Gå til innhold

Mannen sykmeldte seg fra jobb etter å ha blitt tatt i utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har visst lenge at mannen har vært utro, men fortalte det til han først i dag.

Merkelig nok følte jeg en lettelse, selv om jeg er knust og ikke har lyst at det skal være slutt.

Mannen min la seg flat og beklaget seg, og har nå sykmeldt seg én uke fordi det er så grusomt for han at dette kommer frem i lyset!

Det var han som pulte på kollegaen sin en periode for ett år siden, og han har holdt tett om dette helt til jeg oppdaget det for to måneder siden.

Er det ikke patetisk?

Jeg vil ikke vite hvorfor han gjorde det, fordi jeg orker ikke å høre hans patetiske unnskyldninger om at jeg er sånn og sånn og det medvirket til at han fikk interesse for sin kollega.

Det finnes ingen grunn for å være utro når han fikk sex omtrent når han var kåt, og forholdet ellers var bra (mener jeg da)

Lite krangling og drama oss imellom.

Ungene vet ingenting enda og sånn forblir det en stund.

Vi har ikke felles barn, men han har en gutt på 16 og jeg har tvillinger på 12.

Hva skjer nå?

Hvor går veien videre herifra?

Vi har vært sammen i 11 år og jeg føler han er en stor del av den jeg er.

 

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 10
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis legen har gitt han sykemelding så er det jo en grunn til det. Kan jo være psykisk belastende selv om det er han som har begått utroskapet. Se bare på alle kjendiser og politikere som gjør det samme.

Anonymkode: 2f3fe...bf1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjapt, må sies. Avslørt i dag, og allerede sykemeldt. Jeg må si jeg lurer på hva han sa til legen. 

  • Liker 28
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har visst lenge at mannen har vært utro, men fortalte det til han først i dag.

Merkelig nok følte jeg en lettelse, selv om jeg er knust og ikke har lyst at det skal være slutt.

Mannen min la seg flat og beklaget seg, og har nå sykmeldt seg én uke fordi det er så grusomt for han at dette kommer frem i lyset!

Det var han som pulte på kollegaen sin en periode for ett år siden, og han har holdt tett om dette helt til jeg oppdaget det for to måneder siden.

Er det ikke patetisk?

Jeg vil ikke vite hvorfor han gjorde det, fordi jeg orker ikke å høre hans patetiske unnskyldninger om at jeg er sånn og sånn og det medvirket til at han fikk interesse for sin kollega.

Det finnes ingen grunn for å være utro når han fikk sex omtrent når han var kåt, og forholdet ellers var bra (mener jeg da)

Lite krangling og drama oss imellom.

Ungene vet ingenting enda og sånn forblir det en stund.

Vi har ikke felles barn, men han har en gutt på 16 og jeg har tvillinger på 12.

Hva skjer nå?

Hvor går veien videre herifra?

Vi har vært sammen i 11 år og jeg føler han er en stor del av den jeg er.

 

Anonymkode: 83c0c...c74

Stakkars deg TS, føler virkelig med deg!❤️ Hvordan fant du ut av dette og er du sikker på at forholdet til denne kvinnen er over?

klem 

Anonymkode: 06263...1ca

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette var leit ts, føler med deg og sender en klem💜
 

Fy f..en for en drittsekk!!!

Anonymkode: e5513...3a2

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Timen etter bukkehorn slapp bomben skriver han vil meg at dette er så tøft at han må sykmelde seg🤮

Det var ingen som tvang han til å pule på kollegaen sin, og han har holdt utroskapen skjult for meg det siste året frem til i dag, da jeg endelig klarte å si til han at jeg vet han har pult henne.

Jeg sa til han at jeg skjønner ikke hvorfor dette er så forferdelig for han? Det er jo han som har ødelagt forholdet vårt og all tillit!

Det var ikke én gang han pulte kollegaen, men mange ganger over en periode på to-tre måneder.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 8
  • Hjerte 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det du irriterer deg mest over her er sykemeldingen eller?

