Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool


NordicViking

Anbefalte innlegg

2 hours ago, RedFox81 said:

Jeg synes også det må gjøres noe med avstemning. Ene er jo at det er urettferdig for Finnland, og Cha cha cha er uendelig bedre enn Tattoo men Polen da, Polen 😭 Jann - Gladiator er min absolutt favoritt sang fra denne Eurovision, jeg er sikker på at han kunne vinne. At Solo har kommet til Eurovision-finale istedenfor Gladiator, det er ikke mindre enn kriminelt.

 

Herlig ironisk tekst med tanke på hvordan den polske finalen endte opp. 

"Victory is your only payment"

"You buy it and I savour it"

🤌🤌🤌

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RedFox81 skrev (På 26.5.2023 den 9.49):

Jeg synes også det må gjøres noe med avstemning. Ene er jo at det er urettferdig for Finnland, og Cha cha cha er uendelig bedre enn Tattoo men Polen da, Polen 😭 Jann - Gladiator er min absolutt favoritt sang fra denne Eurovision, jeg er sikker på at han kunne vinne. At Solo har kommet til Eurovision-finale istedenfor Gladiator, det er ikke mindre enn kriminelt.

 

Vi vet alle at Jann er den egentlige vinneren av Polens utvelgelse, men personlig hadde jeg heller sendt denne:

Mesterverk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig klart å akseptere at Loreen vant eurovision 😆. Jeg tror mange slet med å akseptere det. Men at de fleste tenker jaja sånn ble det tilslutt 😊. Det er merkelig dette med konkurransereglene.  

Jeg tror neppe at de endrer reglene til neste år. De har holdt fast i samme regler år etter år. 

Jeg synes Loreen virker som en veldig hyggelig person, men jeg hører ikke på den låten. Jeg har Finland, Kypros,  Israel og Norge på spillelisten min. 

Noen andre som hører på musikken nå når eurovision er over? :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (42 minutter siden):

Jeg har endelig klart å akseptere at Loreen vant eurovision 😆. Jeg tror mange slet med å akseptere det. Men at de fleste tenker jaja sånn ble det tilslutt 😊. Det er merkelig dette med konkurransereglene.  

Jeg tror neppe at de endrer reglene til neste år. De har holdt fast i samme regler år etter år. 

Jeg synes Loreen virker som en veldig hyggelig person, men jeg hører ikke på den låten. Jeg har Finland, Kypros,  Israel og Norge på spillelisten min. 

Noen andre som hører på musikken nå når eurovision er over? :)

Hørt på Lord of the Lost sin heavy metall cover av Finlands cha cha cha. Synes denne er rå 🔥. Hørt litt på Belgia sin because of you fordi den gir meg litt 90 tallet nostalgi. Var ikke så fan av den i starten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Valyria83 said:

Hørt på Lord of the Lost sin heavy metall cover av Finlands cha cha cha. Synes denne er rå 🔥. Hørt litt på Belgia sin because of you fordi den gir meg litt 90 tallet nostalgi. Var ikke så fan av den i starten. 

Jeg liker å høre på Cha Cha Cha når jeg trener 😄. Jeg kommer nok til å laste ned Slovenia sin musikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Linny111
On 3/1/2023 at 8:27 AM, Valyria83 said:

Tror Finland blir televote vinneren. ❤️

Tipper at de blir nummer 2 i Eurovision. 

Sverige vinner viss de sender Loreen. 🙄 Tipper hun får høy poengsum av både juryen og publikum. 

Norge havner vel på 3-5 plass. 

Ikke dårlig gjettet såpass tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regelendring for MGP 2024: Alle låter som er utgitt etter 1. september 2023 kan nå bli plukket ut til å delta i MGP året etter. Hensikten er et større mulighetsvindu for flere gode låter og artister til MGP.  (NRK)

Er det hitlistene som nå skal avgjøre hvem vi sender til Eurovision? Men vil dette gjøre norske bidrag bedre? Jeg er ikke sikker på om dette er rette vei å gå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 12.6.2023 den 20.30):

Regelendring for MGP 2024: Alle låter som er utgitt etter 1. september 2023 kan nå bli plukket ut til å delta i MGP året etter. Hensikten er et større mulighetsvindu for flere gode låter og artister til MGP.  (NRK)

Er det hitlistene som nå skal avgjøre hvem vi sender til Eurovision? Men vil dette gjøre norske bidrag bedre? Jeg er ikke sikker på om dette er rette vei å gå.

Så dette, jeg håper ikke helt hitlistene vil styre hva som blir sendt videre fra mgp. Eurovision skal være litt sirkus syns jeg. Men, jeg er veldig for å teste nye idéer og de kan gjerne teste dette i 2-3 år, og kan jo hende det blir en positiv endring 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (På 12.6.2023 den 17.48):

Ikke dårlig gjettet såpass tidlig.

Skal jeg tippe neste år? 😅

Tror Danmark kommer sterkt tilbake. Hellas, Norge og Luxemburg vil også kjempe i toppen. 🤪

Basert på at Norge og Danmark pleier å gjøre det bra når Eurovision er i Sverige. Ryktes at Eleni Foureira skal representere Hellas neste år. Luxemburg er en tidligere stormakt i Eurovision. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg likte ikke vinneren i år.For hva er det Lorren synger egentlig?Ordene er jo umulig å høre.Men kanskje det bare er meg og det er helt greit.🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sk57 said:

Jeg likte ikke vinneren i år.For hva er det Lorren synger egentlig?Ordene er jo umulig å høre.Men kanskje det bare er meg og det er helt greit.🙂

Kona mi kommer fra et engelskspråklig land. Hun spurte om hvilket språk det var hun sang på. Da jeg sa "engelsk" fikk hun store øyne. Hun hadde ikke skjønt et ord av teksten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sk57 skrev (5 timer siden):

Jeg likte ikke vinneren i år.For hva er det Lorren synger egentlig?Ordene er jo umulig å høre.Men kanskje det bare er meg og det er helt greit.🙂

Stusser litt på teksten selv. Skjønner enkelte setninger, men veldig mye av det hun synger er helt uforståelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...