Hoppetaujenta Skrevet 16. april #4361 Del Skrevet 16. april Jeg har i mange år vært på jakt etter en hvit, tynn bomullsnattkjole med vide, halvlange ermer, fotlang type...men finner den aldri. Hvis jeg kom over salg, så hadde jeg kjøpt tre i ett jafs, så sjeldne som de er. Jeg fortsetter å lete. God bedring til henne som vi ikke kan høre sukk, akk og sukk fra uansett, så bare lag lyder du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. april Forfatter #4362 Del Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har i mange år vært på jakt etter en hvit, tynn bomullsnattkjole med vide, halvlange ermer, fotlang type...men finner den aldri. Hvis jeg kom over salg, så hadde jeg kjøpt tre i ett jafs, så sjeldne som de er. Jeg fortsetter å lete. God bedring til henne som vi ikke kan høre sukk, akk og sukk fra uansett, så bare lag lyder du. Blir disse feil? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. april Forfatter #4363 Del Skrevet 17. april God morgen Tåken ligger tykk over havet. Blå himmel ellers, så vil tro det blir en solrik dag. Er bare 1 grad ute så langt. I dag skal jeg ta det helt med ro. Jeg hadde kjøpt noen fjordlandmiddager, men jeg klarer ikke stå lenge nok til å få dem varmet, så var ikke helt gjennomtenkt det der. Er middagssulten for tiden, da jeg ikke har spist middag siden lørdag tror jeg. Håper på å få laget middag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. april Forfatter #4364 Del Skrevet 17. april Fikk melding om pakke levert på døren. Kommer meg omsider ut i gangen og åpner døra på vid gap. Var fullt av folk i gangen. Alle så min vei. Jeg ser ut som et takras i dag. En grå sokk, en marineblå sokk, rosablomstret alt for kort joggebukse, med malingsflekker på. Singlet som går til navlen, hår som ikke har vært børstet Ser ut som ei høysåte. Følte meg så lekker der jeg sto Skyndte meg å lukke døra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. april Forfatter #4365 Del Skrevet 18. april Fikk pakke levert nå. Sandaler. Alt for små Eller jeg er alt for hovnet opp i føttene til å få dem på. Synes til og med crocsene mine er trange for tiden, så burde sett den komme, men det gjorde jeg ikke Får prøve dem igjen ved en senere anledning. Om jeg ikke får dem på meg da heller, så får muttern dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 18. april #4366 Del Skrevet 18. april bestille klær i posten er risikosport..ikke for ingenting at handikap-toalettene på kjøpesentre er opptatt hele tiden, prøverom. jaja, lykke til med noen frem og tilbake leveranser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. april Forfatter #4367 Del Skrevet 18. april Er vel ikke noe poeng i å bestille flere sandaler da. Hadde tenkt å bestille noen andre også, men får la være. God morgen forresten. I dag blir det frokost om litt. Er i ferd med å gå tom for pålegg, så må få tak i det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. april Forfatter #4368 Del Skrevet 18. april Baktus skrev (Akkurat nå): bestille klær i posten er risikosport..ikke for ingenting at handikap-toalettene på kjøpesentre er opptatt hele tiden, prøverom. jaja, lykke til med noen frem og tilbake leveranser. Det synes jeg er en uting. Ser ofte da helst damer, som ikke feiler noen ting som helst først titte inn på vanlige dametoalettet, om det ikke er ledig der, så går de på handikaptoalettet. Synes det burde få være ledig. Det som enda verre er, er når de går inn på handikaptoalettene for å skifte bleier. Er egne stellerom for slikt, så de kan heller gå dit synes jeg ( jeg har ikke barn, så sikkert noen som blir fornærmet der, men det struntar jag i). Jeg vokste opp i ingenmannsland som barn, hvor vi måtte bestille på postordre, så den vanen har fulgt meg som voksen. Handler i grunn samme stedene nå, som den gang Takk Jeg er ikke så flink til å sende tilbake ting. Min mor og tante bruker samme skostørrelse som meg, så de pleier som regel overta sko som blir feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 18. april #4369 Del Skrevet 18. april Sola de skrev (33 minutter siden): Det synes jeg er en uting. Ser ofte da helst damer, som ikke feiler noen ting som helst først titte inn på vanlige dametoalettet, om det ikke er ledig der, så går de på handikaptoalettet. Synes det burde få være ledig. Det som enda verre er, er når de går inn på handikaptoalettene for å skifte bleier. Er egne stellerom for slikt, så de kan heller gå dit synes jeg ( jeg har ikke barn, så sikkert noen som blir fornærmet der, men det struntar jag i). Jeg vokste opp i ingenmannsland som barn, hvor vi måtte bestille på postordre, så den vanen har fulgt meg som voksen. Handler i grunn samme stedene nå, som den gang Takk Jeg er ikke så flink til å sende tilbake ting. Min mor og tante bruker samme skostørrelse som meg, så de pleier som regel overta sko som blir feil. Select og ellos - fan kommer selv fra bygd så kjenner til fenomenet ja men klær er vanskelig , 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. april #4370 Del Skrevet 18. april Sola de skrev (På 16.4.2024 den 21.24): Blir disse feil? Gode forsøk, men nei ikke helt slik. Vanskelig å forklare, men den må være lang og ha omtrent samme konsistensen som et putetrekk til seng. Jeg vet akkurat hvilken det er når jeg ser den. Sola de skrev (På 17.4.2024 den 7.37): God morgen Tåken ligger tykk over havet. Blå himmel ellers, så vil tro det blir en solrik dag. Er bare 1 grad ute så langt. I dag skal jeg ta det helt med ro. Jeg hadde kjøpt noen fjordlandmiddager, men jeg klarer ikke stå lenge nok til å få dem varmet, så var ikke helt gjennomtenkt det der. Er middagssulten for tiden, da jeg ikke har spist middag siden lørdag tror jeg. Håper på å få laget middag i dag Wut? Må du stå i giv akt mens middagene varmes? Den forsto jeg ikke helt... Sola de skrev (20 timer siden): Fikk melding om pakke levert på døren. Kommer meg omsider ut i gangen og åpner døra på vid gap. Var fullt av folk i gangen. Alle så min vei. Jeg ser ut som et takras i dag. En grå sokk, en marineblå sokk, rosablomstret alt for kort joggebukse, med malingsflekker på. Singlet som går til navlen, hår som ikke har vært børstet Ser ut som ei høysåte. Følte meg så lekker der jeg sto Skyndte meg å lukke døra. Nå går samtalen om hun derre kunstneren som bor i den leiligheten...til evig tid. Baktus skrev (52 minutter siden): bestille klær i posten er risikosport... Jeg har blitt flink etter hvert. Leser teksten supernøye. All teksten. Vaskeanvisninger og stoffinnhold, studerer bildene om og om igjen... Vil jeg ha et romslig plagg så bestiller jeg ikke en som er "figurnær". Sko derimot...der har jeg bommet litt. Produsenter har forskjellige cm/str og da blir de enten litt for små eller noen solide flytebrygger som ikke sitter...men det er prisen for å ta sjansen på netthandel og jeg kommer til å fortsette med det. Jeg liker det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. april Forfatter #4371 Del Skrevet 18. april Baktus skrev (28 minutter siden): Select og ellos - fan kommer selv fra bygd så kjenner til fenomenet ja men klær er vanskelig , Select har jeg glemt. Tror jeg fikk babydukke og rosa dukkevogn derfra i sin tid Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Gode forsøk, men nei ikke helt slik. Vanskelig å forklare, men den må være lang og ha omtrent samme konsistensen som et putetrekk til seng. Jeg vet akkurat hvilken det er når jeg ser den. Wut? Må du stå i giv akt mens middagene varmes? Den forsto jeg ikke helt... Nå går samtalen om hun derre kunstneren som bor i den leiligheten...til evig tid. Jeg har blitt flink etter hvert. Leser teksten supernøye. All teksten. Vaskeanvisninger og stoffinnhold, studerer bildene om og