Gå til innhold

Mannen sykmeldte seg fra jobb etter å ha blitt tatt i utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 12.20):

Det jeg tenkte på var at jeg skulle prøve å heve meg over det og gå videre, og noen uker  klarte jeg å ikke tenke på det hver dag, men så har det bare verre og verre .

Det har ligget å kokt inni meg og jeg har nesten ikke klart å ha sex med han heller, så i går uten at det var planlagt, så sprakk jeg bare.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Hva mener du???? Har du hatt sex med han etter du fant ut at han har vært utro????!!?!🤯🤯🤯🤢🤢

Anonymkode: 17b28...f36

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du???? Har du hatt sex med han etter du fant ut at han har vært utro????!!?!🤯🤯🤯🤢🤢

Anonymkode: 17b28...f36

TS  har visst om utroskapen i 2 mndr, og da har det nesten ikke vært sex. 
Sånn oppfattet jeg det 

Anonymkode: 249f8...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjære deg

Jeg er mann selv og kjenner igjen dun manns tankegang.  Mannen din var bare utro for spenningen skyld og ikke noe annet.  Han har ingen følelser for den dama. 

Mannen din er elsker deg og familien. Ikke gå fra ham bare for det han gjorde for spenningen skyld. 

Ikke greit å ødelegge familieliv. 

Du har straffet mannen din og nå gå videre 

Anonymkode: 0012c...f40

Altså, den retter du til han ikke TS! Verste jeg har lest

Anonymkode: 18b02...ab3

  • Liker 11
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjære deg

Jeg er mann selv og kjenner igjen dun manns tankegang.  Mannen din var bare utro for spenningen skyld og ikke noe annet.  Han har ingen følelser for den dama. 

Mannen din er elsker deg og familien. Ikke gå fra ham bare for det han gjorde for spenningen skyld. 

Ikke greit å ødelegge familieliv. 

Du har straffet mannen din og nå gå videre 

Anonymkode: 0012c...f40

Dette "bare" er noe som den mannen selv ville forlatt ts for, hvis det var hun som "bare" var utro. Han har en regel for seg, og en annen regel for henne; det kalles dobbeltmoral.

Det er ikke ts som ødelegger familieliv, om det er det du insinuerer; han har ødelagt grunnlaget for å kunne ha et familieliv, nemlig tillit. Den har han sviktet grovt.

Jeg tenker også det er best at ts går videre, uten et drog av en selvsentrert egoist.

Anonymkode: 2fd1b...78d

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å ikke gjøre noe som fikk meg til å bli lei meg.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Nei, hva var intensjonen bak å ligge med andre enn deg? Sier han ikke noe om valget han tok? 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjære deg

Jeg er mann selv og kjenner igjen dun manns tankegang.  Mannen din var bare utro for spenningen skyld og ikke noe annet.  Han har ingen følelser for den dama. 

Mannen din er elsker deg og familien. Ikke gå fra ham bare for det han gjorde for spenningen skyld. 

Ikke greit å ødelegge familieliv. 

Du har straffet mannen din og nå gå videre 

Anonymkode: 0012c...f40

Kjære deg, dersom han bare ville ha litt spenning kunne han ha hoppet i strikk eller funnet seg en hobby. 
 

Han ga selv blaffen i hva dette hadde å si for familien sin.

Anonymkode: b2bb5...e32

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Kjære deg

Jeg er mann selv og kjenner igjen dun manns tankegang.  Mannen din var bare utro for spenningen skyld og ikke noe annet.  Han har ingen følelser for den dama. 

Mannen din er elsker deg og familien. Ikke gå fra ham bare for det han gjorde for spenningen skyld. 

Ikke greit å ødelegge familieliv. 

Du har straffet mannen din og nå gå videre 

Anonymkode: 0012c...f40

Alle skjønner at tankegangen bak å være utro er man får hatt spennende sex med noen man ellers ikke ville fått ha sex med. Det er jo opplagt. Spørsmålet er hvorfor det var viktigere for ham enn å være trofast mot ts og å være ærlig mot henne. Ja, han har tom vært så lite diskret om dette at det snakkes fritt om hans sexliv på jobben, så pinlig. 

Mannen sier han aldri hadde klart å leve med det om hun hadde hatt seg med andre. Men selv innvilger han seg lov. Og så skal hun tilgi og glemme fordi, ja, hvorfor egentlig? 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han sa at han ikke hadde klart å tilgi og at han hadde gått om du gjorde det samme mot han. Er litt bekymret for at det vil si at han ikke vil respektere deg dersom du velger å bli. Og at han vil se på deg som veik og en dørmatte. 

Anonymkode: a6ed0...085

Det er så forstyrrende med mennesker som han. Altså mennesker som er utro, men ikke hadde fikset det om partneren også var utro. Rett og slett latterlig. Hvorfor tenker de at det er greit å utsette andre for noe de ikke ville tålt å bli utsatt for selv? Utrolig selvmotsigende.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 12
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når du blir syk, langvarig syk senere, så kan du ikke forvente noen form for støtte og kjærlighet, da er du så plagsom fordi han får mindre sex, så det er din skyld at han er utro. Han bruker jo faktisk langvarig kovid symptomer mot deg. Det skal ikke mer til, før han tenker på at der ok å forlate deg. Sorry det er ikke å elske noen. 

Anonymkode: d5b9b...6a0

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjære deg

Jeg er mann selv og kjenner igjen dun manns tankegang.  Mannen din var bare utro for spenningen skyld og ikke noe annet.  Han har ingen følelser for den dama. 

