Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool


NordicViking

Anbefalte innlegg

Eloise12345 skrev (18 minutter siden):

Da blir det kanskje litt spenning  :). Men det kan virke som om mange på andre nettsteder tar seier til Sverige på forhånd. Håper på at folk blir mettet av popballaden til Sverige ;)

Håper virkelig tv-seerne ikke gidder å stemme på tidliggere vinner med en mye svakere låt

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, hadet said:

Håper virkelig tv-seerne ikke gidder å stemme på tidliggere vinner med en mye svakere låt

Helt enig! . Det burde bare være lov å være med en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mello for meg, er stort sett en opprams av guilty pleasures :fnise:

Fått skikkelig dilla på flere låter som absolutt ikke er kvalitet en gang..

 :lomvi: It's the rythm om my show :lomvi:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så skuffa over Loreens sang. Synes den var gørrkjedelig. Den har jo bare 10 sekunder totalt som er catchy, og det repeteres gjennom hele sangen. Men er lov å håpe at jeg liker den jo mer jeg hører på den. 😅

Har ingenting i mot at tidligere artister som har vunnet får opptre igjen. Så lenge sangen er god. Jeg grøsser fortsatt over Rybaks That's How You Write A Song.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (18 timer siden):

Svensker på TikTok: "hallo copy-Norge" her vår queen, og vi kommer til å vinne. Det blir en seier med Loreen og reprise av 2012"😅

Jeg kommer til å stemme på Tsjekkia og Vesna. 

Har dere lagt opp en mening om hvem dere kommer til å stemme på:)

Jeg må vente og se, for meningene mine forandres når jeg ser det på scenen i mai. 
Det er bestandig noen låter som blir mye bedre da, og noen jeg innledningsvis liker godt er gjerne ikke like smashing live:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (14 timer siden):

Da blir det kanskje litt spenning  :). Men det kan virke som om mange på andre nettsteder tar seier til Sverige på forhånd. Håper på at folk blir mettet av popballaden til Sverige ;)

Ja, det virker som Sverige er "the one to beat" nå, og personlig tar det bort litt av moroa. Ikke synes jeg det er den beste låta, og ikke er jeg en del av Loreen-kulten fra før av heller (liker Euphoria greit i studioversjon, men det stopper der).
Det er mange spenstige låter i år, og det kunne blitt et spennende år, dette. Nå høres det ut som at jeg alt har tatt det for gitt at Sverige vinner, og det har jeg ikke, altså, men nå frykter jeg det blir så mye fokus på én artist og én låt.
Håper virkelig de siste låtene vi venter på nå kan sparke fra seg og gi oss noe å snakke om:))

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Marsipanmor said:

Ja, det virker som Sverige er "the one to beat" nå, og personlig tar det bort litt av moroa. Ikke synes jeg det er den beste låta, og ikke er jeg en del av Loreen-kulten fra før av heller (liker Euphoria greit i studioversjon, men det stopper der).
Det er mange spenstige låter i år, og det kunne blitt et spennende år, dette. Nå høres det ut som at jeg alt har tatt det for gitt at Sverige vinner, og det har jeg ikke, altså, men nå frykter jeg det blir så mye fokus på én artist og én låt.
Håper virkelig de siste låtene vi venter på nå kan sparke fra seg og gi oss noe å snakke om:))

Enig med deg. 

Jeg likte låten sånn passe godt i starten , men nå synes jeg at den er så oppskrytt at jeg blir nesten kvalm av all gnålingen i låten. 😄

 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, NordicViking said:

Bidraget fra Aserbajdsjan er klart. Det er TuralTuranX med sangen 'Tell Me More'.

...

 

Den var ikke spesiellt bra, synes jeg. Men alt er bedre enn Loreen for meg. 😅 Er det noen land som ikke har kommet med bidrag nå? Håper på at det er håp om at det kommer et bidrag som får bort det store fokuset på Loreen 😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Er det land som ikke har kommet med bidrag nå? Håper på at det er håp om at det kommer et bidrag som får bort det store fokuset på Loreen 😅

Det er kun to land igjen - Armenia og Georgia. De kommer i løpet av de neste par dagene.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endorfin skrev (På 11.3.2023 den 21.58):

Noen som vet om adresse Liverpool som går på nrk har startet eller om det kommer senere ?

Det kommer på tv 15. april. Opptak er nå i slutten av denne måneden :)

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, NordicViking said:

Det er kun to land igjen - Armenia og Georgia. De kommer i løpet av de neste par dagene.

Får virkelig håpe at de har noe musikk som får fokuset bort fra Loreen. 😅. Jeg må snart slutte å se på TikTok. Det er kun fan-videoer med Loreen der 😇😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klementina123 skrev (7 timer siden):

Vet dere hvor man kan se de andre landene sine MGP?

Mange av landene har finalene sine på streaming via youtube, og noen land har nettspillere slik som f.eks nrk.no og svtplay.  Sjekk ut nettsiden eurovisionworld.com de har alltid lenker tilgjengelig for alle lands finaler :)

Nå er alle landene klar med sine bidrag, så nå har vi et komplett heat med 37 låter. Så nå begynner det snart med preparties rundt omkring i Europa og det er moro. Skal være i bl.a Madrid, Amsterdam og London 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (12 timer siden):

Får virkelig håpe at de har noe musikk som får fokuset bort fra Loreen. 😅. Jeg må snart slutte å se på TikTok. Det er kun fan-videoer med Loreen der 😇😅

100% enig😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eloise12345 skrev (19 timer siden):

Får virkelig håpe at de har noe musikk som får fokuset bort fra Loreen. 😅. Jeg må snart slutte å se på TikTok. Det er kun fan-videoer med Loreen der 😇😅

Det forstår jeg godt. Loreen fans er utrolig slitsomme. Det er selvfølgelig helt greit å være fan, men de behandler henne som en dronning som ikke kan gjøre den minste feil. Selv måten hun puster på blir hyllet opp i skyene. 

Kom over en tiktok, fra en etterfest, hvor hun behandler en DJ som dritt fordi han tilsynelatende ikke har helt kjennskap til låten hennes. Ikke grei oppførsel overhodet. Og hva er de fleste kommentarene under videoen? "Yaas queen! She's so iconic!" ... 🙄

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, hadet said:

Det forstår jeg godt. Loreen fans er utrolig slitsomme. Det er selvfølgelig helt greit å være fan, men de behandler henne som en dronning som ikke kan gjøre den minste feil. Selv måten hun puster på blir hyllet opp i skyene. 

Kom over en tiktok, fra en etterfest, hvor hun behandler en DJ som dritt fordi han tilsynelatende ikke har helt kjennskap til låten hennes. Ikke grei oppførsel overhodet. Og hva er de fleste kommentarene under videoen? "Yaas queen! She's so iconic!" ... 🙄

Jeg vet ikke hvordan Loreen er som person. Men det er interessant å høre om at hun behandlet en dj som dritt , samtidig som fansen fortsatt forguder henne. 😅

Det er haugevis av fans- videoer på TikTok der fokuset er at hun er guddommelig,  som en mamma, osv. Det blir så overdrevent 😅.  Loreen er vel en vanlig person som alle andre 😆 Godt at du forstår!. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra de jeg har hørt så skiller Norge, Sverige og Tsjekkia seg positivt ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 26.2.2023 den 23.49):

Det polske bidraget ble klart søndag kveld. Det er Blanka med sangen 'Solo'.

...

 

Jeg hører en slowed down versjon av Oops I did it again. I mine ører er dette ren plagiat av kusinen min som synger karaoke 🤣

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...