Gå til innhold

Er så lei av livet som alenemor.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pris deg lykkelig sier jeg bare. Synes det var strevsomt selv, men lengter tilbake nå som jeg har en partner. Maken til irritasjonsmoment å ha en gubbe i hus.

Anonymkode: 723e6...4e0

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Anonymkode: 12e4e...009

Du sender meg en video som beskriver en kvinne som hadde en surrogat ? Altså hallo. 
😂

Anonymkode: ec39c...4b2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er mange udugelige menn

Anonymkode: 4ac4d...d33

Som damer VELGER å få barn med.

Anonymkode: 12e4e...009

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke fullt kjør hele døgnet, Har man litt rutiner så går det meste.  Har vært alene med to fra de var 4 og 6, hatt full jobb, hus og hund, aktive barn som har drevet med idrett osv. Men vi har alltid hatt rutiner, på alt. Klesvask, lekser, handling etc. Aldri følt eller tenkt tanken av at jeg har vært utslitt. Har alltid hatt krevende jobb, Men fleksibel arbeidsgiver. Vi har strøkent hjem, barna har alltid vært flinke til å hjelpe til, lite kranling og kaos. De går begge på VGS nå så har holdt ut i mange år. Det blir jo mye til hva en gjør det til.

Ganske trist å se en mor skrive mas og dritt på hjemmebane, det er barna dine og familien det er snakk om, Livet blir ikke alltid slik vi ønsker men det går å gjøre det beste ut av det. 

Anonymkode: 1ae78...365

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som damer VELGER å få barn med.

Anonymkode: 12e4e...009

Ja, for all del ikke velg en mann som kan dø... Obs, da ble det visst ikke flere barn, gitt, for alle kan dø...

Anonymkode: a4bbb...930

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper flere blir flinkere til å velge livspartner. Det er det viktigste valget man gjør i livet.

Det er hverken bra for barn eller foreldre å leve i oppløste familier.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, for all del ikke velg en mann som kan dø... Obs, da ble det visst ikke flere barn, gitt, for alle kan dø...

Anonymkode: a4bbb...930

Er mannen til ts død?

Anonymkode: 12e4e...009

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som damer VELGER å få barn med.

Anonymkode: 12e4e...009

Graden av udugelighet kommer gjerne ikke frem før man får barn. Da må man mye av sin egoisme og behov til side, og det er vanskelig for mange menn. 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, TS. Pappaen her ble alkoholiker etter at barnet ble født, og viser ingen vilje til å bli frisk.

Jeg er utslitt, skjønner ikke hvordan jeg skal få det til å gå rundt i 14 år til. Elsker sønnen min, men dette livet hadde jeg ikke valgt igjen. 

Anonymkode: 304f4...6fb

  • Liker 8
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

da ble det visst ikke flere barn, gitt, for alle kan dø...

planeten hadde trukket et lettelsens sukk

Anonymkode: 6fe03...cfe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Er helt utslitt og lei. Fra jeg åpner øynene mine på morgenen og til jeg legger meg er det bare slit, mas og dritt. 
Mas og stress på jobb, når jeg er ferdig der er det rett hjem. Jobb og mas og dritt hjemme også. 
Er lei av å gjøre alt alene. Jobbe 100%, være mor, være far, være hushjelp, vaske, rydde, handle. Det er ikke normalt at ett menneske skal strekke til over alt. Det er umenneskelig. 
Det er nesten sånn at jeg vurderer å slutte å jobbe og leve på nav, bare fordi jeg er utslitt og døgnet strekker ikke til. 
Men, det er ikke ett liv å gå på sosialhjelp heller… 

Er lei! 

Anonymkode: ec39c...4b2

Du har vel på mange måter tatt det valget selv? Hvorfor er de aldri hos far? 

Anonymkode: be81b...dbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er da ikke fullt kjør hele døgnet, Har man litt rutiner så går det meste.  Har vært alene med to fra de var 4 og 6, hatt full jobb, hus og hund, aktive barn som har drevet med idrett osv. Men vi har alltid hatt rutiner, på alt. Klesvask, lekser, handling etc. Aldri følt eller tenkt tanken av at jeg har vært utslitt. Har alltid hatt krevende jobb, Men fleksibel arbeidsgiver. Vi har strøkent hjem, barna har alltid vært flinke til å hjelpe til, lite kranling og kaos. De går begge på VGS nå så har holdt ut i mange år. Det blir jo mye til hva en gjør det til.

Ganske trist å se en mor skrive mas og dritt på hjemmebane, det er barna dine og familien det er snakk om, Livet blir ikke alltid slik vi ønsker men det går å gjøre det beste ut av det. 

Anonymkode: 1ae78...365

Vanvittig stor forskjell på personligheten hos barn, da. Jeg har selv veldig greie barn, men noen av venninnene mine sine er jo helt spinnville. Krevende og slitsomme. De får gjerne panikk når mannen skal vekk et sted, og en del av meg skjønner dem. Hos meg var mannen det 3. og mer slitsomme barnet. Deilig å bli kvitt ham.

Anonymkode: f4855...2cf

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, TS.

Noen dager gleder jeg meg bare til barna blir voksne.

Og nei. Man velger ikke å bli alenemor uten at man har gode grunner for det!!!!

Er så lei alle nedlatende, besserwisser-svar fra alle som sitter så fint på sin høye hest her på KG!!!

Om folk bare var litt medmenneskelige, så hadde kanskje mye - også det å være alene med barn - vært bedre i dette j***** samfunnet her!!

Anonymkode: 9ab8e...660

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

planeten hadde trukket et lettelsens sukk

Anonymkode: 6fe03...cfe

Dette sa de på 60-tallet også. Planeten kunne visst ikke håndtere mer en 3.5mrd mennesker..... 😂

Endret av Cisco
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blåpille skrev (3 minutter siden):

Graden av udugelighet kommer gjerne ikke frem før man får barn. Da må man mye av sin egoisme og behov til side, og det er vanskelig for mange menn. 

Klart det, alltid menn vettu.

Anonymkode: 6c41d...b1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor hyggelig hadde dette vært om TS var alene fordi hun er enke? Eller fordi mannen stakk? Tenk deg litt om.

Anonymkode: 2d14b...098

Tro meg, da hadde hun skrevet det for å få mer sympati. 

Anonymkode: be81b...dbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er barna?

Har de null samvær med far?

Har du et nettverk?

Vanskelig å svare deg uten å vite dette.

 

Anonymkode: 18579...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er da ikke fullt kjør hele døgnet, Har man litt rutiner så går det meste.  Har vært alene med to fra de var 4 og 6, hatt full jobb, hus og hund, aktive barn som har drevet med idrett osv. Men vi har alltid hatt rutiner, på alt. Klesvask, lekser, handling etc. Aldri følt eller tenkt tanken av at jeg har vært utslitt. Har alltid hatt krevende jobb, Men fleksibel arbeidsgiver. Vi har strøkent hjem, barna har alltid vært flinke til å hjelpe til, lite kranling og kaos. De går begge på VGS nå så har holdt ut i mange år. Det blir jo mye til hva en gjør det til.

Ganske trist å se en mor skrive mas og dritt på hjemmebane, det er barna dine og familien det er snakk om, Livet blir ikke alltid slik vi ønsker men det går å gjøre det beste ut av det. 

Anonymkode: 1ae78...365

Jo det er fullt kjør hele døgnet. 
Stå opp 6, gjøre seg klart til jobb. Så, sitte i tlf med barnet og gi instrukser frem til barnet gjør seg klar til å gå til skolen. I det kl blir 8 skal barnet være på vei til skolen og jeg på jobb. Så er det da fullt kjør i 8 timer. Så når jeg er ferdig på jobb ringe barnet og være i tlf med han til jeg er hjemme. Fordi han er liten (barneskole) og må være alene hjemme fordi jeg ikke har annet valg. Så, rekke å handle, med en gang jeg kommer inn døra må jeg starte med middag, rydde, hjelpe med lekser. Er hjemme mellom 5 og 6. barnet må være i seng innen 8. så da lurer jeg på hvor du ser TID til noe som helst annet her. 
og så kommer helgene og da skal man gjøre alt man ikke fikk tid til resten av uken. 
Det er bare ting som MÅ gjøres fra mandag til søndag uke etter uke. Det er det jeg er lei av. I tillegg til å stå helt alene økonomisk. Og ikke kunne kjøpe meg egentid, vaskehjelp osv…

Anonymkode: ec39c...4b2

  • Liker 3
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...