Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool


NordicViking

Anbefalte innlegg

Honey Dew skrev (26 minutter siden):

Forstår ikke at folk vil ha finland som vinner. Sangen var grusom og skjærer i ørene, men så forstår jeg meg ikke på popmusikk heller.

Det var kun snakking.

Smaken er som baken..

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lilly88 skrev (3 minutter siden):

Mulig dette burde vært en egen tråd, men er det flere som reagerte på den norske kommentatoren? Hun sa og gjorde så mye rart! Ble helt flau på hennes vegne. Håper de finner en annen til neste år.

Kjente jeg ble litt irritert da hun skrudde ned lyden under sammendragene for å fortelle at Graham Norton hadde spådd Norge blant topp-5 😒 Jeg ville jo høre sangene 🙃🙃🙃

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (46 minutter siden):

Jeg har alltid ment at Norge burde sende black metal, i og med at det er noe vi faktisk er godt kjent for - men jeg har endret syn på dette. Juryene kommer ikke til å like det, ergo hadde vi som mange andre land blitt snytt for bedre resultater uavhengig av hva folket måtte mene.

Men bare en liten dært, sterkt inspirert av Progenies of the great apocalypse med Dimmu Borgir. Jeg tenker noe storslagent og melodiøst som denne delen av låta, og det er jo spiselig for de fleste :) Jeg får litt gåsehud ❤️

Sharpa VinterBerg skrev (37 minutter siden):

Kan sende A-HA ned også i samme slengen.. De kan kore til joiken.

Ja, jeg tenkte på dem også! Da vet jo juryen hva de får så da må vi jo ha gode vinnersjanser!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (1 minutt siden):

Men bare en liten dært, sterkt inspirert av Progenies of the great apocalypse med Dimmu Borgir. Jeg tenker noe storslagent og melodiøst som denne delen av låta, og det er jo spiselig for de fleste :) Jeg får litt gåsehud ❤️

Ja, jeg tenkte på dem også! Da vet jo juryen hva de får så da må vi jo ha gode vinnersjanser!

 

Ja, de vet hva de får når Morten Harket synger for full hals. Sissel Kyrkjebø i Bergensbunad ridende på en ekte isbjørn ville toppet hele greia og Norge er sikret 12 points to Norway før de har sunget en eneste tone.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (3 minutter siden):

En ting ang jury- og folkestemmer… jeg synes det er urettferdig og leit for de som får 12’ere fra folket, at ikke de får oppleve den gleden og spenningen som ligger i det. I stedet får land som kanskje ikke er i nærheten av og vinne, sitte og juble og takke i kamera for en 12’er…

og  for ikke snakke om Loreen da, som får den oppmerksomheten omatt og omatt av fagjuryen. Mens Finland får hele 18 12’ere uten og få lov å oppleve det rushet og gleden underveis. Nei, for der får man bare en totalsum rett i trynet, riktignok høyest av alle, men gleden varer i 40 sek så er en annen vinner annonsert. 

Godt poeng! 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (23 minutter siden):

En ting ang jury- og folkestemmer… jeg synes det er urettferdig og leit for de som får 12’ere fra folket, at ikke de får oppleve den gleden og spenningen som ligger i det. I stedet får land som kanskje ikke er i nærheten av og vinne, sitte og juble og takke i kamera for en 12’er…

og  for ikke snakke om Loreen da, som får den oppmerksomheten omatt og omatt av fagjuryen. Mens Finland får hele 18 12’ere uten og få lov å oppleve det rushet og gleden underveis. Nei, for der får man bare en totalsum rett i trynet, riktignok høyest av alle, men gleden varer i 40 sek så er en annen vinner annonsert. 

Kunne ikke vært mer enig.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (2 minutter siden):

Hehe, det er gutten sin det! :ler2:

 

Han der... er det bare jeg som syntes han var litt... kripi?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (25 minutter siden):

Hehe, det er gutten sin det! :ler2:

 

😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

En ting ang jury- og folkestemmer… jeg synes det er urettferdig og leit for de som får 12’ere fra folket, at ikke de får oppleve den gleden og spenningen som ligger i det. I stedet får land som kanskje ikke er i nærheten av og vinne, sitte og juble og takke i kamera for en 12’er…

og  for ikke snakke om Loreen da, som får den oppmerksomheten omatt og omatt av fagjuryen. Mens Finland får hele 18 12’ere uten og få lov å oppleve det rushet og gleden underveis. Nei, for der får man bare en totalsum rett i trynet, riktignok høyest av alle, men gleden varer i 40 sek så er en annen vinner annonsert. 

Dette!

Endret av frkweasley
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior
CrystalGold skrev (5 timer siden):

Hvis vinneren ikke blir omgjort (noe jeg tviler på at de er villige til å gjøre), så burde ihvertfall Sverige forstå, at folk nok ikke vil ha "ABBAvision" trykket ned i halsen til neste år...

Blir nok mange som ikke gidder å se til neste år. Hvis juryen har stemt på grunn av Sverige skal få lov å ha ABBA fest til neste år, og eller for Loreen skulle få lov å bli den første kvinnen til å vinne to ganger som tydeligvis var veldig viktig for Sverige. 
Nei bare å ikke bry seg om Eurovision for jury mer tenker jeg. Kun urettferdighet uansett.

Det er bra å se Käärjä er mer populær enn Loreen selv om hun vant. Hennes sang er en sang som blir glemt etterhvert, men cha cha cha blir aldri glemt🤘🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

En ting ang jury- og folkestemmer… jeg synes det er urettferdig og leit for de som får 12’ere fra folket, at ikke de får oppleve den gleden og spenningen som ligger i det. I stedet får land som kanskje ikke er i nærheten av og vinne, sitte og juble og takke i kamera for en 12’er…

og  for ikke snakke om Loreen da, som får den oppmerksomheten omatt og omatt av fagjuryen. Mens Finland får hele 18 12’ere uten og få lov å oppleve det rushet og gleden underveis. Nei, for der får man bare en totalsum rett i trynet, riktignok høyest av alle, men gleden varer i 40 sek så er en annen vinner annonsert. 

Veldig godt poeng! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lilly88 skrev (2 timer siden):

Mulig dette burde vært en egen tråd, men er det flere som reagerte på den norske kommentatoren? Hun sa og gjorde så mye rart! Ble helt flau på hennes vegne. Håper de finner en annen til neste år.

Jeg synes hun er noe av det beste med hele greia, jeg ler høyt gang på gang av henne! 😂❤️

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (2 minutter siden):

NESTE ÅR SENDER VI EN KJEMPEHIT MED NORGES BESTE VOKALIST, ALEXANDRA ROTAN 

Send Keiino igjen. De er kjempe populære blant Eurovision fansen. 

Hadde vært kult viss de samarbeider med australske Electric Fields igjen. 

Synes denne er kjempe fengende. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (8 timer siden):

men sveriges sang er jo finere enn finland sin

La oss være enig i å være uenige her, var mange gode sanger med men Sveriges var ikke en av de

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (8 timer siden):

Om du har behov for å være barnehagetante så bør du vel logge av KG. Hun ser ikke ut, og slik er det bare.

En trenger ikke å diskutere utseende holder at sangen var direkte søppel, kjedelig og copy cat

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...