om igjen... Vil jeg ha et romslig plagg så bestiller jeg ikke en som er "figurnær". Sko derimot...der har jeg bommet litt. Produsenter har forskjellige cm/str og da blir de enten litt for små eller noen solide flytebrygger som ikke sitter...men det er prisen for å ta sjansen på netthandel og jeg kommer til å fortsette med det. Jeg liker det! Håper du finner det du leter etter. Jeg har ikke mikrobølgeovn. Må varme vann i vannkoker først, så ha i kjele og så vente på at det koker. ( har komfyrvakt som gjør at vann tar evigheter å koke på ovnen, så bruker å ha vannkoker- vann i, for å få det til å gå kjappere.) Har vist meg rundt her i mange rare antrekk, men nå så jeg ikke ut i måneskinn engang. Var ikke forberedt på at noen skulle se meg. Stoffinnhold er viktig. Ellers får man fort overraskelser. Jeg pleier å gå inn på f.eks adidas sin nettside. De er gode på å oppgi hvor store hver sko faktisk er. Har dermed funnet ut at i den og den skoen må jeg ha 3 nr større enn i den og den skoen. Har unngått, så alt for mange bomkjøp med det siste par årene. Liker netthandel jeg også. Så lettvint å bare trykke inn ens størrelse, så kommer hele sortimentet de har opp. Bedre det enn å gå i vanlige butikker og lete i evigheter Jeg hater å gå i butikker, tro det eller ei Sko finner jeg nesten ikke, i vanlige skobutikker, så det handler jeg på nett. Om jeg finner et godt skopar på nett og så skal lete i en vanlig skobutikk etter dem, så har de aldri skoene inne i min størrelse. Handler både klær, sko, møbler og i grunn alt bortsett fra mat på nett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. april #4372 Del Skrevet 18. april Sola de skrev (7 minutter siden): Liker netthandel jeg også. Så lettvint å bare trykke inn ens størrelse, så kommer hele sortimentet de har opp. Bedre det enn å gå i vanlige butikker og lete i evigheter Jeg hater å gå i butikker, tro det eller ei Sko finner jeg nesten ikke, i vanlige skobutikker, så det handler jeg på nett. Om jeg finner et godt skopar på nett og så skal lete i en vanlig skobutikk etter dem, så har de aldri skoene inne i min størrelse. Handler både klær, sko, møbler og i grunn alt bortsett fra mat på nett Helt sant og der kommer standhaftighet inn i bildet også. Netttrykking på vennlige taster er...eller kan være en litt risikosport for noen. Jeg ser fremdeles etter *ett spesielt plagg*, finner det ikke, men så har de salg hele tiden og der finner jeg ting. Da må min venstre tasselabb fjerne min høyre fra tustaturet og logge av. Morskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. april Forfatter #4373 Del Skrevet 19. april Hoppetaujenta skrev (På 18.4.2024 den 10.45): Helt sant og der kommer standhaftighet inn i bildet også. Netttrykking på vennlige taster er...eller kan være en litt risikosport for noen. Jeg ser fremdeles etter *ett spesielt plagg*, finner det ikke, men så har de salg hele tiden og der finner jeg ting. Da må min venstre tasselabb fjerne min høyre fra tustaturet og logge av. Morskt! Liker at det er salg eller rabattkoder. Har ofte 25- 40 % - koder. Om jeg finner noe jeg har lyst på men synes er for dyrt for hva jeg liker å betale for ting, så venter jeg til jeg får en rabattkode. I vanlige butikker må man som regel betale doble og triple prisen fra nett. Er ikke ofte i vanlige butikker, men får alltid bakoversveis over hva ting koster, i forhold til hva jeg pleier å betale for ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. april Forfatter #4374 Del Skrevet 19. april Om høsten pleier jeg å vente til black weeks i november med å kjøpe større ting som tv, vaskemaskin osv. Da har jeg gjort noen reale kupp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. april Forfatter #4375 Del Skrevet 19. april Landveisrobberi på høylys dag! Tok taxi hjem fra sykehuset. Doble prisen av hva jeg betalte andre veien. Prisen økte hvert sekund i taxien som kjørte meg hjem Der gikk jeg på den blemmen enda en gang Skjedde en gang tidligere samme greia. Trodde selskapene skulle holde samme priser, men den gang ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. april #4376 Del Skrevet 19. april Sola de skrev (4 timer siden): Liker at det er salg eller rabattkoder. Har ofte 25- 40 % - koder. Om jeg finner noe jeg har lyst på men synes er for dyrt for hva jeg liker å betale for ting, så venter jeg til jeg får en rabattkode. I vanlige butikker må man som regel betale doble og triple prisen fra nett. Er ikke ofte i vanlige butikker, men får alltid bakoversveis over hva ting koster, i forhold til hva jeg pleier å betale for ting. Ser at nye brukere får høyere avslag, men jeg får 20 en gang i mellom. Er det forskjellsbehandling ute og går? Sola de skrev (2 minutter siden): Landveisrobberi på høylys dag! Tok taxi hjem fra sykehuset. Doble prisen av hva jeg betalte andre veien. Prisen økte hvert sekund i taxien som kjørte meg hjem Der gikk jeg på den blemmen enda en gang Skjedde en gang tidligere samme greia. Trodde selskapene skulle holde samme priser, men den gang ei! Hva skjedde da? Hvorfor dobles prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. april Forfatter #4377 Del Skrevet 19. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ser at nye brukere får høyere avslag, men jeg får 20 en gang i mellom. Er det forskjellsbehandling ute og går? Hva skjedde da? Hvorfor dobles prisen? Ellos er det mer eller mindre alltid 40 prosent på dyreste vare, så så, så mange prosent på resten? Vet ikke helt hvor du handler, men får også mange koder på mail, fra mine butikker. Tror det er fritt frem for hvem som kan kjøre taxi. Uavhengige sjåfører. De holder jeg meg unna, men nå var det en bil tilhørende et selskap, så trodde de skulle holde seg til prisene, de to andre store selskapene her tar, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. april #4378 Del Skrevet 19. april Sola de skrev (3 minutter siden): Ellos er det mer eller mindre alltid 40 prosent på dyreste vare, så så, så mange prosent på resten? Vet ikke helt hvor du handler, men får også mange koder på mail, fra mine butikker. Tror det er fritt frem for hvem som kan kjøre taxi. Uavhengige sjåfører. De holder jeg meg unna, men nå var det en bil tilhørende et selskap, så trodde de skulle holde seg til prisene, de to andre store selskapene her tar, men den gang ei. Frem og tilbake er like langt mener nå jeg. Lik pris begge veier om det er på dagtid. Får nesten ingen koder i min e-post. Ellos er nok favoritten hos meg, men det skifter litt etter hvordan stil de legger seg på ved hver sesong. Gleder meg til at høstmoten dukker opp. . . Sa den sommerlige Hoppa som ikke likte den egentlig. Sommermoten. Hva må jeg gjøre for å få flere koder og gode tilbud mon tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. april Forfatter #4379 Del Skrevet 19. april I dag har jeg på meg en rød overdel. Jeg tror jeg kan ha kjøpt den som kjole, men lang som jeg er, så gikk den bare til rumpa på meg. Jeg har bare hengt den i fra meg, og glemt helt av den. Kan ikke helt huske at jeg har kjøpt den, men må nok ha gjort det på et eller annet tidspunkt Jeg skulle inn i et klesskap i går og henger vel like mye klær uten på skapdøren på kleshengere, som det er i skapet, så ting forsvinner fort. Hvertfall alt som var på skapdøren falt på gulvet, så da jeg skulle legge i sammen, så fant jeg både denne røde og en skjortekjole i denim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. april #4380 Del Skrevet 19. april Åhh...nå ser jeg for meg at Sola vandret de første ti meterne innover i det ene narniaklesskapet sitt og fant en rød glede! Kjenn hvordan fargevalget trekker inn i kropp og sinn og rødt piffer opp det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå