Gå til innhold

Mannen sykmeldte seg fra jobb etter å ha blitt tatt i utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor må du finne deg et sted å bo? Bør ikke han gjøre det? 

Anonymkode: 18b02...ab3

Jeg kjøpte meg inn hos han når vi ble samboere, men vi eier ikke 50/50, han eier mest og jeg har ikke økonomi til å kjøpe han ut.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte meg inn hos han når vi ble samboere, men vi eier ikke 50/50, han eier mest og jeg har ikke økonomi til å kjøpe han ut.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Trodde du mente akutt nå, for en periode inntil dere har ordnet denslags fordelinger. 
Men ja, det må du da. Uansett bedre å bo under ringere kår, enn å bo med han

Anonymkode: 18b02...ab3

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kjøpte meg inn hos han når vi ble samboere, men vi eier ikke 50/50, han eier mest og jeg har ikke økonomi til å kjøpe han ut.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Han har forårsaket dette, og burde flytte ut inntil dere får ordnet opp med boligen. Det er mest rettferdig, og best får barna. Isteden sykmelder han seg, det er vel heller du som skulle vært sykmeldt! Det viser at han tenker på seg selv, og syns nok synd på seg selv også.

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde du mente akutt nå, for en periode inntil dere har ordnet denslags fordelinger. 
Men ja, det må du da. Uansett bedre å bo under ringere kår, enn å bo med han

Anonymkode: 18b02...ab3

Har faktisk allerede sett på utleieleiligheter, men alle utleiere vil leie ut fra 1-3 år.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Utroskap er forferdelig vondt å oppleve, det sinnet du beskriver kjenner jeg veldig godt igjen. 
Det virker som om han er lei seg for å ha blitt avslørt, ikke for hva han har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondine skrev (Akkurat nå):

Han har forårsaket dette, og burde flytte ut inntil dere får ordnet opp med boligen. Det er mest rettferdig, og best får barna. Isteden sykmelder han seg, det er vel heller du som skulle vært sykmeldt! Det viser at han tenker på seg selv, og syns nok synd på seg selv også.

Tvillingene mine får bo mer hos faren sin en periode, mens jeg prøver å finne ut av meg selv...

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 3
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chroma skrev (Akkurat nå):

Utroskap er forferdelig vondt å oppleve, det sinnet du beskriver kjenner jeg veldig godt igjen. 
Det virker som om han er lei seg for å ha blitt avslørt, ikke for hva han har gjort. 

Ja akkurat det tenkte jeg også.

Han sendte meg en melding der han beklaget seg, og det var mye babling om at han ikke kunne få skrudd tiden tilbake, og at det ikke var meningen at jeg skulle få oppleve dette her.

Det høres ut som om det å bli avslørt var det verste for han.

Har lyst å gå inn på soverommet og kaste opp i ansiktet hans🤮

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 11
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor skal han ha sykemelding for noe han har gjort meg viten og vilje?

Han har jo ikke trengt sykemelding det siste året han har gått rundt og holdt tett om utroskapen.

Hvorfor blir det så mye verre nå når jeg vet det?

Patetiske fjott!

Det er synd i meg og ungene, ikke han for faen!

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Han leker martyr. Det er overhodet ikke synd på han. Dette har han stelt i stand helt selv, og det kan du gjerne si til han. Det er noe patetisk over mennesker som setter seg i offerrollen for ugjerninger de selv har begått.

  • Liker 19
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drit situasjon ts..

Det at han er sykemeldt - det er hans greie.. du kan dessverre ikke ha forventninger om hvordan andre skal reagere/prestere i en vanskelig situasjon - for han har det sikkert vanskelig.. Heldigvis er det ditt privilegie å drite fullstendig i det - du trenger ikke å ta ansvar for ham i det hele tatt, han må fikse seg selv

Du skal bare tenke på hva du trenger akkurat nå. Og du har god tid til å ta alle de små og store valgene du trenger, inkludert om du skal gå/bli, dra ham med i terapi, gå fra ham med en gang, om du egentlig vil ha huset, om du ikke vil gjøre noenting akkurat nå, om DU trenger sykemelding…? Pust dypt inn og ta en ting av gangen.

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Chroma said:

Utroskap er forferdelig vondt å oppleve, det sinnet du beskriver kjenner jeg veldig godt igjen. 
Det virker som om han er lei seg for å ha blitt avslørt, ikke for hva han har gjort. 

Akkurat. Ellers hadde ha  jo knukket sammen for lenge siden.

Anonymkode: 18b02...ab3

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg prøve å få litt søvn. Skal hive innpå en Sobril til og se om jeg blir trøtt eller får bort litt tankekjør .

Har lyst å snakke med damen han har stått i med, for å få hennes versjon.

Jeg skal ikke kjefte på henne selv om hun er delaktig i utroskapen siden hun visste han var i forhold, men snakke normalt og spørre om ting som jeg ikke takler å høre fra han.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå må jeg prøve å få litt søvn. Skal hive innpå en Sobril til og se om jeg blir trøtt eller får bort litt tankekjør .

Har lyst å snakke med damen han har stått i med, for å få hennes versjon.

Jeg skal ikke kjefte på henne selv om hun er delaktig i utroskapen siden hun visste han var i forhold, men snakke normalt og spørre om ting som jeg ikke takler å høre fra han.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Hold deg unna sobril det er avhengighetsskapende. Har ei søster som er blitt helt ødelagt av sobril. 

Anonymkode: 98e22...5e5

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

 

Det finnes ingen grunn for å være utro når han fikk sex omtrent når han var kåt, og forholdet ellers var bra (mener jeg da)

 

 

Anonymkode: 83c0c...c74

Dette forklarer alt for meg. 

Anonymkode: f80a2...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette forklarer alt for meg. 

Anonymkode: f80a2...c70

Og hva er forklaringen…?

Anonymkode: 1ecdc...6b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttirakkern ts. Her var det mange svik på en gang. 

Selve utroskapen, også over en periode da. 

Reaksjonen hans når han ble avslørt, stakkars han og at han liksom er offeret. 

Det at han ikke legger seg flat umiddelbart og gjør sitt for at du skal komme deg best mulig ut av dette nå. 

 

Også sykemelde seg da... Sånn at han blir gående hjemme og du blir mer tvunget til å forholde deg til han akkurat nå 🤢

Anonymkode: c57ee...49d

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skal han ha sykemelding for noe han har gjort meg viten og vilje?

Han har jo ikke trengt sykemelding det siste året han har gått rundt og holdt tett om utroskapen.

Hvorfor blir det så mye verre nå når jeg vet det?

Patetiske fjott!

Det er synd i meg og ungene, ikke han for faen!

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Sikker på han ikke har tatt sykemelding fordi han innser at de på jobben vet og det er flaut? 

Anonymkode: 30c1e...8a1

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chroma
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja akkurat det tenkte jeg også.

Han sendte meg en melding der han beklaget seg, og det var mye babling om at han ikke kunne få skrudd tiden tilbake, og at det ikke var meningen at jeg skulle få oppleve dette her.

Det høres ut som om det å bli avslørt var det verste for han.

Har lyst å gå inn på soverommet og kaste opp i ansiktet hans🤮

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Det var noe lignende min sa da han var utro. Angret, men fikk ikke gjort noe med det osv. Har du spurt hvorfor? Det prøvde jeg, men han visste selvfølgelig ikke… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sikker på han ikke har tatt sykemelding fordi han innser at de på jobben vet og det er flaut? 

Anonymkode: 30c1e...8a1

Han fortjener å være flau. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Nå må jeg prøve å få litt søvn. Skal hive innpå en Sobril til og se om jeg blir trøtt eller får bort litt tankekjør .

Har lyst å snakke med damen han har stått i med, for å få hennes versjon.

Jeg skal ikke kjefte på henne selv om hun er delaktig i utroskapen siden hun visste han var i forhold, men snakke normalt og spørre om ting som jeg ikke takler å høre fra han.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Hva trenger du sobril for? Sobril vil ikke hjelpe deg å takle det her  bare gjøre det verre.

Anonymkode: 30c1e...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Chroma said:

Han fortjener å være flau. 

Det er jeg enig i.

Anonymkode: 30c1e...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...