Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool


NordicViking

Anbefalte innlegg

Frankie Goes To Hollywood deltar i åpningsseremonien 😀🥰🥰

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dens svenske er fryktelig overvurdert. Skjønner ikke hvorfor den ligger an til å vinne? 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (15 timer siden):

Dens svenske er fryktelig overvurdert. Skjønner ikke hvorfor den ligger an til å vinne? 

Fordi det er Sverige og Loreen…

Håper ikke dette blir 2015 om igjen… Sverige vinner fordi de er Sverige og sceneshow, men en veldig overvurdert låt der man har mange andre vinnerkandidater som er mye bedre. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper NRK dropper autotune i MGP til året! 
vi må jo sende noen som kan synge! 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Ludovica- said:

Dens svenske er fryktelig overvurdert. Skjønner ikke hvorfor den ligger an til å vinne? 

Enig. 

Liker den italienske versjonen til Allesandra.  Det hadde vært gøy om hun sang på alle tre språkene i finalen : Norsk, italiensk og engelsk.  Tsjekkia synger på flere språk. De som er med i gruppen er fra ulike land.

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (3 timer siden):

Fordi det er Sverige og Loreen…

Håper ikke dette blir 2015 om igjen… Sverige vinner fordi de er Sverige og sceneshow, men en veldig overvurdert låt der man har mange andre vinnerkandidater som er mye bedre. 

Jeg vet, men det er så teit. Sangen går på radioen hele tiden og den er jo kjedelig. Samtidig for lik euphoria som var mye bedre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Italia ❤️ For en låt! Italia leverer, som alltid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at pressen etter første prøvedag ikke er spesielt begeistret for Sverige (nr 5 av 11) de pleier å ha ganske rett… Vi får se om det er flere som mener Sverige er skikkelig overvurdert i år… De har forresten Sveits på topp og Norge hakk i hel på 2. plass… 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets Eurovision nærmer seg. Og etter å ha hørt alle sangene på Spotify og YouTube så kan jeg allerede si hvem som mest sannsynlig kommer til å vinne i år. Sverige! Loreen er tilbake etter å ha vunnet for 11 år siden med låta Euphoria, i år deltar hun i konkurransen for andre gang med låta Tattoo. Tattoo er definitivt årets sterkeste låt! Dette er en fantastisk låt med kvalitet og potensiale! Jeg digga denne låta allerede fra første gang jeg hørte den! Tattoo er en stor kraftballade med både trøkk og tempo, dette er definitivt årets desidert beste Eurovision-låt! Hvis ikke Tattoo vinner i år så kommer jeg nesten til å klype meg i arma, dette er definitivt en vinnerlåt! Jeg heier selvfølgelig på Norge og Alessandra, men søta bror har definitivt størst vinnersjanse i år! Selv bettinglistene har Tattoo som sin storfavoritt og leder helt overlegent foran andreplassen Finland. Tattoo er definitivt den nye Euphoria, jeg er helt sikker på at Loreen vinner i år! Jeg tror nesten at enten Stockholm, Göteborg eller Malmö kan begynne å planlegge å arrangere Eurovision 2024 allerede nå, jeg.

Her kan dere også høre Loreens Tattoo og bedømme årets svenske bidrag:

Skikkelig bra låt, ikke sant?

Anonymkode: e3fd9...ffe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er uenig! Brå låt, men ballader er ikke vinnermateriale for meg. Syns Queen of Kings slår denne!

Anonymkode: bd27c...07d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessverre også den vinner, kun fordi det er Loreen og Sverige. Men synes låta er vesentlig dårligere enn hennes forrige, og stemmen har også tapt seg. Har egentlig ingen favoritt i år, mange middelmådige låter. 

Anonymkode: 61e89...641

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger denne tråden i familie-forumet?

Anonymkode: 07057...966

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så akkurat klipp fra Finlands første prøve og wow! Hadde vært så gøy hvis de vant! 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låten var litt antiklimaks for min del. Mange jeg syns er bedre. Inkludert den Norske.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kjenner jeg er uenig! Brå låt, men ballader er ikke vinnermateriale for meg. Syns Queen of Kings slår denne!

Anonymkode: bd27c...07d

Tror det er en grei kandidat, selv om Queen of Kings kanskje er bedre. Vil absolutt ikke kalle det en ballade da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når går finalen? 

Anonymkode: fa19a...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Når går finalen? 

Anonymkode: fa19a...bb8

13. mai

Anonymkode: 0f71f...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff den var jo ganske forferdelig. Både sangen og 'showet'.

Har ikke hørt noen av de andre (bortsett fra den norske), muligens de er verre, så det er selvsagt mulig at hun vinner. 

Synes den norske sangen er klart bedre. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finland må vinne!!!

Anonymkode: a22b5...c8f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...