Gjest Agent smith Skrevet 12. november 2022 #281 Skrevet 12. november 2022 Ford3000 skrev (11 timer siden): All by myself, Celine Dion, ganske fritt oversatt. Da æ va ung Trengte æ ingen Det å pule va kun førr gøy De dagan e borte Leve aleina Æ tenke på alle vennan æ har kjent Men når æ prøve å ringe folk e ingen heime Æ e helt aleina Æ vil ikkje være helt aleina lengre Det e hardt å være skråsikker nån gang føle æ mæ så usikker og kjærlighet e så langt unna og sjukt kor e kuren Æ e helt aleina Æ vil ikkje være helt aleina lengre Da æ va ung Trengte æ ingen Det å pule va kun førr gøy De dagan e borte Æ e helt aleina Æ vil ikkje være helt aleina lengre Æ trengte aldri, aldri, aldri Nåååååååååååån Hihi😆
Gjest Agent smith Skrevet 26. desember 2022 #282 Skrevet 26. desember 2022 (endret) Last christmas Sist jul ga jeg deg balla Dagen etter ga du den bort Denne jula for å spare meg for gråt Skal jeg gi den til noen som er kåt En gang beit du, jeg ble veldig sjenert Men du har fortsatt lyst til å bli penetrert Si meg baby, kjenner du igjen den som står Vel, jeg er ikke sjokka det har gått et år God jul jeg pakka'n inn å sendte Sa jeg er kåt på deg, jeg mente 're Nå skjønner jeg hvor dust jeg har vært Men vis du suger meg nå, kan du lure meg igjen Ref.. Et tett rom jeg gjemmer min penis Fra deg og din sjel av is Herregud jeg trodde du var til å stole på Jeg, tipper du bare ville ha min stå Fjeset til en elsker med brann i balla Til du kom å ødela Nå har jeg funnet ekte mus Du kan aldri lure meg igjen Endret 26. desember 2022 av Agent smith
Frøkenfryden Skrevet 26. desember 2022 #283 Skrevet 26. desember 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): Last christmas Sist jul ga jeg deg balla Dagen etter ga du den bort Denne jula for å spare meg for gråt Skal jeg gi den til noen som er kåt En gang beit du, jeg ble veldig sjenert Men du har fortsatt lyst til å bli penetrert Si meg baby, kjenner du igjen den som står Vel, jeg er ikke sjokka det har gått et år God jul jeg pakka'n inn å sendte Sa jeg er kåt på deg, jeg mente 're Nå skjønner jeg hvor dust jeg har vært Men vis du suger meg nå, kan du lure meg igjen Ref.. Et tett rom jeg gjemmer min penis Fra deg og din sjel av is Herregud jeg trodde du var til å stole på Jeg, tipper du bare ville ha min stå Fjeset til en elsker med brann i balla Til du kom å ødela Nå har jeg funnet ekte mus Du kan aldri lure meg igjen Foreslår at Staysman synger inn nyttår med denne 1
Gjest Agent smith Skrevet 26. desember 2022 #284 Skrevet 26. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Foreslår at Staysman synger inn nyttår med denne 🥳
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #285 Skrevet 15. januar 2023 (endret) Ref: Personlig Jesus av Depeche mode Strekk ut, rør trua Din egen personlige jesus Noen som hører deg be Noen som deg kan se Din egen personlige jesus Noen som som kan se Når du går ned på kne. Føler deg klein Når du er aleine Flesk og bein Satt i telefonen og grein Kom deg opp din tøs Jeg skal gjøre deg religiøs Ta det som er nest best Gi meg en test Ting du bærer på Som du må tilstå Du er fri Du vet jeg liker å tilgi Endret 15. januar 2023 av Agent smith
Entern Skrevet 15. januar 2023 #286 Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ref: Personlig Jesus av Depeche mode Strekk ut, rør trua Din egen personlige jesus Noen som hører deg be Noen som deg kan se Din egen personlige jesus Noen som som kan se Når du går ned på kne. Føler deg klein Når du er aleine Flesk og bein Satt i telefonen og grein Kom deg opp din tøs Jeg skal gjøre deg religiøs Ta det som er nest best Gi meg en test Ting du bærer på Som du må tilstå Du er fri Du vet jeg liker å tilgi Bra😎
Embla Othea Skrevet 16. januar 2023 #287 Skrevet 16. januar 2023 Agent smith skrev (På 26.12.2022 den 12.26): Last christmas Sist jul ga jeg deg balla Dagen etter ga du den bort Denne jula for å spare meg for gråt Skal jeg gi den til noen som er kåt En gang beit du, jeg ble veldig sjenert Men du har fortsatt lyst til å bli penetrert Si meg baby, kjenner du igjen den som står Vel, jeg er ikke sjokka det har gått et år God jul jeg pakka'n inn å sendte Sa jeg er kåt på deg, jeg mente 're Nå skjønner jeg hvor dust jeg har vært Men vis du suger meg nå, kan du lure meg igjen Ref.. Et tett rom jeg gjemmer min penis Fra deg og din sjel av is Herregud jeg trodde du var til å stole på Jeg, tipper du bare ville ha min stå Fjeset til en elsker med brann i balla Til du kom å ødela Nå har jeg funnet ekte mus Du kan aldri lure meg igjen Gud bedre 😧 2
Entern Skrevet 16. januar 2023 #288 Skrevet 16. januar 2023 Embla Othea skrev (45 minutter siden): Gud bedre 😧 Veldig @Agent smith
Embla Othea Skrevet 16. januar 2023 #289 Skrevet 16. januar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Veldig @Agent smith Spissformuleringen på det 1
Entern Skrevet 16. januar 2023 #290 Skrevet 16. januar 2023 (endret) Embla Othea skrev (6 minutter siden): Spissformuleringen på det Ja 🤣 Godt sagt 😄 Endret 16. januar 2023 av Entern 1
Frøkenfryden Skrevet 17. januar 2023 #291 Skrevet 17. januar 2023 Agent smith skrev (På 15.1.2023 den 20.02): Ref: Personlig Jesus av Depeche mode Strekk ut, rør trua Din egen personlige jesus Noen som hører deg be Noen som deg kan se Din egen personlige jesus Noen som som kan se Når du går ned på kne. Føler deg klein Når du er aleine Flesk og bein Satt i telefonen og grein Kom deg opp din tøs Jeg skal gjøre deg religiøs Ta det som er nest best Gi meg en test Ting du bærer på Som du må tilstå Du er fri Du vet jeg liker å tilgi Dette var jo dypt☺️💛
TheHairyToothfairy Skrevet 17. januar 2023 #292 Skrevet 17. januar 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Dette var jo dypt☺️💛 Han sa så, brudgommen
Gjest Agent smith Skrevet 17. januar 2023 #293 Skrevet 17. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Dette var jo dypt☺️💛 Depeche er dype, jeg bare oversetter
Gjest Agent smith Skrevet 17. januar 2023 #294 Skrevet 17. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Han sa så, brudgommen 🥳
Frøkenfryden Skrevet 23. april 2023 #295 Skrevet 23. april 2023 Å beibi beibi Korleis kunne eg vita, at noko ikkje var rett? Å beibi beibi Eg skulle ikkje ha late deg gå! No er du ute av syne😭 Vis meg korleis du vil ha det. Fortel meg det, kjære, for eg treng vita det. Fordi at..einsemda mi tek livet av meg. Og eg.. eg må tilstå at eg enno har trua. Når eg ikkje er med deg, så går eg frå forstanden. Gje meg eit teikn, slå meg beibi, ein gong til. Å beibi beibi, du er grunnen til at eg pustar. Men gut, du gjorde meg blind! 😎 Å pene gut, det er ikkje noko eg ikkje ville gjort. Det er ikkje slik eg planla dette. Vis meg korleis du vil ha det. Fortel meg det, kjære, for eg treng vita det. Fordi at..einsemda mi tek livet av meg. Og eg.. eg må tilstå at eg enno har trua. Når eg ikkje er med deg, så går eg frå forstanden. Gje meg eit teikn, slå meg beibi, ein gong til. Å beibi beibi, å beibi beibi Å beibi beibi, korleis kunne eg vite? Å pene gut, eg skulle ikkje ha late deg gå! Eg må tilstå, einsemda mi tek livet av meg no. Veit du ikkje at eg enno har trua? På at du vil bli veranda her, og slå meg enno ein gong, beibi. 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. april 2023 #296 Skrevet 23. april 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Å beibi beibi Korleis kunne eg vita, at noko ikkje var rett? Å beibi beibi Eg skulle ikkje ha late deg gå! No er du ute av syne😭 Vis meg korleis du vil ha det. Fortel meg det, kjære, for eg treng vita det. Fordi at..einsemda mi tek livet av meg. Og eg.. eg må tilstå at eg enno har trua. Når eg ikkje er med deg, så går eg frå forstanden. Gje meg eit teikn, slå meg beibi, ein gong til. Å beibi beibi, du er grunnen til at eg pustar. Men gut, du gjorde meg blind! 😎 Å pene gut, det er ikkje noko eg ikkje ville gjort. Det er ikkje slik eg planla dette. Vis meg korleis du vil ha det. Fortel meg det, kjære, for eg treng vita det. Fordi at..einsemda mi tek livet av meg. Og eg.. eg må tilstå at eg enno har trua. Når eg ikkje er med deg, så går eg frå forstanden. Gje meg eit teikn, slå meg beibi, ein gong til. Å beibi beibi, å beibi beibi Å beibi beibi, korleis kunne eg vite? Å pene gut, eg skulle ikkje ha late deg gå! Eg må tilstå, einsemda mi tek livet av meg no. Veit du ikkje at eg enno har trua? På at du vil bli veranda her, og slå meg enno ein gong, beibi. Britney i sine glansdager 🥳🥳🥳
Gjest Lurven Skrevet 23. april 2023 #297 Skrevet 23. april 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Å beibi beibi Korleis kunne eg vita, at noko ikkje var rett? Å beibi beibi Eg skulle ikkje ha late deg gå! No er du ute av syne😭 Vis meg korleis du vil ha det. Fortel meg det, kjære, for eg treng vita det. Fordi at..einsemda mi tek livet av meg. Og eg.. eg må tilstå at eg enno har trua. Når eg ikkje er med deg, så går eg frå forstanden. Gje meg eit teikn, slå meg beibi, ein gong til. Å beibi beibi, du er grunnen til at eg pustar. Men gut, du gjorde meg blind! 😎 Å pene gut, det er ikkje noko eg ikkje ville gjort. Det er ikkje slik eg planla dette. Vis meg korleis du vil ha det. Fortel meg det, kjære, for eg treng vita det. Fordi at..einsemda mi tek livet av meg. Og eg.. eg må tilstå at eg enno har trua. Når eg ikkje er med deg, så går eg frå forstanden. Gje meg eit teikn, slå meg beibi, ein gong til. Å beibi beibi, å beibi beibi Å beibi beibi, korleis kunne eg vite? Å pene gut, eg skulle ikkje ha late deg gå! Eg må tilstå, einsemda mi tek livet av meg no. Veit du ikkje at eg enno har trua? På at du vil bli veranda her, og slå meg enno ein gong, beibi. 😀 vakkert og poetisk, slå meg beibi ein gong til💙
Gjest Lurven Skrevet 23. april 2023 #298 Skrevet 23. april 2023 No må eg berre få presisera at hit me baby, betyr å hit on, altså å sjekka opp.
Frøkenfryden Skrevet 23. april 2023 #299 Skrevet 23. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): No må eg berre få presisera at hit me baby, betyr å hit on, altså å sjekka opp. Eg trur det er overført, som i «take a hit» = gjer eit forsøk👍😎
Cid Skrevet 23. april 2023 #300 Skrevet 23. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Britney i sine glansdager 🥳🥳🥳 Er ikke dette Bieber?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå