Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022

Wera1

Anbefalte innlegg

Løkbolle skrev (4 minutter siden):

Er det kun meg eller prøvde Victor å kysse Philip rett etter dansen?

Følte og det 🤭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sgirl skrev (16 minutter siden):

Fatter bare ikke dette med Alexander. Grei gjennomføring, men ikke til en nier eller tier!! Mistenker at Merete har en slags agenda her. Bekjentskaper?

Jeg synes heller ikke det var så rørende. Bedre sist med Nadya. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Alexander sin var superrørende 😬 Men har uten om den dansen syns han har vært litt overvurdert. Dansen med vannet i hans første sesong var fantastisk.

Syns Morten tar så mye plass. Jeg vet han er sånn av person, men å hele tiden name droppe seg selv og meg, meg, meg. Jeg syns det drar fokuset bort fra danseparet… ☺️

Endret av Eevee
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevee skrev (7 minutter siden):

Jeg syns Alexander sin var superrørende 😬 Men har uten om den dansen syns han har vært litt overvurdert. Dansen med vannet i hans første sesong var fantastisk.

Syns Morten tar så mye plass. Jeg vet han er sånn av person, men å hele tiden name droppe seg selv og meg, meg, meg. Jeg syns det drar fokuset bort fra danseparet… ☺️

Det siste du skriver der skulle vært sagt direkte til Hegseth! Trine og Merethe snakker om danserne og det de har prestert, mens han nesten ved hver ekvipasje refererer til sin egen prestasjon i sesongen han var med. Er det virkelig så få som er genuint interessert i dansen at de må ha inn Se og hør-sjargong og  kjendis-smisking? Det er bare irriterende…

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt gøy å se Lars Henriksen som vikar for Jørgine i dag. Ikke vanskelig å se han har satt preg på dansen med sine danse skills. Visste det skulle gå bra med han på laget, da jeg har hatt gleden av å dele scene med han tidligere. Tvers igjennom en bra fyr back stage også, som smitter mye energi og godt humør. Og det syntes også godt på Jørgine.  

Cengiz OMG, hva var det liksom, han danset ikke bare over skyene men langt ute i verdensrommet. Og det hoppet er fader rullan meg noe av det råeste jeg har sett. Og jeg har sett mange rå dansere igjennom flere år.

Endret av Krokenguri
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (2 minutter siden):

Vil også skryte av Rikke som er en så god lærer og dansepartner for Cengiz. 

Ja hun har jammen store baller, for å tørre å ligge på gulvet der , under det hoppet. Sykt tøft gjort. Hadde jeg aldri turt

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (5 minutter siden):

Ja, hun er veldig flink! Men glemmer å se på henne i år for cengiz tar all oppmerksomheten 🥰

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
cerruti skrev (26 minutter siden):

Ja. Hun har vist i tidligere sesonger at hun er veldig kreativ og flink til å lære i fra seg. 

Hun har virkelig fått det beste ut av Cengiz. ❤️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (58 minutter siden):

Måtte se Cengiz på nytt nå - for en rå danser: uttrykket, bevegelsene ALT stemmer👏👏

Ja har sett flere av dansene hans igjen og igjen. De små detaljene som blir tatt med har så mye å si på helheten.  

For en danser 😍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at katrine og Egor er en av de to nederste. Synes de er bedre enn mange der, og Egor er jo en legende. 

Er ikke fan av katrine som programleder,  men synes faktisk hun har vært ganske "likanes " som danser.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...