Frøkenfryden Skrevet 13. oktober 2022 #21 Skrevet 13. oktober 2022 (endret) Agent smith skrev (5 timer siden): Rappe delen av wiggle wiggle Rist det mamma ga ræ,rampeguri Jæ vil bare strippe,dyppe, flippe,bade dæi, Ta litt syre, ok kjære.. Nå som du er klar får du det jeg har. Nå må du spre, la meg penetrere Så tar jæin ut og tørkærn litt Spise,spist elsker e hater e Overvurdert, undervurdert alle steder Kan du vrikke for d-o dobbel G igjen Haha det er så vulgært😂😂😂Gleder meg til resten. Skinkesmørbrød! 😃 redigert; Det var her jo!! Du tok bagett ja. Snedig🥳 Endret 13. oktober 2022 av Frøkenfryden
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #22 Skrevet 13. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha det er så vulgært😂😂😂Gleder meg til resten. Skinkesmørbrød! 😃 redigert; Det var her jo!! Du tok bagett ja. Snedig🥳 Ja skinkesmørbrød er morsommere, men lettere å synge bagett
Frøkenfryden Skrevet 13. oktober 2022 #23 Skrevet 13. oktober 2022 Liker at du faktisk legger opp til at den skal synges😂😂😂 1
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #24 Skrevet 13. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Liker at du faktisk legger opp til at den skal synges😂😂😂 Prøver på det, men ser at det nok hadde blitt litt vanskelig
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #25 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg vurderer å oversette skumle metal tekster til totning 1
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #26 Skrevet 13. oktober 2022 Siste del av wiggle wiggle Nå, klapp med rompa Nå klapp med rompa Elsker e når u gjøre sånn Uten hender kjære klapp med den Dæven kjære, du lys fremtid i baken
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #27 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg vurderer å oversette skumle metal tekster til totning @Entern sandman
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #28 Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): @Entern sandman Noe sånn 😂😂😂
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #29 Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Siste del av wiggle wiggle Nå, klapp med rompa Nå klapp med rompa Elsker e når u gjøre sånn Uten hender kjære klapp med den Dæven kjære, du lys fremtid i baken Favorittsangen til Sophie Elise 1
Frøkenfryden Skrevet 13. oktober 2022 #30 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (33 minutter siden): Favorittsangen til Sophie Elise Døøøh jeg elsker denne! Ikke bring skam på den ved å dra inn henne! 😭😂 1
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #31 Skrevet 13. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Døøøh jeg elsker denne! Ikke bring skam på den ved å dra inn henne! 😭😂 Jeg SE-shamer sangen 😛😝😜🤪😂 1
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #32 Skrevet 13. oktober 2022 Beggin av Frank valli and the four seasons, for yngre lesere er sangen kanskje best kjent fra madcon eller måneskin . Oversatt til nynorsk Gi meg di kjærlige hand,kjære For eg beeer Eg ber, ber deeeeg Gi meg di kjærlige hand kjære Eg Beer, beer deeeg Så gi meg di kjærligee hand, kjææære Høgt oppe då eg var boss Eg spelte hardt og raskt då det var oss Eg gjekk min veg, men du advarte meg Det som kommer lett, blir borte lett, og det tek slut. Vers 2 kommer....
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2022 #33 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (23 timer siden): Jeg SE-shamer sangen 😛😝😜🤪😂 Ho bringer skam på Snoop. Bra jobba.. han gjer jo det nokså bra sjølv til vanleg… 1
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2022 #34 Skrevet 14. oktober 2022 Agent smith skrev (12 timer siden): Beggin av Frank valli and the four seasons, for yngre lesere er sangen kanskje best kjent fra madcon eller måneskin . Oversatt til nynorsk Gi meg di kjærlige hand,kjære For eg beeer Eg ber, ber deeeeg Gi meg di kjærlige hand kjære Eg Beer, beer deeeg Så gi meg di kjærligee hand, kjææære Høgt oppe då eg var boss Eg spelte hardt og raskt då det var oss Eg gjekk min veg, men du advarte meg Det som kommer lett, blir borte lett, og det tek slut. Vers 2 kommer.... 💙 1
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #35 Skrevet 14. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): Ho bringer skam på Snoop. Bra jobba.. han gjer jo det nokså bra sjølv til vanleg… Ja 🤣🤣🤣
Ford3000 Skrevet 14. oktober 2022 #36 Skrevet 14. oktober 2022 Stay with me - Sam Smith Til nordnorsk, og litt drøyere enn Justad sin versjon, for hvorfor ikke? Merk at det ikke er helt rytmisk, men det går sikkert fint. Gjetta på at det e rett, æ ekkje nokka god på snær engangsligg Men æ treng fortsatt shærlighet sjøl om æ e en mann De her jævla planan går aldri rett Æ vil ikkje du ska gå, kan du holde mæ på kjøttfløyta? Åååå kan du bli hos mæ? Du e nesten alt æ treng Det her e ikkje shærlighet ,få ei øl Kjærring, bli hos mæ Æ e slett ikkje ansiktsvakker no, æ bare skrik Æ ser faen ikkje ut, må få litt selvkontroll snart Det her blir aldri å funke, tom førr gummi men du kan ligg med mæ for det om, æ går inn "bakveien" Åååå kan du bli hos mæ? Du e nesten alt æ treng Det her e ikkje ekte shærlighet uten ei øl Kjærring, bli hos mæ 1
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #37 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Da er det min tur. Jeg velger den fine og nydelige sangen "Pussy" av Rammstein, som handler om turisme til Øst-Europa m.v. Veit mange her liker Rammstein, så dette tror jeg blir gøy. Bytta ut Tyskland med Innlandet da. PUSSY For liten, for stor? Størrelsen bettyr litt, tross æillt For liten, for stor? Kunne ha vært litt større a ma Mercedes-Benz og motorvei Dræg utenlæinns aleine Reise, reise! Kjøreglede Je vil bære ha moro, itte kjærlighet a ma Bære bittelitt... Bære bittelitt, kjerring! Du har kuse Je har kuk Er'e no' problem? Vi tæk en kjapp en Tæk mej nå, før det er for seint Livet er for kort, kæinn itte vente Tæk mej nå! Begripe du itte På Innlæinnet får je itte fitte For kort, for høg? Gjør itt'no, en størrelse for æille For liten, for stor? Det sku' vørri overskrifta a ma Pene frøken, vil ha mer Lynkrig med kjøttrifla Shots i hue, søte jinta Kjøttpølse i surkål'n din a ma Bære bittelitt... Vær den lille kjerringa mi! Du har kuse Je har kuk Er'e no' problem? Vi tæk en kjapp en Så tæk mej nå, før det er for seint Livet er for kort, je kæinn itte vente Tæk meg nå! Begripe du itte At på Innlæinnet får je itte fitte Innlæinnet! Innlæinnet! Du har kuse Je har kuk Er'e no problem? Vi tæk en kjapp en Endret 14. oktober 2022 av Entern 2 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #39 Skrevet 14. oktober 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Stay with me - Sam Smith Til nordnorsk, og litt drøyere enn Justad sin versjon, for hvorfor ikke? Merk at det ikke er helt rytmisk, men det går sikkert fint. Gjetta på at det e rett, æ ekkje nokka god på snær engangsligg Men æ treng fortsatt shærlighet sjøl om æ e en mann De her jævla planan går aldri rett Æ vil ikkje du ska gå, kan du holde mæ på kjøttfløyta? Åååå kan du bli hos mæ? Du e nesten alt æ treng Det her e ikkje shærlighet ,få ei øl Kjærring, bli hos mæ Æ e slett ikkje ansiktsvakker no, æ bare skrik Æ ser faen ikkje ut, må få litt selvkontroll snart Det her blir aldri å funke, tom førr gummi men du kan ligg med mæ for det om, æ går inn "bakveien" Åååå kan du bli hos mæ? Du e nesten alt æ treng Det her e ikkje ekte shærlighet uten ei øl Kjærring, bli hos mæ 🤣🤣🤣
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #40 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (1 time siden): Da er det min tur. Jeg velger den fine og nydelige sangen "Pussy" av Rammstein, som handler om turisme til Øst-Europa m.v. Veit mange her liker Rammstein, så dette tror jeg blir gøy. Bytta ut Tyskland med Innlandet da. PUSSY For liten, for stor? Størrelsen bettyr litt, tross æillt For liten, for stor? Kunne ha vært litt større a ma Mercedes-Benz og motorvei Dræg utenlæinns aleine Reise, reise! Kjøreglede Je vil bære ha moro, itte kjærlighet a ma Bære bittelitt... Bære bittelitt, kjerring! Du har kuse Je har kuk Er'e no' problem? Vi tæk en kjapp en Tæk mej nå, før det er for seint Livet er for kort, kæinn itte vente Tæk mej nå! Begripe du itte På Innlæinnet får je itte fitte For kort, for høg? Gjør itt'no, en størrelse for æille For liten, for stor? Det sku' vørri overskrifta a ma Pene frøken, vil ha mer Lynkrig med kjøttrifla Shots i hue, søte jinta Kjøttpølse i surkål'n din a ma Bære bittelitt... Vær den lille kjerringa mi! Du har kuse Je har kuk Er'e no' problem? Vi tæk en kjapp en Så tæk mej nå, før det er for seint Livet er for kort, je kæinn itte vente Tæk meg nå! Begripe du itte At på Innlæinnet får je itte fitte Innlæinnet! Innlæinnet! Du har kuse Je har kuk Er'e no problem? Vi tæk en kjapp en 😅😆😆😆🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå