Gå til innhold

Mannen sykmeldte seg fra jobb etter å ha blitt tatt i utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva betyr "pule PÅ"? 

Anonymkode: 0b8a1...899

bruk fantasien din

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt sikkert. Han hadde sendt e post, og det var gjort under én time etter at jeg konfronterte han.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Jeg hadde kontakta arbeidsgiver, fortalt hvorfor han er ‘syk’ så kan de bestride hele sykemeldingen! 
 

Forbanna idiot han der karen! Hadde kontakts meglere for å få verditakst på huset også hadde han fått valget om å enten kjøpe deg ut eller at det selges på det åpne markedet! ALDRI om jeg hadde klart å stole et sekund på den fyren! 

Anonymkode: b0434...4a5

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har lyst å vite alt om utroskapen og hvorfor han la seg etter damen, men har sagt til mannen min at jeg ikke vil høre hverken unnskyldninger for utroskapen eller hvorfor,

Veldig kjip situasjon for deg. Alt er selvsagt hans feil. 

men jeg forstår ikke helt teksten over. Du vil vite alt og «hvorfor»

samtidig som du ikke vil høre argumenter for «hvorfor»

vil du vite mer tekniske ting (tider, sted, hendelser) og ikke årsaker? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MayorSantos skrev (1 time siden):

Veldig kjip situasjon for deg. Alt er selvsagt hans feil. 

men jeg forstår ikke helt teksten over. Du vil vite alt og «hvorfor»

samtidig som du ikke vil høre argumenter for «hvorfor»

vil du vite mer tekniske ting (tider, sted, hendelser) og ikke årsaker? 

Ts er vel forvirra, sint og ambivalent, da.

Anonymkode: 9c203...ba1

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg sitter fremdeles på samme benk som jeg gjorde for 4 t siden. Planen var å gå på kino men klarte ikke.

Har det helt forferdelig og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Har ingen jeg kan flytte inn til eller overnatte hos i natt, alle er på ferie eller så er det ikke så lett å bare be om å få sove hos noen fordi mannen har vært utro...

Mannen har sendt bilder fra fjelltur og skriver at han forstår hvis jeg aldri vil se han igjen, men noen skikkelige unnskyldning har jeg ikke fått.

Han skriver til meg at han blir borte fra hjemmet i morgen mellom 11-14, og da må jeg bare låse meg inn og hente tingene mine hvis jeg ønsker det.

Hvor i helvete tror han jeg skal sove i natt?

Planen min er å sitte ute på en benk i nabolaget vårt der jeg kan se soveromsvinduet, og når det blir mørkt i vinduet så låser jeg meg inn og legger meg på barnerommet.

Skulle ikke forundre meg om han har stått i med andre damer

tidligere i forholdet vårt.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Jeg føler skikkelig med deg. Håper det ordna seg i natt. 

Han har ikke noen rett til å "kaste deg ut" på den måten der. Du bor der du også. 

Dere må få snakket sammen ordentlig! Er forholdet over, ja så er det over, men dere kommer til å måtte forholde dere til hverandre lenge uansett. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg sitter fremdeles på samme benk som jeg gjorde for 4 t siden. Planen var å gå på kino men klarte ikke.

Har det helt forferdelig og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Har ingen jeg kan flytte inn til eller overnatte hos i natt, alle er på ferie eller så er det ikke så lett å bare be om å få sove hos noen fordi mannen har vært utro...

Mannen har sendt bilder fra fjelltur og skriver at han forstår hvis jeg aldri vil se han igjen, men noen skikkelige unnskyldning har jeg ikke fått.

Han skriver til meg at han blir borte fra hjemmet i morgen mellom 11-14, og da må jeg bare låse meg inn og hente tingene mine hvis jeg ønsker det.

Hvor i helvete tror han jeg skal sove i natt?

Planen min er å sitte ute på en benk i nabolaget vårt der jeg kan se soveromsvinduet, og når det blir mørkt i vinduet så låser jeg meg inn og legger meg på barnerommet.

Skulle ikke forundre meg om han har stått i med andre damer

tidligere i forholdet vårt.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Hvem tar seg av barna nå da?

Du må selvfølgelig iķke hente tingene dine og flytte ut. Kast ham ut av soverommet inntil videre. Få en sykemelding du også, så må dere prate sammen når ungene er i barnehage/ skole. Snakke sammen må dere uansett.

Anonymkode: 6ae7a...7f4

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (4 timer siden):

Jeg føler skikkelig med deg. Håper det ordna seg i natt. 

Han har ikke noen rett til å "kaste deg ut" på den måten der. Du bor der du også. 

Dere må få snakket sammen ordentlig! Er forholdet over, ja så er det over, men dere kommer til å måtte forholde dere til hverandre lenge uansett. 

Hvorfor?

Anonymkode: cd935...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor?

Anonymkode: cd935...c8c

Det er barn i bildet. Kommunikasjon er nødvendig

Anonymkode: 6ae7a...7f4

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg låste meg inn og la meg på barnerommet, og like etterpå kom han hjem.

Han skjønte jeg hadde lagt meg der inne, så han kom inn og sa han var veldig lei seg.

Plutselig uten at jeg hadde kontroll over meg selv, eksploderte jeg i sinne og skrek og ropte masse stygge ord om han og damen han har stått i med.

Jeg slengte ut av meg alt skit og aggresjon jeg har båret på lenge, og var skikkelig stygg mot han.

Han fortalte de kun hadde hatt sex to ganger, men hadde tilbrakte flere kvelder sammen der de snakket sammen og drakk vin.

Jeg spurte om han hadde brukt kondom, og da sa han husker ikke om han brukte kondom eller ei, fordi han var dritings!

Da klikket jeg fullstendig og skrek ut at han var gal og at han risikerte helsen min, og så smelte jeg igjen døren så bilder og figurer falt ned.

Jeg husker jeg ropte at både han og damen kunne brenne i helvete!

Jeg kan ikke huske at jeg har vært så sint noensinne, jeg skalv og ristet for jeg var så rasende.

Etterpå kjente jeg på en lettelse akkurat som om jeg hadde tatt av meg en tung sekk, og raseriet og sinnet var borte.

Jeg følte meg tom og i bedre form og gikk ut i stuen til han.

Vi begynte å prate og han gråt en del og sa han har hatt det jævlig og hatt dårlig samvittighet, har ofte tenkt å fortelle det men så har han ikke turt.

Han har syntes at forholdet vårt har vært dårlig, og har tenkt det siste året at han har ønsket å gå fra meg fordi jeg er ofte stresset og snakker om hvor sliten jeg er, og alt jeg har å gjøre på jobb og ellers.

Dette var trist å høre og jeg synes han overdriver for han er en stresset type selv, men det er denne delen av meg han ikke liker.

Han sier at et sånt svik han har gjort mot meg er utilgivelig, og at det er umulig å gå videre med et forhold etter noe sånt.

Han sier at hans far var utro og at han vokste opp med at moren kjeftet på faren daglig fordi han var utro én gang i 1985.

Han ønsker ikke at jeg skal bli sånn, så hvis jeg ikke klarer å legge dette bak meg så har ikke forholdet noe liv.

Vi har snakket hele natten, mest han, og nå skal jeg legge meg.

Jeg vet ikke hva som skjer videre.

 

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvem tar seg av barna nå da?

Du må selvfølgelig iķke hente tingene dine og flytte ut. Kast ham ut av soverommet inntil videre. Få en sykemelding du også, så må dere prate sammen når ungene er i barnehage/ skole. Snakke sammen må dere uansett.

Anonymkode: 6ae7a...7f4

Barna mine er hos sin far, og hans barn er på overnatting hos en venn.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MayorSantos skrev (8 timer siden):

Veldig kjip situasjon for deg. Alt er selvsagt hans feil. 

men jeg forstår ikke helt teksten over. Du vil vite alt og «hvorfor»

samtidig som du ikke vil høre argumenter for «hvorfor»

vil du vite mer tekniske ting (tider, sted, hendelser) og ikke årsaker? 

Ja det var det jeg mente.

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ts her.

Jeg låste meg inn og la meg på barnerommet, og like etterpå kom han hjem.

Han skjønte jeg hadde lagt meg der inne, så han kom inn og sa han var veldig lei seg.

Plutselig uten at jeg hadde kontroll over meg selv, eksploderte jeg i sinne og skrek og ropte masse stygge ord om han og damen han har stått i med.

Jeg slengte ut av meg alt skit og aggresjon jeg har båret på lenge, og var skikkelig stygg mot han.

Han fortalte de kun hadde hatt sex to ganger, men hadde tilbrakte flere kvelder sammen der de snakket sammen og drakk vin.

Jeg spurte om han hadde brukt kondom, og da sa han husker ikke om han brukte kondom eller ei, fordi han var dritings!

Da klikket jeg fullstendig og skrek ut at han var gal og at han risikerte helsen min, og så smelte jeg igjen døren så bilder og figurer falt ned.

Jeg husker jeg ropte at både han og damen kunne brenne i helvete!

Jeg kan ikke huske at jeg har vært så sint noensinne, jeg skalv og ristet for jeg var så rasende.

Etterpå kjente jeg på en lettelse akkurat som om jeg hadde tatt av meg en tung sekk, og raseriet og sinnet var borte.

Jeg følte meg tom og i bedre form og gikk ut i stuen til han.

Vi begynte å prate og han gråt en del og sa han har hatt det jævlig og hatt dårlig samvittighet, har ofte tenkt å fortelle det men så har han ikke turt.

Han har syntes at forholdet vårt har vært dårlig, og har tenkt det siste året at han har ønsket å gå fra meg fordi jeg er ofte stresset og snakker om hvor sliten jeg er, og alt jeg har å gjøre på jobb og ellers.

Dette var trist å høre og jeg synes han overdriver for han er en stresset type selv, men det er denne delen av meg han ikke liker.

Han sier at et sånt svik han har gjort mot meg er utilgivelig, og at det er umulig å gå videre med et forhold etter noe sånt.

Han sier at hans far var utro og at han vokste opp med at moren kjeftet på faren daglig fordi han var utro én gang i 1985.

Han ønsker ikke at jeg skal bli sånn, så hvis jeg ikke klarer å legge dette bak meg så har ikke forholdet noe liv.

Vi har snakket hele natten, mest han, og nå skal jeg legge meg.

Jeg vet ikke hva som skjer videre.

 

Anonymkode: 83c0c...c74

Nå synes jeg at han legger det litt vel mye på deg 😠. At du er stresset er ingen unnskyldning for å være utro. Det han sier at han vurderte å gå i fra deg er i mitt hode manipulering. Han vil skape frykt hos deg slik at du ikke klarer å gå i fra han og at det er lettere å tilgi han. 

Han kunne vært en mann og tatt dette opp med deg viss han var usikker på forholdet. 

Kjenner igjen denne oppførselen fra min egen utroskap historie. 

Anonymkode: e8e3a...c9f

  • Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså. Nå blir du litt ettergivende. Jeg mener han kan ta inn på hotell eller annet. Gi deg og ungene litt tid til å finne ut av hva du vil videre, og hva du skal. 

Han sykmelder seg for å få sympati fra deg. 

Han syntes forholdet er dårlig, når du står på for landet og jobber lengre og flere vakter. Istedenfor å støtte deg, ta i et ekstra tak, så mener han forholdet er dårlig og gpr ut og er utro, når du står i en sårbar situasjon. Den mannen din tror jeg tvinner deg rundt lillefingeren med å dytte på seg samvittighet, du strengt tatt ikke bør bære. Han bruker din jobb situasjon, og kaller forholdet dårlig, så det er liksom indirekte din feil. Hva om det hadde vært omvendt? Da regner jeg med at du hadde hatt forståelse for at du fikk en mindre bit av han, i en slik situasjon. Han burde være stolt av deg, for det ekstra du har gjort. Men han syntes synd på seg selv. 

Trodde han at du skulle tilgi han om du fikk penisen hans? Den natta han kom å prøvde seg? Altså..... 

Hva ved neste pandemi, eller Norge i krise. Skal han være utro igjen, fordi han ikke får det akkurat som han vil. Da betyr du ingenting igjen? 

Anonymkode: d5b9b...6a0

  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør TS, han drar frem ting på en måte som legger press på deg her, som at "du kan hente tingene dine" underforstått med at du skal flytte ut til vi er enige om dette - det er ikke OK, HAN kan flytte ut siden han har vært utro.. 
Så sier han at hans far var utro og moren kjeftet osv osv - vel det burde satt spor nok i han til ikke å gjøre samme valg selv - men neida, dersom ikke DU kan legge det bak deg har ikke forholdet en fremtid? Hva faen? Enhver utro dritt, mann eller kvinne som har det minste ønske om å fortsette forholdet legger seg langflat og de setter i alelfall ikke ultimatum til partneren sin om de ønsker fortsette forholdet på en god måte, men om de ønsker en maktbalanse i eget favør, ja da er det selvsagt helt greit å legge føringer for den som ble bedratt på denne måten - men da er man ikke et bra menneske i utgangspunktet tenker jeg.. Dessuten forsvarer han seg med at du er slik og du er sånn derfor ble det til at jeg... Ansvarsfraskrivelse - og overhode ikke OK. 
Hvis dere ikke har barn sammen og er gift uten særeie ville jeg bedt han kjøpe meg ut og i mellomtiden mens jeg fant meg annet sted å bo flytte ut selv. Jeg ville ikke godtatt å bli "hundset med" eller manipulert på denne måten etter at han er den som har sviktet forholdet. Samtidig ville jeg fortalt familie og venner hva som skjer, at dere går fra hverandre pga hans utroskap. Ingen grunn til å skåne en mann som legger ansvaret over på deg for egne mangler.

