Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....


Mart`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Go morgen  :klem:

Jeg så det der med bryllupsmesse....gå?

Natta

veldig gjerne...men det var dette med penger igjen da....sorry, dårlig forlover her :sjenert: Men jeg tenkte mere for deg og G jeg da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem vennen..er det noen som skjønner hvordan det er å ikke ha penger er det meg ;) Jeg skulle gjerne ha betalt for begge jeg, men den mnd her er det ikke råd til det!! Vi får ta det når økonomien er bedre :klem:

Dessuten er du den beste forloveren :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Hei og grattis med ny dagbok (ny for meg iallefall). Vi skal gifte oss på samme dag, så gøy!! Skal følge med her jeg..tihi.. God helg! :klem: Revenka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og grattis med ny dagbok (ny for meg iallefall). Vi skal gifte oss på samme dag, så gøy!! Skal følge med her jeg..tihi.. God helg!  :klem:  Revenka

Ja jeg så det, så gøy ;)

Har du begynt å planlegge noe særlig eller? Kjøpt kjole o.l?

Jeg har bare funnet ut hva jeg vil i forhold til lokale, og kirke. Drømmekjolen er også prøvd, men ikke kjøpt da.... :sjenert:

Morro at vi kan følge med litt på hverandre ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hjertet mitt kommet hjem fra to laaaange dager på jobbreise :hoppe:

Har savnet han masse, og må si at det er ingenting annet jeg heller vil enn å slappe av å kose meg med han i kveld :hjerter_rundt:

Vi skal lage oss taco, og se Idol....det blir kos tenker jeg ;) Skal se det blir litt :humpe: på meg også :ler:

Ha en GOD HELG alle sammen!! Kos dere :klem:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

God helg til deg også da Mart'n :klem:

Koooose deg med kjæresten i kveld da :kline:

Endret av Markblomsten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener Heidi,Jettes, IdaH og Markblomsten :klem:

Dagen i dag gleder jeg meg til :hoppe: Først skal vi en tur på cc vest å shoppe litt før vi skal hjem å rydde å gjøre det fint i leiligheten før vi får middagsgjester i kveld ;)

Philippa kommer, og jeg gleder meg til å vise henne bilde av brudebuketten jeg liker, samt innbydelsene jeg har funnet!!

Ingenting er jo bestemt enda siden det er så lenge til, men greit å ha litt ideèr! Det eneste jeg er sikker på at jeg vil ha hvitt og dyp-rød som farger gjennom bryllupet (kanskje sølv også...vi får se) Tror det blir kjempe fint :)

Ha en strålende Lørdag alle mine venner i Andeby :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..ok, så det er middag altså... :sjenert:

Gleder meg! :klem:

Oj visste du ikke det vennen? :flau:

Trodde jeg hadde invitert deg jeg :klø:

Peony :vinke: Tror ikke hun er så "heldiggris" altså...er ikke så flink til å lage mat, så det blir ikke store greiene .. :sjenert:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett så blir det sikkert veldig koselig med forloverbesøk. Håper du legger ut litt bilder av blomster du liker i dagboken din også slik at vi kan kommer med våre velformulerte meninger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj visste du ikke det vennen?  :flau:

Trodde jeg hadde invitert deg jeg  :klø:

Peony   :vinke:  Tror ikke hun er så "heldiggris" altså...er ikke så flink til å lage mat, så det blir ikke store greiene .. :sjenert:

Mulig du har gjort det altså...jeg husker bare ikke at det var middag. :sjenert:

Og det tullballet med at jeg ikke er heldiggris er i hvert fall noe sprøyt! Syns pizzaen din og pastaen din sist gang var kjempegodt jeg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener Heidi,Jettes, IdaH og Markblomsten  :klem:

Dagen i dag gleder jeg meg til  :hoppe:  Først skal vi en tur på cc vest å shoppe litt før vi skal hjem å rydde å gjøre det fint i leiligheten før vi får middagsgjester i kveld  ;)

Philippa kommer, og jeg gleder meg til å vise henne bilde av brudebuketten jeg liker, samt innbydelsene jeg har funnet!!

Ingenting er jo bestemt enda siden det er så lenge til, men greit å ha litt ideèr! Det eneste jeg er sikker på at jeg vil ha hvitt og dyp-rød som farger gjennom bryllupet (kanskje sølv også...vi får se) Tror det blir kjempe fint  :)

Ha en strålende Lørdag alle mine venner i Andeby  :hoppe:

Vi skal også ha hvitt,rødt og sølv som farger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så blir det sikkert veldig koselig med forloverbesøk. Håper du legger ut litt bilder av blomster du liker i dagboken din også slik at vi kan kommer med våre velformulerte meninger. ;)

Forloverbesøk er alltid kos vettu :enig: Problemet med bilde av blomstene er at jeg har klippet det ut fra et blad, så det er vanskelig å legge det ut her. Men kanskje jeg finner et bilde på nettet også. Skal bare ha en kompakt bukett med røde roser, så er ikke så spennende ... :sjenert: Dessuten så venter jeg på at supermedlemskapet mitt skal registreres, så kan jeg legge ut bilder av invitasjonene og alt... :sjenert:

Mulig du har gjort det altså...jeg husker bare ikke at det var middag. :sjenert:

Og det tullballet med at jeg ikke er heldiggris er i hvert fall noe sprøyt! Syns pizzaen din og pastaen din sist gang var kjempegodt jeg! :Nikke:

Tusen takk vennen!! Vet ikke hva det blir i dag siden herr og fru Ferner kommer, og de ikke liker noe....hmmmmm! Vi får se....*tenke tenke*.

Og dessuten må jo noen sørge for at du spiser mat...kjenner jeg deg rett, så spiser du lite når L er borte ... ;)

Vi skal også ha hvitt,rødt og sølv som farger :)

Se man det, ser man det!! Tror det blir vakkert jeg Jettes :enig_anim: Har du funnet ut hvordan brudebuketten din skal være da?

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...