler fortsatt bidrag. I løpet av mars vil alle bidrag være klare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...