Endret av Carrot
  • Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skremmende likt da min samboer ble tatt i å være utro…. Han også snudde situasjonen til at han var offeret, det var han som måtte få sovemedisin og sykmelding for å komme seg gjennom det - og det hadde vært SÅ belastende for han. Ser i ettertid at han manipulerte meg kraftig i den tiden. I dag synest jeg at han er en patetisk unnskylding av en mann.

Jeg forstår godt ditt sinne og ditt behov for å vite hva som har skjedd, uten unnskyldinger. Denne mannen har gjort hele livet ditt til en løgn - og begrunner det med at du jobbet mye og var sliten…. Å være utro er et valg som han gjorde, du må dessverre håndtere konsekvensene av dette valget. 

Anonymkode: 59b85...5fe

  • Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Carrot skrev (59 minutter siden):

Hør TS, han drar frem ting på en måte som legger press på deg her, som at "du kan hente tingene dine" underfrostått med at du skal flytte ut til vi er enige om dette - det er ikke OK, HAN kan flytte ut siden han har vært utro.. 
Så sier han at hans far var utro og moren kjeftet osv osv - vel det burde satt spor nok i han til ikke å gjøre samme valg selv - men neida, dersom ikke DU kan legge det bak deg har ikke forholdet en fremtid? Hva faen? Enhver utro dritt, mann eller kvinne som har det minste ønske om å fortsette forholdet legger seg langflat og de setter i alelfall ikke ultimatum til partneren sin om de ønsker fortsette forholdet på en god måte, men om de ønsker en maktbalanse i eget favør, ja da er det selvsagt helt greit å legge føringer for den som ble bedratt på denne måten - men da er man ikke et bra menneske i utgangspunktet tenker jeg.. Dessuten forsvarer han seg med at du er slik og du er sånn derfor ble det til at jeg... Ansvarsfraskrivelse - og overhode ikke OK. 
Hvis dere ikke har barn sammen og er gift uten særeie ville jeg bedt han kjøpe meg ut og i mellomtiden mens jeg fant meg annet sted å bo flytte ut selv. Jeg ville ikke godtatt å bli "hundset med" eller manipulert på denne måten etter at han er den som har sviktet forholdet. Samtidig ville jeg fortalt familie og venner hva som skjer, at dere går fra hverandre pga hans utroskap. Ingen grunn til å skåne en mann som legger ansvaret over på deg for egne mangler.

TS: håper du leser denne godt, han manipulerer deg. 

Ta kontroll over situasjonen, be han flytte ut for en periode. Så får du tenkt deg godt om

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha ryggrad som kokt spaghetti. Kom deg unna. Dere har ikke felles barn, barna deres vil komme seg gjennom dette helt fint. 

Anonymkode: 5aea5...cac

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke ha ryggrad som kokt spaghetti. Kom deg unna. Dere har ikke felles barn, barna deres vil komme seg gjennom dette helt fint. 

Anonymkode: 5aea5...cac

for en stygg ting å si til noen som opplever at verden raser sammen og har stått i det over tid, greit nok at du har rett i at det å stå opp for seg selv er en fin ting hvis det er DET du forsøker si, men å bruke litt penere ord kan ofte gi et bedre intrykk av kvaliteten på rådet du gir. 

Anonymkode: 6bf8e...30b

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker som en egoistisk drittsekk, og det er ikke utroskapen som er verst! 

-han legger seg som en konge i senga, mens du kan sove på sofaen. 
-han sender deg bilde av at han koser seg på fjelltur, mens du jobber. 
- han skriver at du kan hente tingene dine når det passer han. Du skal altså flytte ut, mens han skal leve som en konge. 
-han forsøker å knulle deg tidlig på morningen mens du sover på sofaen. Som om alt er ok. 
-han sier du ikke kan være sint, for det vil skade barna. Hva faen? 
-han sier han ville gå fra deg egentlig, så han var på en måte snill som heller var utro. Din skyld med andre ord. 

Han er søppel av en mann. Si at du trenger at han flytter ut til du har fått roet deg. Se om han gjør det. Jeg tipper han ikke engang gjør det, for han mener det er ditt ansvar å ha et annet sted å dra. Rasshøl

 

Anonymkode: 849b4...1dc

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...