Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2022 #61 Skrevet 14. oktober 2022 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Ikke like god som Halvdan Sivertsen 😄 Halvdan💙💙💙 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. oktober 2022 #62 Skrevet 14. oktober 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Gjett sang, og dere vinner en flådd bever. Oversatt til nordnorsk fordi det er det eneste jeg kan. Etter mitt show tenkte æ at æ sku ha det litt gøy Æ hoppa på en hest, å Gud, du sku sett han løpe Vel, æ fikk mæ en over ræva når politiet omsider tok mæ Ikkje et øyeblikk førr tidlig, Tim McGraw hoppa inn ilamme Gjorde sitt beste Jackie Chan triks, strøk politiet på kinnet (va d her på en torsdag mon tro?) Æ forstod ikkje heilt koffer politiet arresterte mæ Min cellekamerat syns æ e sexy Han fikk virkelig ståpekk Han stirre alltid på mæ Når vaktan e borte Æ e snart fri førr petterøes, og han spurte mæ om å danse Han like måten æ går i de her oransje buksene Æ sku virkelig ønske Tim McGraw va her førr å beskytt mæ Min cellekamerat syns æ e sexy Sku virkelig gitt alt førr å være tilbake på bussen (sjøl om den e treig) Æ gjømme mæ oppi køya, men han klatre bare opp te mæ Vedde på at alt han vil e at vi ska joike ilag Sei han har en drøm, æ e virkelig redd førr ka det går ut på Du får aldri sett mæ ri hest igjen etter det her Æ får bare en telefon, håpe ho Olga e heime (Faith e det egentlig navnet, men kunstnerisk frihet) Min cellekompis syns æ e sexy Han vil ikkje la mæ være aleina Han send mæ slengkjøss og æ dukke unna dæm alle Hate å sei det te han, men æ har faen ikkje løst på romantikk Han forstår visst ikkje nei førr et nei Æ e i stor trøbbel om ikkje nån hente mæ snart Min cellekamerat syns æ e sexy En dag i fengslet e evig nok førr når æ droppe såpa, da får Gud virkelig sett svartholla mi Min cellekamerat syns æ e sexy.... 🤣 fant den.
Ford3000 Skrevet 14. oktober 2022 #63 Skrevet 14. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): 🤣 fant den. Hva heter sangen? 😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. oktober 2022 #64 Skrevet 14. oktober 2022 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Hva heter sangen? 😄 My Cellmate Thinks I’m Sexy med Cledus T. Judd 😁 Får jeg bever? 😄
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2022 #65 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Godtebutikken. Utdrag med refrengfokus. Eg skal ta deg til godtebutikken. Eg skal lata deg sleika på kjærleiken. Åh, jenta mi ikkje stopp Køyr på til heilt til du treff min knopp. Gje det til meg beibi.Deileg og sakte. ( er det feil at eg nesten vart yr sjølv? 😂😂😂😂) Endret 14. oktober 2022 av Frøkenfryden 1
Ford3000 Skrevet 14. oktober 2022 #66 Skrevet 14. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): My Cellmate Thinks I’m Sexy med Cledus T. Judd 😁 Får jeg bever? 😄 Ding ding ding, korrekt! 😄 Sender bevern via Postnord 😄 Du får si fra om du faktisk mottar pakken 😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. oktober 2022 #67 Skrevet 14. oktober 2022 Ford3000 skrev (32 minutter siden): Ding ding ding, korrekt! 😄 Sender bevern via Postnord 😄 Du får si fra om du faktisk mottar pakken 😄 Ååå. Stas! Håper Postnord gjør jobben sin 😁
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #68 Skrevet 14. oktober 2022 Ford3000 skrev (5 timer siden): Ikke like god som Halvdan Sivertsen 😄 Bedre! Halvdan er falsk, ingen nordlendinger bruker så fint språk😁
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #69 Skrevet 14. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): My Cellmate Thinks I’m Sexy med Cledus T. Judd 😁 Får jeg bever? 😄 Har aldri hørt den sangen
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #70 Skrevet 14. oktober 2022 Ford3000 skrev (5 timer siden): Gjett sang, og dere vinner en flådd bever. Oversatt til nordnorsk fordi det er det eneste jeg kan. Etter mitt show tenkte æ at æ sku ha det litt gøy Æ hoppa på en hest, å Gud, du sku sett han løpe Vel, æ fikk mæ en over ræva når politiet omsider tok mæ Ikkje et øyeblikk førr tidlig, Tim McGraw hoppa inn ilamme Gjorde sitt beste Jackie Chan triks, strøk politiet på kinnet (va d her på en torsdag mon tro?) Æ forstod ikkje heilt koffer politiet arresterte mæ Min cellekamerat syns æ e sexy Han fikk virkelig ståpekk Han stirre alltid på mæ Når vaktan e borte Æ e snart fri førr petterøes, og han spurte mæ om å danse Han like måten æ går i de her oransje buksene Æ sku virkelig ønske Tim McGraw va her førr å beskytt mæ Min cellekamerat syns æ e sexy Sku virkelig gitt alt førr å være tilbake på bussen (sjøl om den e treig) Æ gjømme mæ oppi køya, men han klatre bare opp te mæ Vedde på at alt han vil e at vi ska joike ilag Sei han har en drøm, æ e virkelig redd førr ka det går ut på Du får aldri sett mæ ri hest igjen etter det her Æ får bare en telefon, håpe ho Olga e heime (Faith e det egentlig navnet, men kunstnerisk frihet) Min cellekompis syns æ e sexy Han vil ikkje la mæ være aleina Han send mæ slengkjøss og æ dukke unna dæm alle Hate å sei det te han, men æ har faen ikkje løst på romantikk Han forstår visst ikkje nei førr et nei Æ e i stor trøbbel om ikkje nån hente mæ snart Min cellekamerat syns æ e sexy En dag i fengslet e evig nok førr når æ droppe såpa, da får Gud virkelig sett svartholla mi Min cellekamerat syns æ e sexy.... 😆 har ikke hørt originalen men dem er morsom
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #71 Skrevet 14. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Godtebutikken. Utdrag med refrengfokus. Eg skal ta deg til godtebutikken. Eg skal lata deg sleika på kjærleiken. Åh, jenta mi ikkje stopp Køyr på til heilt til du treff min knopp. Gje det til meg beibi.Deileg og sakte. ( er det feil at eg nesten vart yr sjølv? 😂😂😂😂) Nydeleg 😄 kjem det vers og? (Det er jo fredag)
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #72 Skrevet 14. oktober 2022 Petula Clarks Downtown Når du er alene og livet gjør deg ensom Du kan alltid gå - sentrum. Når du har bekymringer all støyen og hastverket Ser ut til å hjelpe meg å kjenne sentrum. Bare lytt til musikken til trafikken i byen Dvel på fortauet der neonskiltene er pene Hvordan kan du tape? Lysene er mye sterkere der Du kan glemme alle dine problemer, glemme alle dine bekymringer Så dra til sentrum Ting blir bra når du er i sentrum Ingen finere sted i sentrum Alt venter på deg. Ikke heng rundt og la problemene dine omgi deg Det er filmserier i sentrum. Kanskje du vet noen små steder å gå til Der de aldri stenger sentrum. Bare lytt til rytmen til en mild bossa nova Du skal også danse med dem før natten er over Glad igjen. Lysene er mye sterkere der Du kan glemme alle dine problemer, glemme alle dine bekymringer Så gå - sentrum Der alle lysene lyser i sentrum Venter på deg i kveld sentrum Du kommer til å bli bra nå Sentrum Sentrum Sentrum Og du kan finne noen snille til å hjelpe og forstå deg Noen som er akkurat som deg og trenger en mild hånd til Led dem videre. Så kanskje jeg ser deg der Vi kan glemme alle våre problemer, glemme alle våre bekymringer Så dra til sentrum Ting blir bra når du er i sentrum Ikke vent et minutt til i sentrum Alt venter på deg Sentrum Sentrum Sentrum Sentrum Sentrum Sentrum Sentrum…
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #73 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Marcys lekeplass Sex og godtesnop Roter rundt i sentrum for mæ sjæl Har så mye tid til å tenke at jeg er fæl Og der var huuu, som dobbel kirsbærpai Ja der var huuu Som super diskohaii Jeg lukter sex og godis her Hvem sitter uten klær Hvem er den luringen som stirrer i min retning. Ref: Tøs, dette er virkelig en drøm Ja, tøs dette er virkelig en drøm, digger e (2) Loker rundt i byen og er døll Har drikki alt for mye kaffe og øl Og der var huu med høyhælte skooo Ja der var hu som disko- mojitoo Endret 14. oktober 2022 av Agent smith
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #74 Skrevet 15. oktober 2022 Nå har jeg valgt å oversette en sang uten å si hvilken sang det er, har bytta om byen det handler om til Gjøvik a ma Håper dere gjenkjenner denne sangen 😀 Je var dengt og banka Kunne itte si å je følte Kjente itte att mej sjøl Så mej sjøl i et vindu Å kjente itte att trynet mitt Å bror ska du la mej forsvinne vekk Her på Gjøvik sine gater Je gikk langs vegen til at beina føltes som stein Je hørte kamerater forsvunne å borte Om natta kunne je høre blodet i åra mine Like svart å hviskendes som regnet Her på Gjøvik sine gater Ittno engel ska hilse mej vælkømmin Bære du å mej kompis Å klæra mine passer mej itte mer Tusen mil bære for å bli kvitt denna huden Natta har kømmi, je ligg vaken Je kæinn føle meg sjøl forsvinne Så motta mej bror med ditt falske kyss Eller ska vi la øss gå aleine slik her På Gjøvik sine gater? 3
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #75 Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (11 timer siden): Nydeleg 😄 kjem det vers og? (Det er jo fredag) Kanskje😀 må kanskje vente til fredag? 1
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #76 Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (51 minutter siden): Nå har jeg valgt å oversette en sang uten å si hvilken sang det er, har bytta om byen det handler om til Gjøvik a ma Håper dere gjenkjenner denne sangen 😀 Je var dengt og banka Kunne itte si å je følte Kjente itte att mej sjøl Så mej sjøl i et vindu Å kjente itte att trynet mitt Å bror ska du la mej forsvinne vekk Her på Gjøvik sine gater Je gikk langs vegen til at beina føltes som stein Je hørte kamerater forsvunne å borte Om natta kunne je høre blodet i åra mine Like svart å hviskendes som regnet Her på Gjøvik sine gater Ittno engel ska hilse mej vælkømmin Bære du å mej kompis Å klæra mine passer mej itte mer Tusen mil bære for å bli kvitt denna huden Natta har kømmi, je ligg vaken Je kæinn føle meg sjøl forsvinne Så motta mej bror med ditt falske kyss Eller ska vi la øss gå aleine slik her På Gjøvik sine gater? Streeets of Philadelphiaaa😁 fint da! 1
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #77 Skrevet 15. oktober 2022 Shakira Shakira! Whenever. Whatever. Med litt kunstnerisk fridom.. Flaks at du var fødd so langt vekke at me kunne tulla om avstand. Flaks at eg elskar eit framandt land fordi du er i det. Kjære, eg vil klatra i Andesfjella for å kunna telja freknene på kroppen din. Eg visste aldri at det berre var ti millionar måtar å elska nokon på. Ledo lo le lo le, ledo lo le lo le. Kan du ikkje sjå at eg har kasta meg for dine føter? Når som helst. Kvar som helst. Det var meininga at me skulle vera saman. Eg er her. Du er nær. Det er slik avtalen er. Over havet. Langt å køyre. Men me kan lytta via øyre. Men slik er avtalen, kjærasten. Flaks at mine lepar ikkje berre mumlar. Men kastar kyss som ei fontene. Og flaks at brysta mine er audmjuke og små, så du ikkje trur dei er Andesfjella dei og.. 2
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #78 Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Marcys lekeplass Sex og godtesnop Roter rundt i sentrum for mæ sjæl Har så mye tid til å tenke at jeg er fæl Og der var huuu, som dobbel kirsbærpai Ja der var huuu Som super diskohaii Jeg lukter sex og godis her Hvem sitter uten klær Hvem er den luringen som stirrer i min retning. Ref: Tøs, dette er virkelig en drøm Ja, tøs dette er virkelig en drøm, digger e (2) Loker rundt i byen og er døll Har drikki alt for mye kaffe og øl Og der var huu med høyhælte skooo Ja der var hu som disko- mojitoo Høyrer så jævlig Pål Tøien her😂
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #79 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): Streeets of Philadelphiaaa😁 fint da! Ja 😀 Takk😊 Det er en av favorittene mine med Springsteen 😊
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #80 Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Shakira Shakira! Whenever. Whatever. Med litt kunstnerisk fridom.. Flaks at du var fødd so langt vekke at me kunne tulla om avstand. Flaks at eg elskar eit framandt land fordi du er i det. Kjære, eg vil klatra i Andesfjella for å kunna telja freknene på kroppen din. Eg visste aldri at det berre var ti millionar måtar å elska nokon på. Ledo lo le lo le, ledo lo le lo le. Kan du ikkje sjå at eg har kasta meg for dine føter? Når som helst. Kvar som helst. Det var meininga at me skulle vera saman. Eg er her. Du er nær. Det er slik avtalen er. Over havet. Langt å køyre. Men me kan lytta via øyre. Men slik er avtalen, kjærasten. Flaks at mine lepar ikkje berre mumlar. Men kastar kyss som ei fontene. Og flaks at brysta mine er audmjuke og små, så du ikkje trur dei er Andesfjella dei og.. Fin! 😀 Liker Shakira😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå