Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Gjør det du vennen....tok meg akkurat en varm jeg også :dusje: jeg også!! Alltid godt når man er frøssin :ler: ..En varm kopp te nå...og kanskje èn episode til med "frustrerte fruer" :sjenert: så årnær d sæ ;)

Bilbo ligger og snorker ved siden av meg nå...drømmer sikkert om seg selv den heite Friders på en øde øy.....voff :humpe: (skulle vært labber men....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

G kommer hjem i 19 tiden da...så det er ikke så synd på meg  :sjenert:  Du trenger ikke å komme J...hvis du ikke har lyst da seff!!

Pratet med G på tlf nå, han hadde ikke snakket med M og OC enda, så kanskje jeg kan få de tilå dra på byen, så kan jeg og du ha en "Æ Å DU" aften på Lørdag??

Hadde ikke det vært kos eller?? Stæsje oss, og dra på byen en tur?

Kom på at jeg glemte å svare på denne mailen jeg..

Høres jo superkoselig ut med en "Æ Å DU"-kveld på lørdagen, men jeg har virkelig ingen penger til å dra på byen med. Jeg har derimot mye drikke (igjen etter bryllupet)..så fulle kan vi jo alltids bli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg glemte å svare på denne mailen jeg..

Høres jo superkoselig ut med en "Æ Å DU"-kveld på lørdagen, men jeg har virkelig ingen penger til å dra på byen med. Jeg har derimot mye drikke (igjen etter bryllupet)..så fulle kan vi jo alltids bli ;)

Nå virker det som at det blir middag her hjemme i stede :forvirret:

Håper det er greit for deg? Men det er sikkert at vi må ta en "æ å du" kveld snart !

Blir koslig med middag også da :sjenert: Herr og Fru Ferner kommer, og kanskje M og H, OC og fruen kunne visst ikke...Du kommer vel?

Nå skal jeg og hjertet legge oss...han er så trøtt :Gjesp:

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

.... skuffa.... :(

Jeg som løp hele veien fra dagboka til Phillipa for å oppdatere med, og så var det ingenting nytt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... skuffa.... :(

Jeg som løp hele veien fra dagboka til Phillipa for å oppdatere med, og så var det ingenting nytt her...

:tristbla: Jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Jeg rakk jo ikke å skrive noe i min egen dagbok før Philippa ringte (rett etter jeg hadde trykkt "post innlegg" :ler: )

Men...det som er saken er at jeg og G ¨å lenge å prata på sengen i går, også viser det seg at han vil gifte seg litt tidligere enn først antatt :overrasket:

Gjør INGENVERDENSTING for meg :ler:

Nå har vi satt ca dato til 26.05.07 (Var det ikke det vi fant ut Philippa?)istede...7MND FØR!!!!!! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå har vi satt dato" skriver du...vi er det deg og meg det da eller? :ler:

Ja, nå ser det ut til at dere gifter dere om 16 måneder bare! Johoo!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CA DATO skrev jeg Philippa :frustrert:

HEHE.....og ja..det er deg og meg :ler:

Fikk melding fra hjertet nå, og da sendte jeg en melding tilbake, og spurte om 26. hørtes bra ut...."Høres ikke gærent ut" skrev han da ( han lurte på om det ikke var litt nærme 17. mai, men kan ikke skjønne at det har noe å si....17 Mai lissom...hva er det a?)

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vet

Føler meg innvendig akkurat som denne ser ut utenpå :hoppe:

Så hyggelig å dele det med noen som blir glade jenter...setter pris på dere altså :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Markblomsten

Blir straks mye mer virkelig med en gang datoen er satt, ikke sant?

(Hadde du vært supermedlem kunne du skaffet deg nedteller i signarturen nå :smil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...