Entern Skrevet 15. oktober 2022 #121 Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er du datter av lommemannen? Mer som Carly Rape Vepsen Early Rape Vepsen
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #122 Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Early Rape Vepsen My name is early
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #123 Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Før du ble en kåger? Nei! Jeg skrev jo langt referat her! 😃😂
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #124 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Nei! Jeg skrev jo langt referat her! 😃😂 I denne tråden?
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #125 Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): I denne tråden? Husker nok ikke hvor. Det var i juni.. er du interessert?
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #126 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Husker nok ikke hvor. Det var i juni.. er du interessert? Interessert i hva?
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #127 Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Interessert i hva? 😂 festreferatet fra juni!
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #128 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😂 festreferatet fra juni! 😛
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #129 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Alanis og jagged little pill and all that😃 Jepp, sangen heter you oughta know
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #130 Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): Jepp, sangen heter you oughta know Husker jeg likte den! 1
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #131 Skrevet 15. oktober 2022 Alle kjempet kung-fu De sparkene var raske som lynet Faktisk var det litt skremmende Men de kjempet med ekspert timing De var funky Kina-menn fra funky Chinatown De hugget dem opp og de hugget dem ned Det er en gammel kinesisk kunst og alle visste sin del Fra finte til utglidning, og spark fra hofta Alle kjempet kung-fu De sparkene var raske som lynet Faktisk var det litt skremmende Men de kjempet med ekspert timing Det var funky Billy Chin og lille Sammy Chung Han sa her kommer den store sjefen, la oss få det videre Vi tok en bue og gjorde et standpunkt, begynte å svinge med hånden Den plutselige bevegelsen fikk meg til å hoppe over nå vi er inne i en merkekjent tur Alle kjempet kung-fu De sparkene var raske som lynet Faktisk var det litt skremmende Men de gjorde det med ekspert timing Fortsett, fortsett, fortsett, fortsett Alle kjempet kung-fu De sparkene var raske som lynet Faktisk var det litt skremmende Sørg for at du har ekspert timing Kung-fu-kamp, måtte være rask som lynet Fortsett, fortsett, fortsett
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #132 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Husker jeg likte den! Hører på den fortsatt jeg. Rå sang
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #133 Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (14 minutter siden): Alle kjempet kung-fu De sparkene var raske som lynet Faktisk var det litt skremmende Men de kjempet med ekspert timing De var funky Kina-menn fra funky Chinatown De hugget dem opp og de hugget dem ned Det er en gammel kinesisk kunst og alle visste sin del Fra finte til utglidning, og spark fra hofta Alle kjempet kung-fu De sparkene var raske som lynet Faktisk var det litt skremmende Men de kjempet med ekspert timing Det var funky Billy Chin og lille Sammy Chung Han sa her kommer den store sjefen, la oss få det videre Vi tok en bue og gjorde et standpunkt, begynte å svinge med hånden Den plutselige bevegelsen fikk meg til å hoppe over nå vi er inne i en merkekjent tur Alle kjempet kung-fu De sparkene var raske som lynet Faktisk var det litt skremmende Men de gjorde det med ekspert timing Fortsett, fortsett, fortsett, fortsett Alle kjempet kung-fu De sparkene var raske som lynet Faktisk var det litt skremmende Sørg for at du har ekspert timing Kung-fu-kamp, måtte være rask som lynet Fortsett, fortsett, fortsett Funky Billy chin😆
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #134 Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Hører på den fortsatt jeg. Rå sang Enig, står seg den
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #135 Skrevet 15. oktober 2022 Khia my neck my back Prøver å oversette til snær nordnorsk. Ikke kjeft på meg @Ford3000 Det er ikke morsmålet mitt All dama vis fetta snær Ræst på kroppen ikje stopp All dama vis fetta snær Ræst på kroppen ikje bom Berre gjær det gjær det gjær det no Sleik ho godt Sug på fetta som berre du kan, Nakken min, ræva mi, slæik mæ i fetta og i sprækken Nakken min, ræva mi, sleik mæ i fetta og i sprækken Først må du putt nakken inn Åh ikke stopp bærre gjær det, gjær det Så ruller du tonga fra rævsprækken te fronten, så sug du klitten til æ rester og kjæm,same Vær sekker på at æ kjæm over trynet ditt,same Gjær det sakte, vis mæ kjærlighet Den bæste sleikinga kommer fra en bølle Pækken e fin,tjukk og lang Dunker sakte på kavisarkrøsset mett Heile natta, jævla trøtt når midnattssola står opp Du røyke kanskje rev, kanskje du har drøppert Men drit I det same, kom dæ ned på knean Æi bikkje som mæ stønne og skrike Savner bølla, du skjønne ka æ meine Æ e på samfunnshuset så fræsk så rein Tøsan hate at saman ser på mæ Så hæit i køen, med kræm Æ får vælg den samen æ vi ha Å suge en bølle, same tilfredstill mæ Prøv mæ så får du se Dokker bikkja ekke en dritt mot mæ
Ford3000 Skrevet 18. oktober 2022 #136 Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (På 15.10.2022 den 21.37): Khia my neck my back Prøver å oversette til snær nordnorsk. Ikke kjeft på meg @Ford3000 Det er ikke morsmålet mitt All dama vis fetta snær Ræst på kroppen ikje stopp All dama vis fetta snær Ræst på kroppen ikje bom Berre gjær det gjær det gjær det no Sleik ho godt Sug på fetta som berre du kan, Nakken min, ræva mi, slæik mæ i fetta og i sprækken Nakken min, ræva mi, sleik mæ i fetta og i sprækken Først må du putt nakken inn Åh ikke stopp bærre gjær det, gjær det Så ruller du tonga fra rævsprækken te fronten, så sug du klitten til æ rester og kjæm,same Vær sekker på at æ kjæm over trynet ditt,same Gjær det sakte, vis mæ kjærlighet Den bæste sleikinga kommer fra en bølle Pækken e fin,tjukk og lang Dunker sakte på kavisarkrøsset mett Heile natta, jævla trøtt når midnattssola står opp Du røyke kanskje rev, kanskje du har drøppert Men drit I det same, kom dæ ned på knean Æi bikkje som mæ stønne og skrike Savner bølla, du skjønne ka æ meine Æ e på samfunnshuset så fræsk så rein Tøsan hate at saman ser på mæ Så hæit i køen, med kræm Æ får vælg den samen æ vi ha Å suge en bølle, same tilfredstill mæ Prøv mæ så får du se Dokker bikkja ekke en dritt mot mæ Har du snakket med mannen min? Denne sang jeg til han, og så ble vi sammen. Trodde aldri en fyr ville bli så hawt av en sånn tekst, men... Meget bra Agenten! Denne får du 10/10 for 😄 🏆 1
Gjest Agent smith Skrevet 18. oktober 2022 #137 Skrevet 18. oktober 2022 Ford3000 skrev (40 minutter siden): Har du snakket med mannen min? Denne sang jeg til han, og så ble vi sammen. Trodde aldri en fyr ville bli så hawt av en sånn tekst, men... Meget bra Agenten! Denne får du 10/10 for 😄 🏆 😆 jeg hadde hvertfall blitt glad hvis ei dame sang den til meg. Men sang du originalen eller oversatte du til nordnorsk?
Ford3000 Skrevet 18. oktober 2022 #138 Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): 😆 jeg hadde hvertfall blitt glad hvis ei dame sang den til meg. Men sang du originalen eller oversatte du til nordnorsk? Æ sang den på kav nordnorsk og dansa lækkert te og bydd mæ frem Med alkohol i blodet var det der toppers. Siden jeg ikke er fra Finnmark opprinnelig, ble det et sjansespill. Han svarte med "har du hatt same i dæ?", svarte nei. "Nei, men da ska du få", rest is history.
Gjest Agent smith Skrevet 18. oktober 2022 #139 Skrevet 18. oktober 2022 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Æ sang den på kav nordnorsk og dansa lækkert te og bydd mæ frem Med alkohol i blodet var det der toppers. Siden jeg ikke er fra Finnmark opprinnelig, ble det et sjansespill. Han svarte med "har du hatt same i dæ?", svarte nei. "Nei, men da ska du få", rest is history. Rett på sak der altså 🥳 Sånn er det i Finnmark
Ford3000 Skrevet 18. oktober 2022 #140 Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Rett på sak der altså 🥳 Sånn er det i Finnmark Elsker folk som er rett på sak 😄 Slipper å lure, gå rundt grøten osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå