Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #81 Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja 😀 Takk😊 Det er en av favorittene mine med Springsteen 😊 Enig, fin! Hørte mye på den😀 1
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #82 Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Fin! 😀 Liker Shakira😊 Ja! Men må snart i luftegård hun også🥹 1
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #83 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Enig, fin! Hørte mye på den😀 Den plata er veldig fin. Shakira er vel eneste «pen dame som synger fint» artist jeg liker og har plater med, med mindre Tina Turner teller også da 😉😅😁
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #84 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ja! Men må snart i luftegård hun også🥹 Har hun problemer?😢
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #85 Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (2 timer siden): Har hun problemer?😢 Hun glemte visst å betale litt skatt😯
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2022 #86 Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Hun glemte visst å betale litt skatt😯 Fort gjort! 🤪 Shakira er ok, men jeg HATER den waka waka fotballsangen hennes. Jeg liker få syngedamer, men Christina Aguilera har jeg alltid likt. Hun har rå stemme og mange bra låter. Har den ene plata hennes, stripped. Lenge siden jeg har hørt på henne nå da. Endret 15. oktober 2022 av jukkapalme 1
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #87 Skrevet 15. oktober 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Fort gjort! 🤪 Shakira er ok, men jeg HATER den waka waka fotballsangen hennes. Jeg liker få syngedamer, men Christina Aguilera har jeg alltid likt. Hun har rå stemme og mange bra låter. Har den ene plata hennes, stripped. Lenge siden jeg har hørt på henne nå da. Xtina♥️ Jeg dansa som om morgendagen ikke fantes til dirrrrty på Jessheim i sommer😂
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2022 #88 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Xtina♥️ Jeg dansa som om morgendagen ikke fantes til dirrrrty på Jessheim i sommer😂 Haha, kult! Også på Jessheim da 😂
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #89 Skrevet 15. oktober 2022 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Haha, kult! Også på Jessheim da 😂 Hvor ellers!?😂😂😂🥳🥳🥳
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2022 #90 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hvor ellers!?😂😂😂🥳🥳🥳 Tjaaaa. Rena, kanskje?
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #91 Skrevet 15. oktober 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Tjaaaa. Rena, kanskje? Eg kjem!
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #92 Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (4 timer siden): Nå har jeg valgt å oversette en sang uten å si hvilken sang det er, har bytta om byen det handler om til Gjøvik a ma Håper dere gjenkjenner denne sangen 😀 Je var dengt og banka Kunne itte si å je følte Kjente itte att mej sjøl Så mej sjøl i et vindu Å kjente itte att trynet mitt Å bror ska du la mej forsvinne vekk Her på Gjøvik sine gater Je gikk langs vegen til at beina føltes som stein Je hørte kamerater forsvunne å borte Om natta kunne je høre blodet i åra mine Like svart å hviskendes som regnet Her på Gjøvik sine gater Ittno engel ska hilse mej vælkømmin Bære du å mej kompis Å klæra mine passer mej itte mer Tusen mil bære for å bli kvitt denna huden Natta har kømmi, je ligg vaken Je kæinn føle meg sjøl forsvinne Så motta mej bror med ditt falske kyss Eller ska vi la øss gå aleine slik her På Gjøvik sine gater? 🙂😄
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #93 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Shakira Shakira! Whenever. Whatever. Med litt kunstnerisk fridom.. Flaks at du var fødd so langt vekke at me kunne tulla om avstand. Flaks at eg elskar eit framandt land fordi du er i det. Kjære, eg vil klatra i Andesfjella for å kunna telja freknene på kroppen din. Eg visste aldri at det berre var ti millionar måtar å elska nokon på. Ledo lo le lo le, ledo lo le lo le. Kan du ikkje sjå at eg har kasta meg for dine føter? Når som helst. Kvar som helst. Det var meininga at me skulle vera saman. Eg er her. Du er nær. Det er slik avtalen er. Over havet. Langt å køyre. Men me kan lytta via øyre. Men slik er avtalen, kjærasten. Flaks at mine lepar ikkje berre mumlar. Men kastar kyss som ei fontene. Og flaks at brysta mine er audmjuke og små, så du ikkje trur dei er Andesfjella dei og.. Vakkert
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #94 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Høyrer så jævlig Pål Tøien her😂 Ja han kunne gjort det bra. Likte hans versjoner av andres sanger på hver gang vi møtes
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #95 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Kanskje😀 må kanskje vente til fredag? Nei du kan gjøre det i dag🙂
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #96 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Ja! Men må snart i luftegård hun også🥹 😲 hjartet hennar er knust
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #97 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hun glemte visst å betale litt skatt😯 😲😲
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #98 Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Hvilken sang er dette eg vil du skal vite Jeg ønsker kun det beste for dere En eldre versjon av meg Er hun like pervers som meg. På kino,vil hu drive hor? Snakker hu søtt? Har hun født Hun blir sikkert en fantastisk mor Ref. For kjærligheten du ga, som vi lagde var det ikke nok? for å snakke fra levra, NEI Og hver gang du sier hennes navn Vet hun at du sa at du skulle bli i min favn Til du døde, ja til du døde men du lever fortsatt (jævel,) Og jeg er her for å minne deg på, all dritten som ble igjen da du dro din kos Det er feil å nekte meg korset jeg bærer, det du ga til meg Du, du burde skjønne.. (2) Ser ut til at du har det fint og Fredelig. Med meg går det dårlig, vil bare at du skal vite re Glemte du meg mister dobbelt opp Hater å plage deg midt i middan Det var som et slag på min trut Hvor fort jeg ble bytta ut Tenker du på meg når du knuller hu (3) For tullingen som du lå med uten skjorte Hun blir aldri borte Du ser meg så fort du lukker øya, og det veit du. Og hver jeg klorer noen andre Håper jeg du kjenner det Kjennru det? kjenneru det? Endret 15. oktober 2022 av Agent smith
Embla Othea Skrevet 15. oktober 2022 #99 Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Agent smith skrev (3 minutter siden): Hvilken sang er dette eg vil du skal vite Jeg ønsker kun det beste for dere En eldre versjon av meg Er hun like pervers som meg. På kino,vil hu drive hor? Snakker hu søtt? Har hun født Hun blir sikkert en fantastisk mor Ref. For kjærligheten du ga, som vi lagde var det ikke nok? for å snakke fra levra, NEI Og hver gang du sier hennes navn Vet hun at du sa at du skulle bli i min favn Til du døde, ja til du døde men du lever fortsatt (jævel,) Og jeg er her for å minne deg på, all dritten som ble igjen da du dro din kos Det er feil å nekte meg korset jeg bærer, det du ga til meg Du, du burde skjønne.. (2) Ser ut til at du har det fint og Fredelig. Med meg går det dårlig, vil bare at du skal vite re Glemte du meg mister dobbelt opp Hater å plage deg midt i middan Det var som et slag på min trut Hvor fort jeg ble bytta ut Tenker du på meg når du knuller hu (3) For tullingen som du lå med uten skjorte Hun blir aldri borte Du ser meg så fort du lukker øya, og det veit du. Og hver jeg klorer noen andre Håper jeg du kjenner det Kjennru det? kjenneru det? Er det «in the middle of night»? Endret 15. oktober 2022 av Embla Othea
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #100 Skrevet 15. oktober 2022 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Er det «in the middle of night»? Nope, canadisk dame som synger den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå