Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....


Mart`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen :vinke:

Tusen takk for hilsningene i dagboka mi Philippa, veslo, IdaH og nevèsta :klem:

Håper dere har hatt en fantastisk jul så langt!!

Jeg har nå kapret lillebrors pc et lite øyeblikk for å se til at jentene her inne har det bra.

Mamma og pappa er nede og styrer og ordner til familieselskap her i kveld.....like greit å stikke unna litt da ;) Min kjære er veldig flink å hjelpe mamma da :klappe:

Philippa: Jadda jeg fikk masse fine julegaver jeg vettu!! "Ska itj stå på det næi" ;) : Kasseroller, fleesjakke, joggebukse, og masse annet rart.

Ellers koser jeg meg her hjemme ja!! Det h¨åper jeg dere gjør også!!Håper dere koser dere sammen med "herr og fru Ferner" *knis* på nyttårsaften da...men husk og savn meg og G litt innimellom ;) KYSS OG KLEM TIL DEG VENNEN :klem:

Nevèsta: Tror nok jeg ender med den kjolen ja, må bare prøve litt til før jeg kjøper den, men setter pris på gode råd vettu :klem: Godt nyttår til deg :kose:

IdaH: Det gikk faktisk over all forventning med plass i bilen på vei opp, men blir vel litt værre på vei ned igjen, når vi har litt julegaver o.l med oss ( + at hunden sikkert legger på seg noen kilo her....får så mye godt av "bestemor og bestefar" vettu ;) ) hehe..... :klem: til deg

Nei jeg får vel ned og hjelpe til litt jeg også.....

HA ET KJEMPE GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN ...ta vare på dere selv :hoppe:

nyttårs :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philippa: Jadda jeg fikk masse fine julegaver jeg vettu!! "Ska itj stå på det næi"  ;) : Kasseroller, fleesjakke, joggebukse, og masse annet rart.

Ellers koser jeg meg her hjemme ja!! Det h¨åper jeg dere gjør også!!Håper dere koser dere sammen med "herr og fru Ferner" *knis* på nyttårsaften da...men husk og savn meg og G litt innimellom  ;)  KYSS OG KLEM TIL DEG VENNEN  :klem:

Så fine gaver da du!! Tenker masse på deg og regner med at dere koser dere masse. Hva er planene for i morgen kveld, sammen med familien, eller hva?

Klart vi skal tenke på dere når vi er hos Ferner.. :ler: Kjenner jeg meg selv og deg rett, så ringer vi vel hverandre rundt tolv og hyler SKÅÅÅÅL inn i røret.

:klem: miss you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang med runden..tusen takk for det gamle og gleder meg til flere KG-stunder med deg i det nye - 2006.. :smilbla:

:gullengel: GODT NYTT ÅR!! :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa, og velkommen hjem til Tigerstaden igjen.

denne siden kan du se når det er bryllupsmesser i byen i år...kanskje vi (du/dere) skal få kommet oss på en av de?? Hadde jo vært morro. L og jeg var på det i DK i fjor januar, og fikk mange gode idéer og tilbud der, så kanskje det er noe for det og G også??

Bare et forslag - forlover som jeg er! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR!!!!Og tusen takk for hilsninger alle sammen!!

Nå har vi kommet hjem etter en uke i Trøndelag....Alltid godt å komme hjem uansett hvor mye vi har kost oss hos mamma og pappa !! Sikkert lagt på meg 5 kilo av all spisingen :klø: ...og det gjelder bikkja også!!

I går når vi kom hjem, tror jeg min kjære var litt lei av meg (hadde trossalt sittet i bil sammen med meg i 10 timer..og jeg kjeda meg....og da er jeg litt plagsom :sjenert: ) Han sa: Nå kan du fint gå å sette deg litt på KG!! hehe stakkar!!

Philippa: Jeg vil mer enn gjerne gå på en av de bryllupsmessene jeg!! Men den mest aktuelle er jo kanskje den som er nå på Søndag eller??

Men da kan jo sikkert ikke du, med tanke på examen? Hadde absolutt vært supergøy å gå da!!!...Forlover som du er vennen :kose:

Nå må jeg gå å henge opp litt klær jeg....:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem!!

Ja, søndag passer det dårlig for meg, og den 22. er dagen før vi reiser på honeymoon..men kanskje du og G kan gå?? Eller så kan jo du og jeg gjøre det neste januar evnt.

Klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Philippa jeg skjønner det ;)

Prøvde å nevne det for min kjære i sta, men han syntes tydligvis ikke det hørtes særlig gøy ut :frustrert: Typisk

Ja,ja...får vel gå alene da :sjenert:

Men neste år kan vi gå sammen Philippa!!! ;)

Men nå har jeg funnet ut at jeg skal lage meg en scrapbook med masse utklipp fra de forskjellige bryllupsbladene jeg leser o.l. Ser mange gode tips der som jeg kunne tenke meg å huske! Greit å ha de samlet på et sted ;) Fant for eksempel et bilde av en brudebukket som så akkurat ut som jeg hadde tenkt meg min :) MORRO :hoppe:

Nå kan jeg jo si at jeg skal gifte meg neste år (eller jeg mener VI skal gifte oss neste år!! Min kjære blir så lei av at jeg sier jeg og mitt... :sjenert: ) og da kan jeg begynne å planlegge litt med god samvittighet!!! :hoppe:

Vet noen forresten hvor mye det vil koste å gifte seg i en kirke man egentlig ikke har tilhørighet til?

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen forresten hvor mye det vil koste å gifte seg i en kirke man egentlig ikke har tilhørighet til?

:klem:  fra meg

Legg ut et nytt emne om det i bryllupsforumet, kanskje du får bedre svar der inne.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh.....sliiiiitsomme dag :grine:

Vært en lang dag på jobb !!

Kom akkurat inn døra, og skulle til å lage meg mat, men neida...måtte innom KG først ;) Magen romler :sjenert:

Idag har jeg kjøpt meg scrap-book og masse fine penner og ting og tang for å pynte med :hoppe: Blir gøy. Tenkte å bruke den som både "dagbok" med ideèr, bilder, historier og tanker o.l før bryllupet, også bruke den som gjestebok i bryllupet . Så har vi alt samlet i èn bok ;)

Nå roper magen min på mat...må vel høre etter da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp - god idé med scrapbook, har en lignende selv. I rosa - så klart! ;)

Få i deg noe mat nå da, så får du heller henge mere her etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk Philippa :blomst:

Startet dagen med bursdagsfrokost, og nå har vi vært i byen på salg ;)

Har kosa oss....hyggelig at dere ringte forresten..selv om jeg ikke fikk snakka med deg :frustrert:

Skjønner du gruer deg til L drar i kveld...du får ringe meg hvis det er noe da :klem:

Jeg skal legge meg å sove litt jeg nå. ..Skal jobbe i natt :tristbla:

Bursdagsbarnet skal på byen med noen kompiser..jeg vil også :sur:

Ha en strålende helg alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...