Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....


Mart`n

Anbefalte innlegg

Ellers vil jeg benytte anledningen til å ønske min kjære forlover GRATULERE MED UTDANNELSEN!!!! Gratulerer med fantastisk resultat, og en brand new utdannelse!!! Stolt av deg, og glad i deg!!  :kyss:

*løper mot deg i voldsom fart, med verdens største :klem: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: tilbake til deg nevèsta...Hyggelig at du stikker innom ;)

Ja Markblomsten...det er deilig med sånne nyheter ;) Åsså synes jeg det er godt å få vite hvor mye vi får allerede nå, så vi kan "kalkulere" det inn i hvor mye vi må spare selv ;)

I dag har jeg fri fra jobben, og det skal bli deilig !!

Har puslet litt med "bryllupsboka" mi, og synes det er kjempe gøy :hoppe:

Ringte forresten menigheten i kirka vi vil gifte oss i, for å forhøre meg litt.

Får ikke bestillt tid i kirka før 9 mnd før vielsen, og da har kanskje noen andre "tatt" dagen vår :sur:

Men, men vi får bare krysse fingrene å håpe på det beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ringer klokka 9 om morgonen akkurat 9 mnd før vigsla rekk vel ingen andre å "ta" datoen dykkar?

Problemet er bare at de som bor i menigheten kan bestille et år før vielsen.....Vi har ikke tilhørighet til den kirka skjønner du :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er bare at de som bor i menigheten kan bestille et år før vielsen.....Vi har ikke tilhørighet til den kirka skjønner du  :sur:

Aha! Då er det berre å krysse fingrane då... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!!!

Nå så jeg plutselig at jeg var "ganske godt kjent" :hoppe: HURRA!!

Ja Heidi...kjempe dum regel!!! Da blir det ganske lenge å vente på å sette en sikker dato da :grine: vil jo gjerne ha den kirken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder jeg på å lage meg pose pasta til middag...skal nemlig spise middag alene :grine: Det måtte jeg i går, og må i morgen og Torsdag også :grine:

Stakkar meg :sjenert: Hjertet mitt er støttekontakt to kvelder denne uken +at han reiser bort med jobben fra og med i morgen til Fredag :tristbla:

Er så kjedelig når han er borte...går bare å venter til han skal komme hjem til meg og Billi!!

MEN...jeg sitter å ser "frustrerte fruer" da ;) Har allerede sett to episoder i dag. Er så spennende at jeg ikke klarer å slutte... :overrasket:

Har episodene fra USA, så jeg har kommet ganske mye lenger enn det har kommet her hjemme nå... Så da går tiden litt fortere hvertfall!!'

Ha en strålende aften alle mine venner i Andeby...(Dere skjønner..lillebror hørte alltid på eventyr kassetter når han var liten, og der sa de alltid "alle mine venner i Andeby"...hørte de kassettene noen tusen ganger, så det har hengt med meg siden..... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

G kommer hjem i 19 tiden da...så det er ikke så synd på meg :sjenert: Du trenger ikke å komme J...hvis du ikke har lyst da seff!!

Pratet med G på tlf nå, han hadde ikke snakket med M og OC enda, så kanskje jeg kan få de tilå dra på byen, så kan jeg og du ha en "Æ Å DU" aften på Lørdag??

Hadde ikke det vært kos eller?? Stæsje oss, og dra på byen en tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nevèsta

Nå har jeg ikke helt fått med meg hvilken kirke dere vil ha, men et lite hint:

Vi ville opprinnelig gifte oss i Holmenkollen, og fikk etter mye om og men triksa oss til å bestille et år før, ikke ni mnd (sambo er oppvokst der). Et år for dem viste seg å være ikke et år fra datoen (dvs 24. juni hvis det var da man ville gifte seg), men måneden et år før (dvs f.o.m. 1. juni).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke helt fått med meg hvilken kirke dere vil ha, men et lite hint:

Vi ville opprinnelig gifte oss i Holmenkollen, og fikk etter mye om og men triksa oss til å bestille et år før, ikke ni mnd (sambo er oppvokst der). Et år for dem viste seg å være ikke et år fra datoen (dvs 24. juni hvis det var da man ville gifte seg), men måneden et år før (dvs f.o.m. 1. juni).

Tusen takk for tips nevèsta!! Skal høre med de når det nærmer seg et år jeg....hadde vært greit å sniki litt i køen da, i og med at vi vil ha en populær dato ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men da så...mao JEG BLIR HER! Er så frøssin uansett, tror jeg skal ta meg en dusj og slappe av i heimen med friders i magekroken.. :klem:

Endret av Philippa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...