Gjest Agent smith Skrevet 20. oktober 2022 #181 Skrevet 20. oktober 2022 Underneath your clothes fritt oversatt Gud har Skrevet en sang om en mann med brodd Den skal du få høre nå, han heter Odd. Det er et sted jeg stadig tenker på Rett nedi i trusa de finner jeg en stå Ref. Under dine klær er det både baller og scrotum. Der er mannen jeg svelger Der er mitt territorium Og jeg har fortjent den For jeg har vært snill pike. På grunn av deg har jeg begynt å strippe Går tom for gode grunner til å sippe Når festen er slutt Har balla de fortsatt krutt Jeg elsker den mer enn noe annet på jord Ri,doggy,cowgirl,spoon Du vet det er sant Men det er så godt at det er nesten ikke til å tro Jeg skriker og du er stille Ballene henger fra pikken Jeg har gode manerer Ikke la meg i stikken
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2022 #182 Skrevet 20. oktober 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Underneath your clothes fritt oversatt Gud har Skrevet en sang om en mann med brodd Den skal du få høre nå, han heter Odd. Det er et sted jeg stadig tenker på Rett nedi i trusa de finner jeg en stå Ref. Under dine klær er det både baller og scrotum. Der er mannen jeg svelger Der er mitt territorium Og jeg har fortjent den For jeg har vært snill pike. På grunn av deg har jeg begynt å strippe Går tom for gode grunner til å sippe Når festen er slutt Har balla de fortsatt krutt Jeg elsker den mer enn noe annet på jord Ri,doggy,cowgirl,spoon Du vet det er sant Men det er så godt at det er nesten ikke til å tro Jeg skriker og du er stille Ballene henger fra pikken Jeg har gode manerer Ikke la meg i stikken Tix bør skjelve i buksene😃😆🥳 1 1
Embla Othea Skrevet 20. oktober 2022 #183 Skrevet 20. oktober 2022 Når skal du oversette en tysk sang 1
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2022 #184 Skrevet 20. oktober 2022 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Når skal du oversette en tysk sang Du hast miiiiich!
Embla Othea Skrevet 20. oktober 2022 #185 Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Du hast miiiiich! Rammstein? Endret 20. oktober 2022 av Embla Othea
Gjest Agent smith Skrevet 20. oktober 2022 #186 Skrevet 20. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Du hast miiiiich! Ja har tenkt på den Vurderer også mein teil og mein herz brennt Er så koselige tekster😁
Embla Othea Skrevet 20. oktober 2022 #187 Skrevet 20. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ja har tenkt på den Vurderer også mein teil og mein herz brennt Er så koselige tekster😁 Mein Teil! Passer bra du som er så dirty-minded 1
Gjest Agent smith Skrevet 20. oktober 2022 #188 Skrevet 20. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Mein Teil! Passer bra du som er så dirty-minded Tar lang tid å oversette da, tysken min er ikke særlig god
Embla Othea Skrevet 20. oktober 2022 #189 Skrevet 20. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Tar lang tid å oversette da, tysken min er ikke særlig god Tysk oversetter?
Entern Skrevet 20. oktober 2022 #190 Skrevet 20. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Du hast miiiiich! Embla Othea skrev (1 time siden): Rammstein? Jeg har jo allerede oversatt Rammstein 😒 1
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2022 #191 Skrevet 20. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg har jo allerede oversatt Rammstein 😒 Ja, vet.🙂
Gjest Agent smith Skrevet 20. oktober 2022 #192 Skrevet 20. oktober 2022 Entern skrev (3 timer siden): Jeg har jo allerede oversatt Rammstein 😒 Men de har jo flere fine sanger
Entern Skrevet 20. oktober 2022 #193 Skrevet 20. oktober 2022 Agent smith skrev (14 minutter siden): Men de har jo flere fine sanger Det har de jo, i hvert fall et par til som handler om sex 😝
Gjest Agent smith Skrevet 21. oktober 2022 #194 Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Entern skrev (7 timer siden): Det har de jo, i hvert fall et par til som handler om sex 😝 Jeg tenkte å oversette en av de mer groteske, jeg er mer enn bare en pervo fyr😁 Endret 21. oktober 2022 av Agent smith
Entern Skrevet 21. oktober 2022 #195 Skrevet 21. oktober 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Jeg tenkte å oversette en av de mer groteske, jeg er mer enn bare en pervo fyr😁 Fint å få vist frem andre sider ved seg sjøl 😀 (du er ikke pervo da bare klassisk løssluppen 😊)
Gjest Agent smith Skrevet 21. oktober 2022 #196 Skrevet 21. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Fint å få vist frem andre sider ved seg sjøl 😀 (du er ikke pervo da bare klassisk løssluppen 😊) Ja løssluppen er en fin beskrivelse. Men vil også få vist frem de mer groteske sidene mine
Entern Skrevet 21. oktober 2022 #197 Skrevet 21. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja løssluppen er en fin beskrivelse. Men vil også få vist frem de mer groteske sidene mine Jeg vet om et par band som kunne være av interesse
Gjest Agent smith Skrevet 21. oktober 2022 #198 Skrevet 21. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg vet om et par band som kunne være av interesse 😆 ja det tror jeg nok 😄
Entern Skrevet 21. oktober 2022 #199 Skrevet 21. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😆 ja det tror jeg nok 😄 Noen death metal band har helt bortafor forkvaklede tekster 🤪🤪🤪🤣🤣🤣 (Og ja det er på en måte en humor greie. Stort sett hører man ikke teksten uansett 🤣) Finnes et norsk band i beslektet sjanger (grindcore, som er ekstrem punk blandet med death metal) som bare har humoristiske og hyggelige tekster på norsk, selv dersom man forstår den sinnssyke skrikinga kan de fleste av fansen ikke norsk 🤣🤣🤣
Gjest Agent smith Skrevet 21. oktober 2022 #200 Skrevet 21. oktober 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Noen death metal band har helt bortafor forkvaklede tekster 🤪🤪🤪🤣🤣🤣 (Og ja det er på en måte en humor greie. Stort sett hører man ikke teksten uansett 🤣) Finnes et norsk band i beslektet sjanger (grindcore, som er ekstrem punk blandet med death metal) som bare har humoristiske og hyggelige tekster på norsk, selv dersom man forstår den sinnssyke skrikinga kan de fleste av fansen ikke norsk 🤣🤣🤣 😆 nei er vel uansett for mye skriking til at man kan forstå teksten. Jeg liker jo også noen sanger på språk jrh ikke kan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå