Gjest Agent smith Skrevet 21. oktober 2022 #201 Skrevet 21. oktober 2022 Mein teil oversatt til norsk Anbefaler alle å se denne sammen med foreldrene sine Intro Leter etter en velbygd mann mellom 18 og 30. Vennlig hilsen slaktemesternen (klemz) I dag møtte jeg en som likte min kropp Han synes jeg var til å spise opp Samme om jeg hadde myk eller hard snopp Unge eller gamle griser Du blir det du spiser Det er min bit-næi Min bit-nææi Der er min bit-nææi Min bit-næi Slaktekniven klar til bruk Jeg blør fælt og føler meg sjuk Havner snart i koma Men spiser til krampa tar mæ Den er så godt krydra Så godt stekt og fin Så god på fat Så god med vin Har levende lys Skal spise sakte Åh dette er høykultur Så godt du smakte Continues...
Gjest Agent smith Skrevet 21. oktober 2022 #202 Skrevet 21. oktober 2022 .... Jeg skriker så det høres om til himmærn Så det høres av engler nær og fjern Skrikende mister de både kjøtt og fjær Til de ser min barndoms besvær.
Gjest Agent smith Skrevet 23. oktober 2022 #203 Skrevet 23. oktober 2022 Tove Lo- habits oversatt til innlandetsk Vanar ( høg hæile tia) Je iter mædda i bædekaret Så går jeg te sæxklubber og ser på rare følk som har sejj Je blir itte nervøs, men rastløs blir je Je har vøri både på Gjøvik og Otta så je har sett ælt Når jeg kjæm hematt blir je fysen, spiser opp æll twisten Kæster øpp i bædekaret, så legg je mej Har drekki øpp ælle penga og er ør å einsam Du er borte å je må væra høg hæile tia Førr å få dej ut ta huggu Øøh øøh øøøh Høg hæile tia, førr å få dej ut tur huggu Øøøh øøøh øøø Ælle dager er je hæilt i tåka Prøve å glømme dej bebi, je får tebarsattfall Må væra høg hæile tia førr å glemme at je savne dejjj Plukke øpp pappar på læikeplassen Sånn bruke je daga Løse øpp rynker, får dom te å føle sejj levandes Jeg gjær det fort å grisete Je er sår og ælt førr billi
Gjest Agent smith Skrevet 26. oktober 2022 #205 Skrevet 26. oktober 2022 Rockabye av rein banditt, sean paul og Anne Marie Kall det kjærlighet og hengivenhet Kall det mammas beundring Et spesielt bånd av skapelse Til alle alenemødre der ute som et frustrerte og sånn Rein banditt, sjån Pål,Anne Marie syng la dem høre Hun jobber kveld nede ved vannet, Det er stress, hun ække lenger pappas lille Anne Hun vil bare ha et liv for sin lille Jan Helt alene Ingen ville komme å hjelpe han Hun sier oooh Jan Ingen skal skade deg for fan' Jeg skal gi deg både eple og banan Ikkeno er like viktig som deg Hun sier: Livet ditt Skal ikke bli som mitt Full av dritt Du skal vokse opp fritt Så vuggevugge bebi Jæ ska vugge ræ Ikke grin Jæ har ræ Vuggevugge Ikke grin Vers 2 kommer en annen gang..
Embla Othea Skrevet 26. oktober 2022 #206 Skrevet 26. oktober 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Rockabye av rein banditt, sean paul og Anne Marie Kall det kjærlighet og hengivenhet Kall det mammas beundring Et spesielt bånd av skapelse Til alle alenemødre der ute som et frustrerte og sånn Rein banditt, sjån Pål,Anne Marie syng la dem høre Hun jobber kveld nede ved vannet, Det er stress, hun ække lenger pappas lille Anne Hun vil bare ha et liv for sin lille Jan Helt alene Ingen ville komme å hjelpe han Hun sier oooh Jan Ingen skal skade deg for fan' Jeg skal gi deg både eple og banan Ikkeno er like viktig som deg Hun sier: Livet ditt Skal ikke bli som mitt Full av dritt Du skal vokse opp fritt Så vuggevugge bebi Jæ ska vugge ræ Ikke grin Jæ har ræ Vuggevugge Ikke grin Vers 2 kommer en annen gang.. Banditten @Agent smith 1
Gjest Agent smith Skrevet 26. oktober 2022 #207 Skrevet 26. oktober 2022 Embla Othea skrev (58 minutter siden): Banditten @Agent smith Rein banditt 😁
Embla Othea Skrevet 26. oktober 2022 #208 Skrevet 26. oktober 2022 Agent smith skrev (16 minutter siden): Rein banditt 😁 😁
Gjest Agent smith Skrevet 30. oktober 2022 #209 Skrevet 30. oktober 2022 Milkshake av kelis fritt oversatt Min farsmjølk får alle girlsa på banen Og de bare: den smaker godt Fy flate den smaker godt Jæ kan lære ræ men det ække gratis Jeg veit du vil ha Den er såå meg Girlsa er gal etter den De blir helt ville Når jeg rister'n Nå har tida kommet La la la Gjør den varm La la la Girlsa venter Jeg kan se du er klar Du har lyst til å lære skillsa Som gjør Girlsa ville Det kanke kjøpes Tyver vil røpes Vær smart og følg med Åh, når du er med Så vil alle se Så du må være kul Og anstendig Perfekt blanding Pluss det du har inni. Vil du ha myse eller Ost? Åå det lukter så godt.
Embla Othea Skrevet 30. oktober 2022 #210 Skrevet 30. oktober 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Milkshake av kelis fritt oversatt Min farsmjølk får alle girlsa på banen Og de bare: den smaker godt Fy flate den smaker godt Jæ kan lære ræ men det ække gratis Jeg veit du vil ha Den er såå meg Girlsa er gal etter den De blir helt ville Når jeg rister'n Nå har tida kommet La la la Gjør den varm La la la Girlsa venter Jeg kan se du er klar Du har lyst til å lære skillsa Som gjør Girlsa ville Det kanke kjøpes Tyver vil røpes Vær smart og følg med Åh, når du er med Så vil alle se Så du må være kul Og anstendig Perfekt blanding Pluss det du har inni. Vil du ha myse eller Ost? Åå det lukter så godt. Jeg veit du vil ha farsmelk 1
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2022 #211 Skrevet 30. oktober 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): Milkshake av kelis fritt oversatt Min farsmjølk får alle girlsa på banen Og de bare: den smaker godt Fy flate den smaker godt Jæ kan lære ræ men det ække gratis Jeg veit du vil ha Den er såå meg Girlsa er gal etter den De blir helt ville Når jeg rister'n Nå har tida kommet La la la Gjør den varm La la la Girlsa venter Jeg kan se du er klar Du har lyst til å lære skillsa Som gjør Girlsa ville Det kanke kjøpes Tyver vil røpes Vær smart og følg med Åh, når du er med Så vil alle se Så du må være kul Og anstendig Perfekt blanding Pluss det du har inni. Vil du ha myse eller Ost? Åå det lukter så godt. Herliiiig😂 myse eller ost😂😂😂 du altså, din upasteuriserte jævel😂😁🥳 1
Gjest Agent smith Skrevet 30. oktober 2022 #212 Skrevet 30. oktober 2022 Embla Othea skrev (20 minutter siden): Jeg veit du vil ha farsmelk Dont get high on my on supply
Gjest Agent smith Skrevet 30. oktober 2022 #213 Skrevet 30. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Herliiiig😂 myse eller ost😂😂😂 du altså, din upasteuriserte jævel😂😁🥳 😆 Er upasteurisert ja
Gjest Agent smith Skrevet 31. oktober 2022 #214 Skrevet 31. oktober 2022 Bran van 3000 drinking in L.A oversatt til Nordnorsk av Nord @Ford3000 Drækking i Alta Hei, mitt navn e stereoid Mikkel Ja vi har gratis billætta te nord Ford konserten på mandag, den e i lavvoen Dokker kan alle komme å svare på nokka spørsmål, ka e antes favorittkukost ? Ah jaska ringte akkurat å sa at det var pultost Men ka fan e det Gje oss ein joik,å lelelå det e en fin dag Æ våkna opp i morres med midnattsola i auan Da kom ante over med et nytt manus Det va et samedrama Få no den feite ræva du utav sænga sa han Æ forklare på veien Men vi gjorde ingenting, absolutt ingenting Og æ sa ka i beverfætta gjør æ som drekker i Alta, æ e 26 Æ har løst på heimbrennt I morra blir æ sjuk Men æ træng det
Frøkenfryden Skrevet 1. november 2022 #215 Skrevet 1. november 2022 Agent smith skrev (På 31.10.2022 den 12.16): Bran van 3000 drinking in L.A oversatt til Nordnorsk av Nord @Ford3000 Drækking i Alta Hei, mitt navn e stereoid Mikkel Ja vi har gratis billætta te nord Ford konserten på mandag, den e i lavvoen Dokker kan alle komme å svare på nokka spørsmål, ka e antes favorittkukost ? Ah jaska ringte akkurat å sa at det var pultost Men ka fan e det Gje oss ein joik,å lelelå det e en fin dag Æ våkna opp i morres med midnattsola i auan Da kom ante over med et nytt manus Det va et samedrama Få no den feite ræva du utav sænga sa han Æ forklare på veien Men vi gjorde ingenting, absolutt ingenting Og æ sa ka i beverfætta gjør æ som drekker i Alta, æ e 26 Æ har løst på heimbrennt I morra blir æ sjuk Men æ træng det Neimen ikke-anerkjent gull jo!!🥳
Gjest Agent smith Skrevet 1. november 2022 #216 Skrevet 1. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Neimen ikke-anerkjent gull jo!!🥳 Njææ, synes den var vanskelig, mye text
Entern Skrevet 2. november 2022 #217 Skrevet 2. november 2022 Agent smith skrev (På 31.10.2022 den 12.16): Bran van 3000 drinking in L.A oversatt til Nordnorsk av Nord @Ford3000 Drækking i Alta Hei, mitt navn e stereoid Mikkel Ja vi har gratis billætta te nord Ford konserten på mandag, den e i lavvoen Dokker kan alle komme å svare på nokka spørsmål, ka e antes favorittkukost ? Ah jaska ringte akkurat å sa at det var pultost Men ka fan e det Gje oss ein joik,å lelelå det e en fin dag Æ våkna opp i morres med midnattsola i auan Da kom ante over med et nytt manus Det va et samedrama Få no den feite ræva du utav sænga sa han Æ forklare på veien Men vi gjorde ingenting, absolutt ingenting Og æ sa ka i beverfætta gjør æ som drekker i Alta, æ e 26 Æ har løst på heimbrennt I morra blir æ sjuk Men æ træng det Kjempebra 🤣🤣🤣
Entern Skrevet 2. november 2022 #218 Skrevet 2. november 2022 Agent smith skrev (På 30.10.2022 den 14.18): Milkshake av kelis fritt oversatt Min farsmjølk får alle girlsa på banen Og de bare: den smaker godt Fy flate den smaker godt Jæ kan lære ræ men det ække gratis Jeg veit du vil ha Den er såå meg Girlsa er gal etter den De blir helt ville Når jeg rister'n Nå har tida kommet La la la Gjør den varm La la la Girlsa venter Jeg kan se du er klar Du har lyst til å lære skillsa Som gjør Girlsa ville Det kanke kjøpes Tyver vil røpes Vær smart og følg med Åh, når du er med Så vil alle se Så du må være kul Og anstendig Perfekt blanding Pluss det du har inni. Vil du ha myse eller Ost? Åå det lukter så godt. Hahahaha 🤣🤣🤣🤣
Ford3000 Skrevet 2. november 2022 #219 Skrevet 2. november 2022 Agent smith skrev (På 31.10.2022 den 12.16): Bran van 3000 drinking in L.A oversatt til Nordnorsk av Nord @Ford3000 Drækking i Alta Hei, mitt navn e stereoid Mikkel Ja vi har gratis billætta te nord Ford konserten på mandag, den e i lavvoen Dokker kan alle komme å svare på nokka spørsmål, ka e antes favorittkukost ? Ah jaska ringte akkurat å sa at det var pultost Men ka fan e det Gje oss ein joik,å lelelå det e en fin dag Æ våkna opp i morres med midnattsola i auan Da kom ante over med et nytt manus Det va et samedrama Få no den feite ræva du utav sænga sa han Æ forklare på veien Men vi gjorde ingenting, absolutt ingenting Og æ sa ka i beverfætta gjør æ som drekker i Alta, æ e 26 Æ har løst på heimbrennt I morra blir æ sjuk Men æ træng det NYDELIG! Æ digga dæ! 😄 1
Gjest Agent smith Skrevet 2. november 2022 #220 Skrevet 2. november 2022 Ford3000 skrev (54 minutter siden): NYDELIG! Æ digga dæ! 😄 Alt blir bedre på finnmarsk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå