Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. april 2023 #301 Skrevet 23. april 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Er ikke dette Bieber? Ikke såvidt jeg vet 😁 Hit me baby one more time er Britney 🥳 Men han har vel noen Baby-sanger han også tror jeg.
Frøkenfryden Skrevet 23. april 2023 #302 Skrevet 23. april 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Er ikke dette Bieber? Nei Britney 😊
Frøkenfryden Skrevet 23. april 2023 #303 Skrevet 23. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Ikke såvidt jeg vet 😁 Hit me baby one more time er Britney 🥳 Men han har vel noen Baby-sanger han også tror jeg. Baby er viktig i pop-musikk😎
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. april 2023 #304 Skrevet 23. april 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Baby er viktig i pop-musikk😎 Yes baby 😁
Cid Skrevet 23. april 2023 #305 Skrevet 23. april 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Nei Britney 😊 Hørtes ut som Biebers baby 🤪
Gjest Lurven Skrevet 8. mai 2023 #306 Skrevet 8. mai 2023 I disse grand Prix tider, skal jeg oversette en gammel klassiker, nemlig vinneren fra 1982. @Nicole med ein bisschen frieden På norsk får den tittelen: en liten @Frøkenfryden Vi har en blomst når vintern begynner. Og vi fyrer når det er mye vind. Vi har pupper som du kan kjenne på ja Har vært fullt av mannfolk her i dag. Hører en fugl som skriker og vil inn Jeg er singel og dunker på deg, og huff må på dass å skite. En liten @Frøkenfryden en liten sone For diesel er det på motorvognen En liten @Frøkenfryden en liten freud Litt varme, det ønsker jeg på Mirc En liten @Frøkenfryden et lite traume, og på dassen er mennesker med liten wiener En liten @Frøkenfryden , en liten libero På dassen vil jeg ikke være mer... Jeg vet om en ledere som vil andre vel Det ble sagt at @Adobyen er full. Alle trodde det var en fugl i vinden, men noen spurte om en storm har begynt på dassen.
Gjest Lurven Skrevet 8. mai 2023 #307 Skrevet 8. mai 2023 Wie eine Blume am Winter beginnt So wie ein Feuer im eisigen Wind, Wie eine Puppe, die keiner mehr mag, Fühl ich mich am manchem Tag. Dann seh ich die Wolken, die über uns sind, Und höre die Schreie der Vögel im Wind. Ich singe als Antwort im Dunkel mein Lied Und hoffe, dass nichts geschieht. Ein bisschen Frieden, ein bisschen Sonne Für diese Erde, auf der wir wohnen. Ein bisschen Frieden, ein bisschen Freude, Ein bisschen Wärme, das wünsch' ich mir. Ein bisschen Frieden, ein bisschen Träumen Und dass die Menschen nicht so oft weinen. Ein bisschen Frieden, ein bisschen Liebe, Dass ich die Hoffnung nie mehr verlier . Ich weiß, meine Lieder, die ändern nich' viel. Ich bin nur ein Mädchen, das sagt, was es fühlt. Allein bin ich hilflos, ein Vogel im Wind, Der spürt, dass der Storm beginnt. Ein bisschen Frieden, ein bisschen Sonne Für diese Erde, auf der wir wohnen. Ein bisschen Frieden, ein bisschen Freude, Ein bisschen Wärme, das wünsch ich mir. Ein bisschen Frieden, ein bisschen Träumen Und dass die Menschen nicht so oft weinen. Ein bisschen Frieden, ein bisschen Liebe, Dass ich die Hoffnung nie mehr verlier . Sing mit mir ein kleines Lied, Dass die Welt im Frieden lett Sånn er originalen da
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2023 #308 Skrevet 8. mai 2023 Lurven skrev (7 timer siden): I disse grand Prix tider, skal jeg oversette en gammel klassiker, nemlig vinneren fra 1982. @Nicole med ein bisschen frieden På norsk får den tittelen: en liten @Frøkenfryden Vi har en blomst når vintern begynner. Og vi fyrer når det er mye vind. Vi har pupper som du kan kjenne på ja Har vært fullt av mannfolk her i dag. Hører en fugl som skriker og vil inn Jeg er singel og dunker på deg, og huff må på dass å skite. En liten @Frøkenfryden en liten sone For diesel er det på motorvognen En liten @Frøkenfryden en liten freud Litt varme, det ønsker jeg på Mirc En liten @Frøkenfryden et lite traume, og på dassen er mennesker med liten wiener En liten @Frøkenfryden , en liten libero På dassen vil jeg ikke være mer... Jeg vet om en ledere som vil andre vel Det ble sagt at @Adobyen er full. Alle trodde det var en fugl i vinden, men noen spurte om en storm har begynt på dassen. 😂😂😂 Herlig all over the place🥹
Gjest Lurven Skrevet 10. mai 2023 #309 Skrevet 10. mai 2023 Dagens låt er vinneren fra 2009, fairytale. På norsk er tittelen @TheHairyToothfairytale 1. Før da jeg var ung Likte jeg en jeg kjente Det var en med pung Men han kledde seg som en jente Ref: Jeg var forelsket i @TheHairyToothfairytale Selv om det var leit Bryr meg ikke jeg blir gal Er allerde teit 2. På morran sloss vi Men om kvelden var vi venner Ingen andre kunne gjøre meg sintere Men ingen andre ga meg heller så fine tenner Vet ikke hvorfor vi plutselig falt sammen For tiden er han borte, men når jeg finner han skal vi reise til Drammen. Han er @TheHairyToothfairy tale Yeah!
Cid Skrevet 10. mai 2023 #310 Skrevet 10. mai 2023 Lurven skrev (44 minutter siden): Dagens låt er vinneren fra 2009, fairytale. På norsk er tittelen @TheHairyToothfairytale 1. Før da jeg var ung Likte jeg en jeg kjente Det var en med pung Men han kledde seg som en jente Ref: Jeg var forelsket i @TheHairyToothfairytale Selv om det var leit Bryr meg ikke jeg blir gal Er allerde teit 2. På morran sloss vi Men om kvelden var vi venner Ingen andre kunne gjøre meg sintere Men ingen andre ga meg heller så fine tenner Vet ikke hvorfor vi plutselig falt sammen For tiden er han borte, men når jeg finner han skal vi reise til Drammen. Han er @TheHairyToothfairy tale Yeah! Putekrig?
Gjest Lurven Skrevet 10. mai 2023 #311 Skrevet 10. mai 2023 Cid skrev (2 timer siden): Putekrig? Mest lugging og kloring
Cid Skrevet 10. mai 2023 #312 Skrevet 10. mai 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Mest lugging og kloring Og så drakk dere klorin
Gjest Lurven Skrevet 10. mai 2023 #313 Skrevet 10. mai 2023 Cid skrev (34 minutter siden): Og så drakk dere klorin Ja for å rense lufta i magen
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2023 #314 Skrevet 10. mai 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Ja for å rense lufta i magen Bruker det jeg også. Fungerer bra!
TheHairyToothfairy Skrevet 10. mai 2023 #315 Skrevet 10. mai 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Dagens låt er vinneren fra 2009, fairytale. På norsk er tittelen @TheHairyToothfairytale 1. Før da jeg var ung Likte jeg en jeg kjente Det var en med pung Men han kledde seg som en jente Ref: Jeg var forelsket i @TheHairyToothfairytale Selv om det var leit Bryr meg ikke jeg blir gal Er allerde teit 2. På morran sloss vi Men om kvelden var vi venner Ingen andre kunne gjøre meg sintere Men ingen andre ga meg heller så fine tenner Vet ikke hvorfor vi plutselig falt sammen For tiden er han borte, men når jeg finner han skal vi reise til Drammen. Han er @TheHairyToothfairy tale Yeah! Wahahaha, fanfuckingstastisk!
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2023 #316 Skrevet 10. mai 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Dagens låt er vinneren fra 2009, fairytale. På norsk er tittelen @TheHairyToothfairytale 1. Før da jeg var ung Likte jeg en jeg kjente Det var en med pung Men han kledde seg som en jente Ref: Jeg var forelsket i @TheHairyToothfairytale Selv om det var leit Bryr meg ikke jeg blir gal Er allerde teit 2. På morran sloss vi Men om kvelden var vi venner Ingen andre kunne gjøre meg sintere Men ingen andre ga meg heller så fine tenner Vet ikke hvorfor vi plutselig falt sammen For tiden er han borte, men når jeg finner han skal vi reise til Drammen. Han er @TheHairyToothfairy tale Yeah! 😂😂😂
Gjest Lurven Skrevet 10. mai 2023 #317 Skrevet 10. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Bruker det jeg også. Fungerer bra! Ja renser skikkelig
Gjest Lurven Skrevet 10. mai 2023 #318 Skrevet 10. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (19 minutter siden): Wahahaha, fanfuckingstastisk! Takk, tenkte meg at det kanskje passet deres humor
Gjest Lurven Skrevet 12. mai 2023 #319 Skrevet 12. mai 2023 Sangen Titanium av @david @guetta og @Sia har ganske enkelt fått tittelen @Titania på Norsk Du skriker uuut, men jeg hører ikke en dritt Jeg snakker høyt men sier bare litt Du kritiserer men alt preller av min kropp Prøver å få meg ned, men jeg spretter opp Jeg er skuddsikker, ingenting stikker Rikosjett, sikt og fyr løs Fyr løs fyr fyr løs Du prøver å få meg ned, jeg må bare le Jeg er @Titania Prøver å få meg ned, jeg må le Jeg er @Titania Kutt meg ned og du vil falle langt. Spøkelsesby og hjemsøkt kjærlighet. Snakk høyt, kjepper og stein kan knekke bein Prater høyt, men sier lite ..
Cid Skrevet 12. mai 2023 #320 Skrevet 12. mai 2023 Mika - We Are Golden Tenåringsdrømmer i et ungdomssirkus Løper rundt som en klovn med vilje Hvem bryr seg om familien du kommer fra Ikke gi opp når du er ung og vil ha litt Løper rundt igjen (løper rundt igjen) Å løpe fra å løpe Løper rundt igjen (løper rundt igjen) Å løpe fra å løpe Våkner i middagssolen Hva skal du leve for når du kan se hva jeg har gjort? Hold deg ute av bevegelse i dagens lys Jeg gjemte meg for tingene du ville si Vi er ikke det du tror vi er Vi er gyldne, vi er gyldne Vi er ikke det du tror vi er Vi er gyldne, vi er gyldne Tenåringsdrømmer i et ungdomssirkus Løper rundt som en klovn med vilje Hvem bryr seg om familien du kommer fra Ikke gi opp når du er ung og vil ha litt Løper rundt igjen (løper rundt igjen) Å løpe fra å løpe Løper rundt igjen (løper rundt igjen) Å løpe fra å løpe Jeg var en gutt ved en åpen dør, hvorfor stirrer du? Tror du fortsatt at du vet? Leter etter skatter i tingene du kastet Som en skjære lever jeg for glitter, ikke deg Vi er ikke det du tror vi er Vi er gyldne, vi er gyldne Vi er ikke det du tror vi er Vi er gyldne, vi er gyldne Tenåringsdrømmer i et ungdomssirkus Løper rundt som en klovn med vilje Hvem bryr seg om familien du kommer fra Ikke gi opp når du er ung og vil ha litt Nå sitter jeg alene og ser meg rundt Etterlatt her alene, kommer jeg til å skade meg selv Kanskje mister jeg hodet, jeg lurer fortsatt på hvorfor Jeg måtte la verden, la den blø meg tørke Vi er ikke det du tror vi er, vi er Vi er ikke det du tror vi er, vi er Vi er ikke det du tror vi er Vi er gyldne, vi er gyldne Tenåringsdrømmer i et tenåringssirkus Løper rundt som en klovn med vilje Hvem bryr seg om familien du kommer fra Ikke gi opp når du er ung og vil ha litt Løper rundt igjen (løper rundt igjen) Å løpe fra å løpe Løper rundt igjen (løper rundt igjen) Å løpe fra å løpe Vi er ikke det du tror vi er Vi er gyldne, vi er gyldne Vi er ikke det du tror vi er Vi er gylne, vi går... Vi er ikke det du tror vi er Vi er gyldne, vi er gyldne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå