Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....


Mart`n

Anbefalte innlegg

Så gøy!!! Grattis! :hoppe:

:hoppe: kjempegøy!!

Blir straks mye mer virkelig med en gang datoen er satt, ikke sant?

(Hadde du vært supermedlem kunne du skaffet deg nedteller i signarturen nå :smil: )

Ja merket det altså :sjarmor: Nå har jeg satt opp et foreløpig budsjett for å se sånn ca ... :sjenert:

Tenkte på det med supermedlem i sta faktisk...Hva må jeg gjøre for å bli det a?

Og jeg trodde de nedtellerene var på max et år fram i tid jeg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det koster penger å være supermedlem...30kroner i mnd eller noe..husker ikke i farten, men trykk deg inn på supermedlemforumet også følger du registreringen derfor. Kan tenke meg at G ler godt av deg hvis du også blir supermedlem.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster penger å være supermedlem...30kroner i mnd eller noe..husker ikke i farten, men trykk deg inn på supermedlemforumet også følger du registreringen derfor. Kan tenke meg at G ler godt av deg hvis du også blir supermedlem.. :ler:

G kommer til å le seg ihjel :sjenert: ....men det driter jeg i :ler:

Jeg har fått det til nå! Venter spent på oppgradering (kan ta en uke da...:Gjesp: .).

Lurte forresten på noe...hadde det vært mulig å låne din tiara? Bare lurer altså.. :sjenert: Lov og si nei!! Synes den er så fin..Something borrowed you know .. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket akkurat med min kjære på telefonen, og han var enig i at 26.05.07 var en flott dato :hjerter_rundt:

Fra og med i dag er den datoen en spesiell dato :bryllup:

Elsker kjæresten min :hjerter: og savner han MASSE

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med endelig dato!!!! :) Tida går nok fort skal du sjå, det har det gjort for oss i alle fall!!! Kor er din kjære forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Har ikke vert her inne før jeg :) Men GRATULERER med satt bryllupsdato, er det ikke deiligt og skal gifte seg  :hjerte:

Hei Jettes :vinke:

Takk for hilsen i boka mi ;) Jepp..det er kjempe deilig med satt dato...gleder meg om mulig enda mer!!!! :hjerter_rundt:

Grattis med endelig dato!!!! :) Tida går nok fort skal du sjå, det har det gjort for oss i alle fall!!! Kor er din kjære forresten?

Tusen takk Veslo :ler: Er så glad så glad :hoppe: Er ikke meg i mot om tida går fort :sjarmor:

Min kjære er ute på reise med jobben og kommer ikke hjem før på fredag *savne savne* Skal jobbe i natt da, så slipper hvertfall å ligge alene å sove i mørket :roll: Er litt husredd da serru .. :sjenert: Og uten min kjæres armer rundt meg er det kjempe skummelt :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og uten min kjæres armer rundt meg er det kjempe skummelt  :overrasket:

Slik har eg det også... Kjære jobbar natt i helga, så då får eg overnattings-besøk av søs så eg slepp å vere åleine.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billi da? Er han hjemme alene nå han da?

God arbejdslyst i natt snuppa..skal prøve å drømme om deg! :klem:

Takk, takk :klem: Ja Billi er alene hjemme :tristbla: Håper det går bra..skal jobbe i morgen natt også!

Nå har jeg en liten pause...tror jeg må sove litt for jeg er så trøtt i dag. Er så innmari sulten, men var akkurat for sen til å kjøpe meg noe fra 7-11 når jeg kom inn fra toget :tristbla:

Slik har eg det også... Kjære jobbar natt i helga, så då får eg overnattings-besøk av søs så eg slepp å vere åleine.. Hehe..

Ja det er noen som har det med "extra sørvis" :ler: Skulle gjerne hatt søstra mi her jeg også, men hun bor 130mil unna :tristbla:

Det er derfor det er genialt å jobbe natt når han er borte. Da er det lyst når jeg skal legge meg til å sove i morgen tidlig ;)

God natta alle sammen

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb, og gått tur med bikkja ! Har ikke sovet et øyeblikk i natt :sprettoy:

Billi savner pappan sin, og maser hull i hodet på meg...Kan ikke annet enn å skjønne han egentlig...savner pappan hans jeg òg :roll:

Håper bare han lar meg sove i noen timer nå. Skal jo på jobb i natt igjen :Gjesp:

Har kjøpt meg et nytt bryllupsblad jeg tenkte jeg skulle lese litt i før jeg sovnet .. :sjenert:

Natta allesammen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag har gått med på :sove: . Er kjempe sliten, og gleder meg til jeg går av vakt i morgen tidlig for da er det helg, og hjertet mitt kommer hjem :hoppe:

Han ringte meg i sta, og jeg merket at jeg var sliten for jeg klarte liksom ikke å glede meg over at han koste seg og hadde det gøy..var egentlig bare i dårlig humør.....stakkar!! Tror sannelig ikke det er lett å være mannfolk av og til altså :roll: Må sende han en melding litt senere, og forsikre meg om at han har det bra ... :sjenert:

Ønsker alle sammen en strålende Torsdagskveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det bare en liten innsats igejn før HEEELG :hoppe::hoppe: Det blir deilig det!! Nå er jeg faktisk ikke trøtt engang ...eller kanskje overtrøtt... :sjenert: Ler av alt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God nattevakt :)

Ja,skjønner dei på en måte av og til  :)

Takk Jettes :klem:

Har ikke noe problemer med å skjønne at det blir litt slitsomt med overanalysering o.l av alt som blir sagt og gjort... :ler: Menn er noen enkle vesen vettu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...