Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....


Mart`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen - er det jobb i dag også?

Snakket med mannen i går kveld og fortalte at dere hadde bestilt lokale, og han gledet seg på deres vegne, men måtte innrømme at det kommer til å bli litt rart å sitte som gjest i samme sal som vi satt i som helt ferske nygifte... ;)

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med supermedlemskap.

Så kjekt at dere har lokalet i orden. :tommel:

Tusen takk Heidi :tommelsmil: Var liksom ikke til å unngå etterhvert :ler:

Ja, det er jo egentlig litt tidlig å bestille enda da, men er greit å ha det i orden ;)

Å, så gøy!! :hoppe:

Hvordan er lokale?

Lokalet er toppers. Et gammelt men veldig pent hus med stor hage. Maten er god, og vi kan ta med drikke selv :tommelsmil: Helt perfekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurt å være tidlig ute med lokalet. Vi begynte å planlegge 9 mnd før og hadde faktisk store problemer med å finne ledig lokale. Vi skvisa faktisk ut noen som hadde reservert men som ikke kunne bekrefte plassen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurt å være tidlig ute med lokalet. Vi begynte å planlegge 9 mnd før og hadde faktisk store problemer med å finne ledig lokale. Vi skvisa faktisk ut noen som hadde reservert men som ikke kunne bekrefte plassen sin.

Ja, man må stå på for det man vil ha :ler: Var det jeg tenkte jeg også, når jeg vet at vi vil ha det der er det like greit å få den oppgaven unnagjort og konsentrere seg om neste ;) Nok å tenke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir så bra!

Gleder meg forresten til å bli med deg å prøve flere kjoler. Det er jo så gøy!! :hoppe: Og ikke bekymre deg for slør og underskjørt - det er så mye du kan spar på nettet! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Det er godt å få ting som kirke og lokale på plass, så får man heller slappe litt av med resten av planleggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja godt å få lokale og kirke ut a v verden visst du hvet hva du vil ha,er jo så mye annet man må gjør når det nermær seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Nevèsta og Jettes Det er deilig! Men kirke får jeg ikke bestilt så tidlig da :forvirret: Selv om jeg egentlig må vente til 9 mnd før, skal jeg prøve meg når det er 1 år før.. ;) Skader ikke å prøve hvertfall ;)

Ja, sparer mye på å ta med drikke selv! ;)

Når skal du prøve kjoler?

Noen spesiell designer du liker godt?

:klem:

:Nikke:

:vinke: Epica.

Sparer endel på drikke altså. Siden vi er mye i Sverige sparer vi enda mer ;)

Vi har allerede prøvd kjoler jeg og Philippa.. :sjenert: Skal nok prøve fler også, men jeg tror drømmekjolen er funnet : Pronovias Java. Helt nyyyydelig !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må jeg orden meg for å dra til Philippa  :hoppe:

Kos litt på F for meg! Og det er ingenting i veien for at dere kan KG'e litt når dere er sammen også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så bra at lokalet er fikset da. Bare å krysse fingra for at det går i orden med kirka også da :)

Spennende med kjoleprøving da. Har du bestemt deg endelig for den pronoviaskjolen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kos litt på F for meg! Og det er ingenting i veien for at dere kan KG'e litt når dere er sammen også  :sjenert:

Vi måtte innom kg en tur ja :ler:

Så bra at lokalet er fikset da. Bare å krysse fingra for at det går i orden med kirka også da :)

Spennende med kjoleprøving da. Har du bestemt deg endelig for den pronoviaskjolen eller?

Har ikke helt bestemt meg for den kjolen nei. Vil prøve noen flere før jeg bestemmer meg helt! Men jeg kommer til å sammenligne alle jeg prøver med den da :ler: Synes du ikke den var fin?

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en fin formiddag med Philippa.

Fikk til og med expert hjelp til å kjøpe meg Consealer og ansiktsvask-stæsj :kyss:

Fikk også låne med meg en haug med bryllupsblader som jeg skal kose meg med etterpå... :sjarmor:

Snart kommer min kjære hjem, og vi skal ha junkfood til middag i dag...(håper ikke Heidi leser dette...blir flau av min manglende evne til å stille opp med hjemmelaget middag :rodme:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Nå har jeg vært på Pronovias-sidene og kikket på favoritten din.Den var jo bare VAKKER! Syns Pronovias har så stilfulle kjoler. :hjerte:

Håper du har en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå har jeg vært på Pronovias-sidene og kikket på favoritten din.Den var jo bare VAKKER! Syns Pronovias har så stilfulle kjoler. :hjerte:

Håper du har en fin dag. :)

Ja, ikke sant :hjerter: Og den var enda finere irl :sjarmor:

*leter etter kjolen til mart'n*

Jeg har lagt ut linken på side 2 i dagboka mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...