Anonymkode: 070dd...009

  • Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var han som pulte på kollegaen sin en periode for ett år siden, og han har holdt tett om dette helt til jeg oppdaget det for to måneder siden.

Er det ikke patetisk?

Når en først har vært utro, og en har masse investert i hverandre, er det som regel mest riktig ikke å si noe. Det som er patetisk er å fortelle den andre for å lette sin egen samvittighet, eller å være så lite diskret at den andre finner ut av det selv. Det er lite hensynsfullt.

 

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Merkelig nok følte jeg en lettelse, selv om jeg er knust og ikke har lyst at det skal være slutt.

Hvis du ikke vil det skal være slutt, så trenger det sikkert ikke være slutt (med mindre han vil det).

 

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes ingen grunn for å være utro når han fikk sex omtrent når han var kåt, og forholdet ellers var bra (mener jeg da)

Kanskje sex er noe han vil ha med noen som også vil det, og ikke noe han vil få som om det var en tjeneste. Kvalitet er vel så viktig som kvantitet.

 

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skjer nå?

Hvor går veien videre herifra? 

Det er kun opp til dere, og ikke noen her kan svare deg på, eller har noe med.

Anonymkode: c39da...38c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo stressende å bli tatt i en stor løgn og innse av livet muligens skal omveltes.

Tenker det ikke er nyttig for deg å fokusere på sykemeldingen hans. Skjønner godt at du føler at det er teit da du rimelig nok har masse negative følelser overfor ham nå.

Anonymkode: 99fd5...8d4

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når en først har vært utro, og en har masse investert i hverandre, er det som regel mest riktig ikke å si noe. Det som er patetisk er å fortelle den andre for å lette sin egen samvittighet, eller å være så lite diskret at den andre finner ut av det selv. Det er lite hensynsfullt.

 

Hvis du ikke vil det skal være slutt, så trenger det sikkert ikke være slutt (med mindre han vil det).

 

Kanskje sex er noe han vil ha med noen som også vil det, og ikke noe han vil få som om det var en tjeneste. Kvalitet er vel så viktig som kvantitet.

 

Det er kun opp til dere, og ikke noen her kan svare deg på, eller har noe med.

Anonymkode: c39da...38c

Nei, hva faen?? Det er absolutt ikke hensynsfullt å holde det hemmelig. "Det du ikke vet har du ikke vondt av", det er så utrolig tåpelig i utroskapssammenheng.

Anonymkode: a6ed0...085

  • Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trodde han hadde kommet unna med det, og at du aldri ville få vite noe. Hans problem nå er at du vet hvor ynkelig og falsk han er. Det er nok vanskelig for ham. Her har du visst dette lenge, klart jobb, familie og samliv. Han taklet ikke en enkel konfrontasjon. Du er den sterkeste. Finn din vei herfra. Nå vet du at han er en mann som ikke har problemer med å lyve for deg, bedra deg, svikte deg, men han takler ikke å stå for sine handlinger. Et det en du kan lære å stole på, å få ny tillit til?

Anonymkode: 6ae7a...7f4

  • Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Han sier at han er helt satt ut og at dette må vi snakke om i dagene som kommer, og han kan heller ikke ha ferie med barnet sitt den kommende uken fordi han ikke vil klare å være normal.

Jeg skjønner ikke dette dramaet han lager etter å ha blitt avslørt, for det er meg og ungene han har gjort dette mot og jeg har merkelig nok ikke felt en tåre enda, men jeg kjenner raseriet koke under overflaten og kommer med små stikk hele tiden til han så ikke ungene skal merke noe.

Jeg burde fått Oscar for den rollen jeg spiller nå.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 13
  • Hjerte 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Han trodde han hadde kommet unna med det, og at du aldri ville få vite noe. Hans problem nå er at du vet hvor ynkelig og falsk han er. Det er nok vanskelig for ham. Her har du visst dette lenge, klart jobb, familie og samliv. Han taklet ikke en enkel konfrontasjon. Du er den sterkeste. Finn din vei herfra. Nå vet du at han er en mann som ikke har problemer med å lyve for deg, bedra deg, svikte deg, men han takler ikke å stå for sine handlinger. Et det en du kan lære å stole på, å få ny tillit til?

Anonymkode: 6ae7a...7f4

Nei all tillit er ødelagt. Kommer kun til å stole på han hvis han blir kjemisk kastrert.

Det kan godt tenkes at dette bare er toppen av isfjellet.

Han er en sjarmør og glad i å flørte både bevisst og ubevisst.

Jeg elsker han over alt på jord, men ønsker også at han skal brenne i helvete for det han har gjort!

Ungene kommer til å bli knust hvis vi går fra hverandre.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 6
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts her.

Han sier at han er helt satt ut og at dette må vi snakke om i dagene som kommer, og han kan heller ikke ha ferie med barnet sitt den kommende uken fordi han ikke vil klare å være normal.

Jeg skjønner ikke dette dramaet han lager etter å ha blitt avslørt, for det er meg og ungene han har gjort dette mot og jeg har merkelig nok ikke felt en tåre enda, men jeg kjenner raseriet koke under overflaten og kommer med små stikk hele tiden til han så ikke ungene skal merke noe.

Jeg burde fått Oscar for den rollen jeg spiller nå.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Krokodilletårer. Sååå synd på han fordi han ble tatt. Han trodde nok han hadde kommet unna med det, ja.

Anonymkode: a6ed0...085

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kommer kun til å stole på han hvis han blir kjemisk kastrert.

Sammen med utsagnet om å "få" sex, så skjønner jeg det godt om han vil ut. Men selvsagt kom denne konfrontasjonen litt brått på ham. 

Anonymkode: 02933...9a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sammen med utsagnet om å "få" sex, så skjønner jeg det godt om han vil ut. Men selvsagt kom denne konfrontasjonen litt brått på ham. 

Anonymkode: 02933...9a0

Utrykket "å få" sex var litt dårlig formulert, men jeg mente at vi har hatt mye sex og at det ikke er mange gangene han har blitt avvist fordi jeg ikke har orket eller ikke hatt lyst.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stakkars deg TS, føler virkelig med deg!❤️ Hvordan fant du ut av dette og er du sikker på at forholdet til denne kvinnen er over?

klem 

Anonymkode: 06263...1ca

Vi var på en 50 års fest hos en av hans kolleger, og kollegaen hans snakket høyt om til en annen fra firmaet at det gikk rykter om at mannen min "banget" hun brunetten fra Vik i Sogn som jobbet på avdelingen.

Jeg stod to meter bortenfor bak kjøleskapet og tilfeldigvis hørte det...

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 4
  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun sex eller har de et kjærlighetsforhold? Er han forelsket i henne?

Anonymkode: c8807...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er det kun sex eller har de et kjærlighetsforhold? Er han forelsket i henne?

Anonymkode: c8807...ad4

Utroskapen er over for lengst, det var i fjor vår/sommer det stod på, ifølge kollegaen som forsnakket seg på festen.

Har snakket med han i ettertid og da har han fortalt meg det han visste om mannen min, og affæren med brunetten fra Vik i Sogn.

Jeg har lyst å vite alt om utroskapen og hvorfor han la seg etter damen, men har sagt til mannen min at jeg ikke vil høre hverken unnskyldninger for utroskapen eller hvorfor, men det er bare en forsvarsmekanisme, for jeg er livredd for å vite at han likte henne og at han var lei av vårt rutinepregede liv.

Mannen min har veldig høy sexlyst, og jeg mistenker at det begynte med at han søkte oppmerksomhe fra henne i en periode der jeg var mye på jobb, og så ble det først sex og at det utviklet seg videre til litt følelser fra hans side.

Jeg jobber som sykepleier, og har omtrent bodd på sykehuset i den verste Covid perioden.

Vi hadde lange økter og ofte dobbeltøkter, og ofte møtte jeg og han hverandre i døren, og jeg omtrent stupte til sengs fordi jeg var så sliten.

Ingen unnskyldning for å starte en affære med kollegaen sin, men det hadde kanskje ikke skjedd hadde jeg vært mer tilstede.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 3
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...