*blueberry* Skrevet 3. september 2022 #161 Del Skrevet 3. september 2022 Jeg forstår ikke hvorfor Aleks får så gode tilbakemeldinger. Kan noen forklare? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgirl Skrevet 3. september 2022 #162 Del Skrevet 3. september 2022 *blueberry* skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke hvorfor Aleks får så gode tilbakemeldinger. Kan noen forklare? Jeg forstår det heller ikke. Han er ikke i nærheten av Jørgine og Cengiz. Irriterer meg altså så innmari 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. september 2022 #163 Del Skrevet 3. september 2022 Sgirl skrev (3 minutter siden): Jeg forstår det heller ikke. Han er ikke i nærheten av Jørgine og Cengiz. Irriterer meg altså så innmari Jørgine og Cengiz er mine favoritter i kveld også. Katrine var også utrolig flink, og Nate var også ganske god (men synes ikke Nadja fikk han til å skinne like godt som Helene gjorde). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 3. september 2022 #164 Del Skrevet 3. september 2022 Morten gir jo poeng ut fra følelser bare.. blir bare for dumt. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3. september 2022 #165 Del Skrevet 3. september 2022 Miss perfect skrev (Akkurat nå): Morten gir jo poeng ut fra følelser bare.. blir bare for dumt. Jeg liker Morten - men føler også at det blir 1-2 poeng ekstra til de han liker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 3. september 2022 #166 Del Skrevet 3. september 2022 cerruti skrev (Akkurat nå): Jeg liker Morten - men føler også at det blir 1-2 poeng ekstra til de han liker godt. Griner han så er det topp poeng, garantert.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 3. september 2022 #167 Del Skrevet 3. september 2022 Jeg klarer ikke forstå at Hetland fikk like mange poeng som Cengiz? Og mer enn Funky? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne907 Skrevet 3. september 2022 #168 Del Skrevet 3. september 2022 Synes Nate var helt rå i dag. Fantastisk å se på, utrolig rytme og kontroll på bevegelsene. Jørgine var også veldig bra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 3. september 2022 #169 Del Skrevet 3. september 2022 Tipper det er Lasse som ryker i kveld.. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anastacia Skrevet 3. september 2022 #170 Del Skrevet 3. september 2022 Min stemme i duellen går til Eirik 🕺 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 3. september 2022 #171 Del Skrevet 3. september 2022 Løkbolle skrev (7 minutter siden): Tipper det er Lasse som ryker i kveld.. Håper virkelig du får rett 🤞🤞 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 3. september 2022 #172 Del Skrevet 3. september 2022 Den svakeste røyk, så det ble rettferdig idag! 🙏🏻 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 3. september 2022 #173 Del Skrevet 3. september 2022 Syns ikke det var riktig, Viktor var dårligst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 3. september 2022 #174 Del Skrevet 3. september 2022 Hva ER de kler på deltakerne?? Det er altså de styggeste kostymene og fargekombinasjonene jeg noengang har sett!! 😱😳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3. september 2022 #175 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Yes!! I kveld var jeg fornøyd med utfallet Nate, Cengiz, Katrine Jørgine, Agnethe, Eirik Resten Savner en noe sterkere/råere Victor. Føler på sett og vis at han og Philip ikke er hèlt match...Vet ikke hèlt hva jeg savner 🙂 Endret 3. september 2022 av Tradegy 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 3. september 2022 #176 Del Skrevet 3. september 2022 I kveld likte jeg Jørgines dans best, etterfulgt av Nate og Cengiz. Synes det var riktig at Lasse ble stemt ut. Jeg er litt overrasket over at ikke proffdanserne tar tilbakemeldingene og sørger for å ha et minimum av kjerneinnhold i dansen, selv om jeg skjønner at det er krevende med de kjendisene som har dårligst forutsetninger. Seerne må også like dansen, selvfølgelig, men det monner med noen poeng fra Trine, også. Victor var uheldig med låten og kostymet. Jeg tror han egentlig er bedre enn vi har sett til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. september 2022 #177 Del Skrevet 3. september 2022 Tradegy skrev (17 minutter siden): Savner en noe sterkere/råere Victor. Føler på sett og vis at han og Philip ikke er hèlt match...Vet ikke hèlt hva jeg savner 🙂 Jeg syns ikke Philip virker helt komfortabel i settingen, og han får dessverre ikke fram det beste i Victor. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. september 2022 #178 Del Skrevet 3. september 2022 Ordsmed skrev (10 minutter siden): I kveld likte jeg Jørgines dans best, etterfulgt av Nate og Cengiz. Synes det var riktig at Lasse ble stemt ut. Jeg er litt overrasket over at ikke proffdanserne tar tilbakemeldingene og sørger for å ha et minimum av kjerneinnhold i dansen, selv om jeg skjønner at det er krevende med de kjendisene som har dårligst forutsetninger. Seerne må også like dansen, selvfølgelig, men det monner med noen poeng fra Trine, også. Victor var uheldig med låten og kostymet. Jeg tror han egentlig er bedre enn vi har sett til nå. Victor var veldig god i 2019, men jeg tror mye av det var takket være Rikke som han danset med. De hadde så god kjemi på dansegulvet. Dagens låt sto ikke i stil med dansestilen så for meg ble det alene litt forvirrende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 3. september 2022 #179 Del Skrevet 3. september 2022 Nettopp sett ferdig SVD. Jeg må alltid se den senere, slik at jeg kan spole når Morten er på skjermen. Han blir bare mer og mer irriterende for hver lørdag han er med. Viktor og Philip er ingen god match. Jeg tror Viktor hadde passet bedre med en annen svensk danser, som danset med Martine og Jorun Stiansen. Han blonde. Lasse og Gyda: har alltid hatt sansen for Gyda og syns det var leit at hun røyk ut så tidlig. Cengis : wow! Av alle deltakerne, håper jeg at Aleksander, Iselin, Agnete, Martine og Morten ryker ut først. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 3. september 2022 #180 Del Skrevet 3. september 2022 bonsaijenta skrev (4 minutter siden): Nettopp sett ferdig SVD. Jeg må alltid se den senere, slik at jeg kan spole når Morten er på skjermen. Han blir bare mer og mer irriterende for hver lørdag han er med. Viktor og Philip er ingen god match. Jeg tror Viktor hadde passet bedre med en annen svensk danser, som danset med Martine og Jorun Stiansen. Han blonde. Lasse og Gyda: har alltid hatt sansen for Gyda og syns det var leit at hun røyk ut så tidlig. Cengis : wow! Av alle deltakerne, håper jeg at Aleksander, Iselin, Agnete, Martine og Morten ryker ut først. Ingen av deltakerne heter Morten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå