Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....


Mart`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fy_fy: Må passe på så du ikke skriver navnene våres!

Det blir ikke kjedelig! Liker dere jeg! ;) Har jo vært femte hjul på vogna før, jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld!!!....  :cry: Mente det ikke ...skal ALDRI gjenta seg altså... :smilyblomst:

:kyss:

Du kan jo spørre Isola om å få se deres brudebilder - hun hadde dyprøde roser i sin bukett, og det var veldig fint!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Isola sin nå...det er noe sånt jeg har tenkt ja ;)

Hun hadde jo kjempe fine bordkort også hun!! Gøy å se noen som har de samme fargene som jeg vil ha...Takk for tipset peony :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se man det, ser man det!! Tror det blir vakkert jeg Jettes :enig_anim:  Har du funnet ut hvordan brudebuketten din skal være da?

Nja,hvet bare at jeg vil at den skal vere litt "lang" ,og muligens røde og beige roser,vil også ha en rød tråd som går rundt oppå buketten på en måte,men vil ikke ha for mye rødt heller....

Å du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og G sto ikke opp før nå vi :Gjesp: . Når G vekka meg og sa hva klokka var trodde jeg han ikke. Bilbo maser jo alltid i 10 tiden!! Tror han var litt sliten etter sitt besøk i går han også :ler:

Nå blir det frokost, og så skal vi se filmer og lese blader (brud og brudgom bl.a ;) ) resten av dagen! I dag blir en deilig dag ;)

Heidi: Vi kosa oss masse, håper du også hadde en fin kveld :klem:

Jettes: Høres fint ut Jettes!! Jeg vil bare ha en helt enkel bukett med dyprøde roser jeg....ikke så spennende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en deilig dag i motsetning til  :husarbeid:

Hei Nevèsta :vinke:

Vi hadde en super deilig dag i går! Masse tid tilå slappe av og bare være sammen...deilig ;)

Hallo! Ny jobbdag i dag eller?

:klem:

Jepp, er på jobben ja. Hva skal du på Onsdag da?

Jeg har fri på Onsdag jeg skjønner du.....kanskje gå på kafè sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, er på jobben ja. Hva skal du på Onsdag da?

Jeg har fri på Onsdag jeg skjønner du.....kanskje gå på kafè sammen?

Jeg skal bort på middag på onsdag kveld desverre, men vi kan jo snakke sammen ang noe på dagen evnt. God arbejdslyst! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God arbejdslyst! :klem:

:icon_lol: Du er nå søt og da.....

Ja vi kan gjerne gjøre noe på dagen altså!! Men bare om du har tid da selvfølgelig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...