Mart`n Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #121 Del Skrevet 11. januar 2006 Så gøy!!! Grattis! ← kjempegøy!! Blir straks mye mer virkelig med en gang datoen er satt, ikke sant? (Hadde du vært supermedlem kunne du skaffet deg nedteller i signarturen nå :smil: ) ← Ja merket det altså Nå har jeg satt opp et foreløpig budsjett for å se sånn ca ... Tenkte på det med supermedlem i sta faktisk...Hva må jeg gjøre for å bli det a? Og jeg trodde de nedtellerene var på max et år fram i tid jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 11. januar 2006 #122 Del Skrevet 11. januar 2006 Det koster penger å være supermedlem...30kroner i mnd eller noe..husker ikke i farten, men trykk deg inn på supermedlemforumet også følger du registreringen derfor. Kan tenke meg at G ler godt av deg hvis du også blir supermedlem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #123 Del Skrevet 11. januar 2006 Det koster penger å være supermedlem...30kroner i mnd eller noe..husker ikke i farten, men trykk deg inn på supermedlemforumet også følger du registreringen derfor. Kan tenke meg at G ler godt av deg hvis du også blir supermedlem.. ← G kommer til å le seg ihjel ....men det driter jeg i Jeg har fått det til nå! Venter spent på oppgradering (kan ta en uke da... .). Lurte forresten på noe...hadde det vært mulig å låne din tiara? Bare lurer altså.. Lov og si nei!! Synes den er så fin..Something borrowed you know .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #124 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Snakket akkurat med min kjære på telefonen, og han var enig i at 26.05.07 var en flott dato Fra og med i dag er den datoen en spesiell dato Elsker kjæresten min og savner han MASSE Endret 11. januar 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 11. januar 2006 #125 Del Skrevet 11. januar 2006 KLART DU KAN!! Føler meg beæret av slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #126 Del Skrevet 11. januar 2006 Tusen takk vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 11. januar 2006 #127 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei Har ikke vert her inne før jeg Men GRATULERER med satt bryllupsdato, er det ikke deiligt og skal gifte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #128 Del Skrevet 11. januar 2006 Grattis med endelig dato!!!! Tida går nok fort skal du sjå, det har det gjort for oss i alle fall!!! Kor er din kjære forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #129 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei Har ikke vert her inne før jeg Men GRATULERER med satt bryllupsdato, er det ikke deiligt og skal gifte seg ← Hei Jettes Takk for hilsen i boka mi Jepp..det er kjempe deilig med satt dato...gleder meg om mulig enda mer!!!! Grattis med endelig dato!!!! Tida går nok fort skal du sjå, det har det gjort for oss i alle fall!!! Kor er din kjære forresten? ← Tusen takk Veslo Er så glad så glad Er ikke meg i mot om tida går fort Min kjære er ute på reise med jobben og kommer ikke hjem før på fredag *savne savne* Skal jobbe i natt da, så slipper hvertfall å ligge alene å sove i mørket Er litt husredd da serru .. Og uten min kjæres armer rundt meg er det kjempe skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 11. januar 2006 #130 Del Skrevet 11. januar 2006 Billi da? Er han hjemme alene nå han da? God arbejdslyst i natt snuppa..skal prøve å drømme om deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #131 Del Skrevet 11. januar 2006 Og uten min kjæres armer rundt meg er det kjempe skummelt ← Slik har eg det også... Kjære jobbar natt i helga, så då får eg overnattings-besøk av søs så eg slepp å vere åleine.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #132 Del Skrevet 12. januar 2006 Billi da? Er han hjemme alene nå han da? God arbejdslyst i natt snuppa..skal prøve å drømme om deg! ← Takk, takk Ja Billi er alene hjemme Håper det går bra..skal jobbe i morgen natt også! Nå har jeg en liten pause...tror jeg må sove litt for jeg er så trøtt i dag. Er så innmari sulten, men var akkurat for sen til å kjøpe meg noe fra 7-11 når jeg kom inn fra toget Slik har eg det også... Kjære jobbar natt i helga, så då får eg overnattings-besøk av søs så eg slepp å vere åleine.. Hehe.. ← Ja det er noen som har det med "extra sørvis" Skulle gjerne hatt søstra mi her jeg også, men hun bor 130mil unna Det er derfor det er genialt å jobbe natt når han er borte. Da er det lyst når jeg skal legge meg til å sove i morgen tidlig God natta alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #133 Del Skrevet 12. januar 2006 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb, og gått tur med bikkja ! Har ikke sovet et øyeblikk i natt Billi savner pappan sin, og maser hull i hodet på meg...Kan ikke annet enn å skjønne han egentlig...savner pappan hans jeg òg Håper bare han lar meg sove i noen timer nå. Skal jo på jobb i natt igjen Har kjøpt meg et nytt bryllupsblad jeg tenkte jeg skulle lese litt i før jeg sovnet .. Natta allesammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 12. januar 2006 #134 Del Skrevet 12. januar 2006 Drøm søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #135 Del Skrevet 12. januar 2006 Dagen i dag har gått med på . Er kjempe sliten, og gleder meg til jeg går av vakt i morgen tidlig for da er det helg, og hjertet mitt kommer hjem Han ringte meg i sta, og jeg merket at jeg var sliten for jeg klarte liksom ikke å glede meg over at han koste seg og hadde det gøy..var egentlig bare i dårlig humør.....stakkar!! Tror sannelig ikke det er lett å være mannfolk av og til altså Må sende han en melding litt senere, og forsikre meg om at han har det bra ... Ønsker alle sammen en strålende Torsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. januar 2006 #136 Del Skrevet 12. januar 2006 God nattevakt Ja,skjønner dei på en måte av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #137 Del Skrevet 13. januar 2006 Da er det bare en liten innsats igejn før HEEELG Det blir deilig det!! Nå er jeg faktisk ikke trøtt engang ...eller kanskje overtrøtt... Ler av alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #138 Del Skrevet 13. januar 2006 God nattevakt Ja,skjønner dei på en måte av og til ← Takk Jettes Har ikke noe problemer med å skjønne at det blir litt slitsomt med overanalysering o.l av alt som blir sagt og gjort... Menn er noen enkle vesen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 13. januar 2006 #139 Del Skrevet 13. januar 2006 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 13. januar 2006 #140 Del Skrevet 13. januar 2006 det er forresten messe nå på søndag på Grand... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå