Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....


Mart`n

Anbefalte innlegg

Hei Epica ;)

Tusen takk for det...dere er flinke til å få meg til å føle meg velkommen hvertfall :klem:

Det som er så gøy er at når dere skriver noe i min dagbok, går jeg inn i deres, og leser litt om dere :) Så nå må jeg lese ferdig om Peony, så skal jeg lese om Epica ;) Dette er GØY!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he, he - du er nå søt også da Mart'n! :kyss:

--

Høres ikke bra ut med for lavt blodtrykk, så det er godt å høre at du har fått sykemelding. Men hva tror du G sier til at du plutselig stikker hjem nå da? Selvom jeg skjønner deg godt. For da kan dere kanskje være med til L+R på nyttårsaften da?? :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke G hadde blitt lei seg, for jeg tror han er lei av at jeg syter og klager for at jeg ikke skal hjem på julaften :ler: Men det blir nok til at jeg blir her...hehe " JEG BLIR HER!! " :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2:

Kanskje du skal melde deg opp her?

Ok, så blir du i Oslo i julen...selvom det hadde vært superkos med deg hjemme i oslo på nyttårsaften! Hadde det jo så kos i fjor!! SHCKÅÅL!! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Philipa jeg kan jo ikke melde meg opp der når vi ikke har satt dato enda :lol:

Du er så ivrig og søt :klem:

Nyttårsaften i fjor var jo morro...helt til min kjære falt av fylla, og ble trøtt KL 01:00!!!!!!! :frustrert:

Gleder meg til jeg liksom føler at jeg kan begynne å planlegge BRYLLUPET mitt litt seriøst :sjenert:

Det er jo litt tidlig enda.

Gleder meg til å prøve flere kjoler!!

Jeg og min forlover, Philippa; har jo nemlig allerede prøvd kjoler :sjenert:

Fant PANG PANG PANG kjolen ( som jeg og Philippa kaller det ;) ) allerede den andre kjolen jeg prøvde. Prøvde mange etter den også, men de ble bare kjedelige i forhold! Nå drømmer jeg om kjolen om natta :sjenert:

Men det er jo liksom 2 år til den store dagen, og må jo prøve noen flere kjoler før jeg bestemmer meg helt....ikke sant?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du kan jo fortelle oss litt mer om kjolen du likte, og hvorfor du likte den og sånt? Og kanskje du har et bilde? Vi er littegranne nysgjerrige på den slags her inne, skjønner du....

Og er fin frieri-historie sier vi heller ikke nei til. ;)

Velkommen hit, i alle fall! Alltid morsomt med nye dagbøker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gika :vinke:

Det er sannelig ikke lenge til du skal i ilden da :)

Det må være rart, og spennende at det er så kort tid igjen..... :enig_anim:

Pirrer det i magen?

Du kan se bilder av drømmekjolen her: http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/pro...ages/JAVA-B.jpg

Den er jo selvfølgelig ikke så fin på bildet som den var på meg :sexy: hehe

Den var helt nydelig synes nå jeg ;)

Gleder meg til å prøve den igjen :hoppe:

:klem: til deg fra meg

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissekonekyss: God jul og godt nytt år til deg og dine. Måtte det nye året bringe alt godt og julen bli slik du ønsker den. :nissevink:

Så moro med et nyt fjes her inne! Fin kjole du hadde lagt ut link til forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mart'n min!

Fiiiine kjolen...gleder meg til å se deg i den igjen. :hjerter:

Selvom vi sikkert snakkes her inne eller irl så:

:nissevink:Ønsker deg og dine en varm og god jul og et fantastisk godt nytt år! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei IdaH, Markblomsten og Philippa :vinke:

Tusen takk!!

God jul og godt nytt år til dere også :nisseblunk:

Så snakkes vi vel sikkert en gang eller to i mellomjula også....jeg tror ikke jeg klarer å holde meg borte herfra jeg.... :forvirret:

:grine2:

:nissevink: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli frisk nå vennen :klem:

ikke gjør så alt for mye :husarbeid: !! Mora di bryr seg nok ikke så mye om det. Hun vil nok heller at du skal slappe av og bli frisk ;)

Mart`n blåser bort Philippas basselusker :troest:

Ha en fin dag

Love u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir en koselig dag tror jeg...

Når min kjære kommer hjem fra jobb ( Var forresten utrolig sexy når han dro på jobben i morrest, med skjorte og hele pakka :hjerter_rundt: ) drar vi til svigerfar og spiser julegrøt og pynter juletre.Jeg har planer om å finne mandelen, og dermed vinne marsipangrisen. Hunden min har fått på seg julesløyfa rundt halsen, og er klar for ei heidundranes julefeiring.

Begynner å glede meg til julefeiring med svigers, og merker på min kjære at han synes det er koslig at jeg skal være der sammen med han på julaften ;)

I morgen blir det opp tidlig for å se 3 nøtter til askepott :) gleder meg som en :babysmokk: til å se den . Blir ikke jul uten!! Også må man jo se Timmi gresshoppe synge "WHEN YOU WISH UPPON A STAR" :plystre:

Det er så koslig med jul!!

Ønsker alle som er innom dagboken min (og selvsagt alle andre også) en riktig god jul og et godt nytt år!! Til dere som får en litt mere spesiell jul med bryllup og det hele (gika og Bjørnsdatter hvertfall) ønsker jeg dere en fabelaktig vidunderlig dag!!

:klem: Mart`n

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kommet et lite stykke inn i jula... å som vi koser oss!!

Første julaften med svigers gikk over all forventning, og vi fikk masse fine pakker.

Jeg og min kjære hadde ikke noe pakke til hverandre i år, da vi valgte å sette inn penger på bryllupskonto`n i stede....det er vi nok glade for etterhvert.

I dag kjører vi hjem til min famile i Trøndelag ;) ...gjett om jeg gleder meg til å se mamma ,pappa og lillebror. Må sitte i bilen i 10 timer først da :overrasket:

Alle tre + bagasje stuvet inn i en Nissan Micra :forvirret:

Må huske å pakke:

Jobbpermen

Kameraet + lader

julegavene

Utstyr til hunden

Musikk til bilturen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Mart'n - regner med at du koser deg som bare det oppe hos mor og far. Fikk du noen spennende julegaver da?

Håper du kommer deg på nett i løpet av dagene du er der oppe..

Hils familien i hvert fall og kos deg masse!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Hei!

Her var det en (relativt) ny dagbok, jo :) Selv om det har blitt en stund siden du lagde den - velkommen hit! Gratulerer med frieriet :)

Det er forresten en kjempefin kjole du har sett på. Hvis det er den du tenker på og drømmer om hele tiden, kan det kanskje være lurt å bestemme seg for den selv om det er lenge til. Ellers går du sikkert bare og leter etter den samme kjolen i to år fra nå... Jeg vet at jeg ville gjort det ihvertfall.

Håper du har det fint i jula (virker sånn på dagboken din), og at du får en kjempegod nyttårsfeiring og et fantastisk 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...