Mannen din er elsker deg og familien. Ikke gå fra ham bare for det han gjorde for spenningen skyld. 

Ikke greit å ødelegge familieliv. 

Du har straffet mannen din og nå gå videre 

Anonymkode: 0012c...f40

Hun har ikke «straffet mannen nok» - hun har vært sint, skuffet, lei seg - skjønner at du kanskje har gått gjennom det samme fra andre siden her og at det var vondt men du skal IKKE fortelle TS at HUN ødelegger familielivet - det gjorde mannen da han var med en annen 

 

ts - det er ikke du som har ødelagt, det er han som har gjort - det er dine følelser og du har rett til å ha dem, du har rett til å være sint, lei deg osv - du har lov til å gå fra ham og du har lov til å gi ham en sjanse hvis du vil - det er bare ditt valg - ikke la noen andre fortelle deg hva du skal verken føle eller gjøre

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest alle svarene dine TS, og forstår deg så godt alt du føler nå. Jeg fikk også høre at det var min feil at han var utro (jeg var også da gravid). Han valgte å være utro istedet for å snakke med meg og drøfte problemer. Jeg ble ufattelig lei meg istedet for sint, nå i dag er jeg kvalm ved tanken på at jeg noensinne hadde sex med fyren noengang (selv om jeg er glad vi fikk barn, såklart). Han var og er en stor egoist uten selvinnsikt. Han risikerte også at jeg fikk kjønnsykdom (jeg var jo gravid og!!) i aller høyeste grad da dama han var utro med var meget tvilsom uten at jeg skal gå nærmere innpå det. Men jeg fikk en støkk og slapp heldigvis unna sykdom. 

Det ble altså veldig slutt mellom oss den gang. Noe jeg er overlykkelig for. Jeg har blitt et mye bedre menneske etter at det forholdet var over og ut.

Anonymkode: 57553...72d

  • Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjære deg

Jeg er mann selv og kjenner igjen dun manns tankegang.  Mannen din var bare utro for spenningen skyld og ikke noe annet.  Han har ingen følelser for den dama. 

Mannen din er elsker deg og familien. Ikke gå fra ham bare for det han gjorde for spenningen skyld. 

Ikke greit å ødelegge familieliv. 

Du har straffet mannen din og nå gå videre 

Anonymkode: 0012c...f40

At denne mannen er utro kommer av ren egoisme og en idioti som han ikke greide å kontrollere. 
Skal TS ta sjansen på at mannen endrer tankevirksomhet og moral, og plutselig endrer karakter ? 

Anonymkode: 249f8...b6f

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrevirrevapp skrev (9 timer siden):

Nei, hva var intensjonen bak å ligge med andre enn deg? Sier han ikke noe om valget han tok? 

Han sier han var kåt

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hippogriff skrev (19 timer siden):

Skal dette ha noen hensikt så må han jo forstå at hans rolle er å legge seg flat og ta ansvar for det han har gjort. Han kan ikke reagere med raseri - den retten har han ikke og det må han forstå.

Sier han noe om hva HAN skal gjøre for å reparere og få det til å fungere igjen? 

Ikke annet enn at han har lagt seg flat og er lei seg.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Han sier han var kåt

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Så da var ikke det å såre deg det siste han ville. Det siste han ville var heller å være kåt og ikke bli tilfredsstilt.

Anonymkode: 63af1...c3a

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Han sier han var kåt

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Ja, det sier jo seg selv. Men hvorfor hadde han ikke brems? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ikke annet enn at han har lagt seg flat og er lei seg.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Så hva gjør han neste gang han er kåt på andre?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Å ikke gjøre noe som fikk meg til å bli lei meg.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Det var vel hovedsaklig det du skrev tidligere, han satset på at du aldri skulle få vite det.

Anonymkode: 38004...97d

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var vel hovedsaklig det du skrev tidligere, han satset på at du aldri skulle få vite det.

Anonymkode: 38004...97d

Ja det kan virke sånn men han sier nå at han føler seg som han har blitt frisk etter alvorlig sykdom, etter å gått og bært på dette i lang tid.

Han har blitt så lett ikropp og sinn, og føler nå at han virkelig fungerer, fordi det var en lettelse å bli avslørt.

Jeg har fått svar på en del spørsmål angående utroskapen, men har skjønt at jeg ikke om han snakker sant.

Det kan hende han gir meg de mest behagelige svarene for å skåne seg selv og meg, så jeg tror jeg må bare slutte å spørre.

Hadde jeg snakket med henne hadde jeg kanskje fått andre svar, men hun vil jo ikke svare på meldingen min.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja det kan virke sånn men han sier nå at han føler seg som han har blitt frisk etter alvorlig sykdom, etter å gått og bært på dette i lang tid.

Han har blitt så lett ikropp og sinn, og føler nå at han virkelig fungerer, fordi det var en lettelse å bli avslørt.

Jeg har fått svar på en del spørsmål angående utroskapen, men har skjønt at jeg ikke om han snakker sant.

Det kan hende han gir meg de mest behagelige svarene for å skåne seg selv og meg, så jeg tror jeg må bare slutte å spørre.

Hadde jeg snakket med henne hadde jeg kanskje fått andre svar, men hun vil jo ikke svare på meldingen min.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Hadde faktisk sendt en melding der jeg forteller at hun får enten svare på spørsmålene eller så blir du å fortelle mannen hennes om utroskapen. 

Og det med BEVIS fra mannen din sin telefon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...