Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool


NordicViking

Anbefalte innlegg

NordicViking skrev (5 timer siden):

I dag er det delfinale 3 i Sverige. Blant de 7 artistene finner vi de norske gutta Marcus & Martinus med sangen 'Air'. De ligger best an på oddsen i denne delfinalen til å gå direkte til den svenske finalen. De ligger også som nummer 2 totalt til å vinne den svenske finalen, et bitte lite knappenålshode bak storfavoritten Loreen.

Men hvorfor velger de å være med i Sverige istedenfor i Norge?  :klo:

 

Marcus & Martinus gikk direkte til finalen etter å ha fått flest stemmer fra seerne i delfinale 3. (Link)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NordicViking skrev (12 timer siden):

Litauens bidrag ble klart i kveld. Det er Monika Linkytė med sangen 'Stay'.

...

 

En av de bedre synes jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (13 timer siden):

 

Marcus & Martinus gikk direkte til finalen etter å ha fått flest stemmer fra seerne i delfinale 3. (Link)

 

Det var morsomt å høre på dem i går da de prøvde å snakke svensk 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/18/2023 at 4:46 PM, Bringebærsyltetøy said:

Italia leverer. Som alltid ❤️

Italia leverer alltid ❤. Frankrike sin er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bidraget fra Australia er klart. Det er Voyager med sangen 'Promise'. Har vært mye rart fra Australia de siste årene, men jeg har litt sans for denne.

...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (12 timer siden):

Bidraget fra Australia er klart. Det er Voyager med sangen 'Promise'. Har vært mye rart fra Australia de siste årene, men jeg har litt sans for denne.

...

 

Jeg også 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (1 time siden):

Jeg også 😊

Jeg og! Har ikke likt så mye av det Australia har deltatt med, men dette var ålreit! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (21 timer siden):

Bidraget fra Australia er klart. Det er Voyager med sangen 'Promise'. Har vært mye rart fra Australia de siste årene, men jeg har litt sans for denne.

...

 

Har sett denne hele tre ganger for å gi den sjanse 😁 nope, liker virkelig ikke. Fra Australia husker jeg godt han Guy Sebastian, for 5-6 år siden eller noe, han var skikkelig ålreit 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurovision-finalen skal ledes av 'Ted Lasso'-skuespiller Hannah Waddingham, talkshowstjerna Graham Norton, 'Britains Got Talent'-dommer Alesha Dixon og den ukrainske sangeren Julia Sanina.  (TV2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere irritert over at Sverige ligger på førsteplass på oddsen også har de ikke en gang valgt deltaker

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Fame said:

Lettere irritert over at Sverige ligger på førsteplass på oddsen også har de ikke en gang valgt deltaker

Har sett på TikTok at Loreen er veldig populær. Jeg frykter at Sverige kan vinne med denne låten. Sverige pleier alltid å ha låter som kommer høyt i plassering. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eloise12345 skrev (6 timer siden):

Har sett på TikTok at Loreen er veldig populær. Jeg frykter at Sverige kan vinne med denne låten. Sverige pleier alltid å ha låter som kommer høyt i plassering. 

 

Blæh...ikke igjen! Spiller på det samme som Euphoria, mektig pop- ballade med kunstnerisk preg. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Selbu said:

Blæh...ikke igjen! Spiller på det samme som Euphoria, mektig pop- ballade med kunstnerisk preg. 

Jeg har ikke hørt hele låten,  men var ikke noe spesiellt begeistret for Euphoria.  

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
On 2/23/2023 at 5:41 PM, NordicViking said:

Eurovision-finalen skal ledes av 'Ted Lasso'-skuespiller Hannah Waddingham, talkshowstjerna Graham Norton, 'Britains Got Talent'-dommer Alesha Dixon og den ukrainske sangeren Julia Sanina.  (TV2

Men hvis Graham Norton er programleder, hvem skal kommentere for BBC? Det er nesten eneste grunn til at jeg ser på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Linny111 said:

Men hvis Graham Norton er programleder, hvem skal kommentere for BBC? Det er nesten eneste grunn til at jeg ser på :(

Det lurte jeg på også. Skjønner jo på en måte at de har han som programleder, i og med at han er synonymt med Eurovision for mange. Kan ikke annet enn å synes litt synd på vedkommende som skal være kommentator for BBC, vedkommende får ikke akkurat en lett jobb vil jeg tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finske bidraget ble klart i kveld. Det er Käärijä med sangen 'Cha Cha Cha'.

WOW!!!!!! For en kul sang. Dette er min foreløpige favoritt.

...

 

Endret av NordicViking
Ny videolink.
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (11 minutter siden):

Man kan alltid stole på at Finland sender noe som skiller seg ut. 

Utvilsomt. Finland klatrer på oddsen, og skyver Norge ned til 4. plass.  

CHA    CHA CHA    CHA CHA CHA CHA   :danse2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...