Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool


NordicViking

Anbefalte innlegg

20 hours ago, NordicViking said:

Rundt 14-15 land mangler fortsatt bidrag. I løpet av mars vil alle bidrag være klare.

Han skal representere Kypros🥰. Søt fyr, med fin stemme!.  Denne sangen er som en typisk poplåt, men den er fin ❤. 

Tsjekkia, Norge , Kypros og Nederland er mine favoritter så langt. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvem som skal komme sist i finalen, i år, nå som Tyskland har et brukandes bidrag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadet skrev (47 minutter siden):

Lurer på hvem som skal komme sist i finalen, i år, nå som Tyskland har et brukandes bidrag.

 

 

Tyskland forsøker seg med goth-metall i år. 50% av stemmene i den tyske finalen kom fra 8 internasjonale juryer, og de var ikke særlig begeistret for denne sangen. De hadde Lord of The Lost nede på 5. plass, men det tyske folket stemte dem fram til en klar seier. Så får vi se hva som skjer. Tyskland er en av 'The Big 5', og går derfor direkte til finalen. Akkurat nå ligger Tyskland desidert sist på oddsen blant 'The Big 5'. Jeg må innrømme at jeg ikke har særlig tro på dette prosjektet. 😞

(Video)

 

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det finaler i Moldova, Serbia og Island. Det er semifinaler i Sverige og Portugal. Etter denne helgas finaler gjenstår det 10 bidrag, hvor av minst 5 av disse vil bli klare i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (29 minutter siden):

 

Tyskland forsøker seg med goth-metall i år. 50% av stemmene i den tyske finalen kom fra 8 internasjonale juryer, og de var ikke særlig begeistret for denne sangen. De hadde Lord of The Lost nede på 5. plass, men det tyske folket stemte dem fram til en klar seier. Så får vi se hva som skjer. Tyskland er en av 'The Big 5', og går derfor direkte til finalen. Akkurat nå ligger Tyskland desidert sist på oddsen blant 'The Big 5'. Jeg må innrømme at jeg ikke har særlig tro på dette prosjektet. 😞

(Video)

 

Jeg liker det!

De valgte ihvertfall riktig. Så på sendingen og LOTL er ca. 100x bedre enn hva de nesten endte opp med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadet skrev (1 time siden):

Jeg liker det!

De valgte ihvertfall riktig. Så på sendingen og LOTL er ca. 100x bedre enn hva de nesten endte opp med. 

jeg likte den jeg også. men når man er metal elsker så er man vel kanskje litt partisk. er det mest metal inspirerte bidraget denne gangen. men ser ikke for meg at den vinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ænema skrev (1 time siden):

jeg likte den jeg også. men når man er metal elsker så er man vel kanskje litt partisk. er det mest metal inspirerte bidraget denne gangen. men ser ikke for meg at den vinner.

Nei, den vinner så absolutt ikke, men et mer enn innafor bidrag fra Tyskland er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hørt gjennom alle bidragene som er kommet, nivået var egentlig ikke så lavt som jeg først trodde. Spesielt Latvias bidrag liker jeg skikkelig godt :rodmer:

Dette gleder jeg meg veldig til nå! 😙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadet skrev (På 27.2.2023 den 22.12):

Fy faen som jeg elsker Finland sitt bidrag! Klarer ikke slutte å høre på den. Etter over en måned med hundrevis av gjennomlyttinger burde jeg vært drit lei, men det er jeg altså ikke. Er nesten mer besatt av den nå når jeg vet at den skal til Eurovision. Tror kanskje jeg trenger hjelp.

 

Det tar helt av! Noen har laget sin egen cover-versjon på engelsk av det finske bidraget.  😁

...

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanninga

Personlig synes jeg det er mye dårlig i år, men vedder hele huset mitt på at Finland vinner i år! Cha cha cha🙌🔥🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sanninga skrev (13 timer siden):

Personlig synes jeg det er mye dårlig i år, men vedder hele huset mitt på at Finland vinner i år! Cha cha cha🙌🔥🎉🎉

Håper du har rett! Det er ikke ofte vi får låter som Cha cha cha i esc. En skam om den skal tape mot en streit poplåt fra Sverige..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadet skrev (11 minutter siden):

Håper du har rett! Det er ikke ofte vi får låter som Cha cha cha i esc. En skam om den skal tape mot en streit poplåt fra Sverige..

Enig. Viss ikke Norge vinner så håper jeg at Finland tar seieren. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sveitsiske bidraget er klart. Det er Remo Forrer med sangen 'Watergun'. Det er en sang med et klart anti-krigs budskap.

...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

netpuppy skrev (1 minutt siden):

Er det noen som vet når Adresse Liverpool begynner?

Tror rett etter påske, mener jeg leset det i går, !5.april eller noe sånn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

netpuppy skrev (2 timer siden):

Er det noen som vet når Adresse Liverpool begynner?

Lørdag 15. april i følge NRK.   (Link)

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...