Gå til innhold

Mannen sykmeldte seg fra jobb etter å ha blitt tatt i utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis legen har gitt han sykemelding så er det jo en grunn til det. Kan jo være psykisk belastende selv om det er han som har begått utroskapet. Se bare på alle kjendiser og politikere som gjør det samme.

Anonymkode: 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts her.

Timen etter bukkehorn slapp bomben skriver han vil meg at dette er så tøft at han må sykmelde seg🤮

Det var ingen som tvang han til å pule på kollegaen sin, og han har holdt utroskapen skjult for meg det siste året frem til i dag, da jeg endelig klarte å si til han at jeg vet han har pult henne.

Jeg sa til han at jeg skjønner ikke hvorfor dette er så forferdelig for han? Det er jo han som har ødelagt forholdet vårt og all tillit!

Det var ikke én gang han pulte kollegaen, men mange ganger over en periode på to-tre måneder.

Ts

Anonymkode: 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og det du irriterer deg mest over her er sykemeldingen eller?

Anonymkode: 070dd...009

 

 

Faktisk ja, han er den som er årsaken til dette kaoset og så er det plutselig verst for han?

Hadde han ikke stukket pikken inn i feil dame, hadde han ikke trengt sykemelding og vi hadde levd som normalt.

Patetiske egoistiske mann🤮

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 10
  • Hjerte 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis legen har gitt han sykemelding så er det jo en grunn til det. Kan jo være psykisk belastende selv om det er han som har begått utroskapet. Se bare på alle kjendiser og politikere som gjør det samme.

Anonymkode: 2f3fe...bf1

Mange leger kaster sykemeldinger på deg. Min forrige lege var slik, hvis jeg sa at jeg var dårlig og trengte en fridag eller to så sykmeldte han meg en hel uke. Håpløst. 

Folk sykemelder seg for de merkeligste ting også. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ungene kommer til å bli knust hvis vi går fra hverandre.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Tøv. Ungene fortjener foreldre som vet hva respekt er, er gode forbilder og står opp for urett.

Foreldre som går på eggeskall,og tror at ungene ikke merker noe, er i beste fall fryktelig naive. 

Når man er utro, har man allerede forlatt det et samliv og kjærlig familieliv skal inneholde. 

:hjerte:

Anonymkode: e08da...2de

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ts her.

Han sier at han er helt satt ut og at dette må vi snakke om i dagene som kommer, og han kan heller ikke ha ferie med barnet sitt den kommende uken fordi han ikke vil klare å være normal.

Jeg skjønner ikke dette dramaet han lager etter å ha blitt avslørt, for det er meg og ungene han har gjort dette mot og jeg har merkelig nok ikke felt en tåre enda, men jeg kjenner raseriet koke under overflaten og kommer med små stikk hele tiden til han så ikke ungene skal merke noe.

Jeg burde fått Oscar for den rollen jeg spiller nå.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Han gjør det for å få medlidenhet. For at det skal virke som at det har gått så inn på han. Han vil være offeret. 

Anonymkode: 18b02...ab3

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jammen meg god samvittighet.

Han sovnet med en gang fordi han ble så trøtt av den tøffe dagen vi har hatt, sa han...🤨

Jeg ligger på sofaen i stuen og får overhodet ikke sove, til tross for at jeg har tatt Sobril for å roe tankene.

Istedenfor skriver jeg her inne til dere, for å lufte tankene og få råd.

Jeg spurte han i kveld hvordan han hadde reagert hvis det var han som oppdaget at jeg hadde vært utro, og da sa han at han hadde blitt veldig lei seg og sint, men at tanken aldri hadde streifet han faktisk.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 6
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tøv. Ungene fortjener foreldre som vet hva respekt er, er gode forbilder og står opp for urett.

Foreldre som går på eggeskall,og tror at ungene ikke merker noe, er i beste fall fryktelig naive. 

Når man er utro, har man allerede forlatt det et samliv og kjærlig familieliv skal inneholde. 

:hjerte:

Anonymkode: e08da...2de

Han har generelt lite selvinnsikt, og er flink til å finne feil hos andre eller meg som er årsaken til hans handlinger.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker på at du ikke bare vil dumpe dritten istedet?

 

Han der hadde jeg IKKE giddet å samle på, unger eller ei!

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg elsker han over alt på jord

Dette lover dårlig for deg …..

Anonymkode: 4854d...54c

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om det bare er en en eneste brunette fra vik i sogn nå, og du outer henne? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (2 minutter siden):

Er du sikker på at du ikke bare vil dumpe dritten istedet?

 

Han der hadde jeg IKKE giddet å samle på, unger eller ei!

Vil dumpe dritten ja men elsker han også høyt, men det jeg har merket etter at jeg sprengte bomben i dag, er at jeg har begynt å få et sånt sinne mot han som jeg aldri før har kjent på.

Har lyst å fike til han, slenge masse dritt, være sur og meggete og ufyselig mot han.

Har aldri kjent på denne følelsen så sterkt før!

Håper sinnet mot han fortsetter.

Han fortjener meg faen ikke!

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 10
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (2 minutter siden):

Tenk om det bare er en en eneste brunette fra vik i sogn nå, og du outer henne? 

Det tror jeg ikke, og hvis hun er den eneste brunetten fra Vik i Sogn, så driter jeg i hele kjerringa!

Hun visste godt at hun involverte seg med en opptatt mann.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil dumpe dritten ja men elsker han også høyt, men det jeg har merket etter at jeg sprengte bomben i dag, er at jeg har begynt å få et sånt sinne mot han som jeg aldri før har kjent på.

Har lyst å fike til han, slenge masse dritt, være sur og meggete og ufyselig mot han.

Har aldri kjent på denne følelsen så sterkt før!

Håper sinnet mot han fortsetter.

Han fortjener meg faen ikke!

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Bare tenk på at han har latt ei kjerring ligge å suge på kukken hans, han har kost seg med en annen dame sin mus rumpe og pupper.. han hat kjørt kukken inn og ut i musa på en annen dame som har ligget å nytt din mann sin kukk….. hva faen skal du med han? Nei du elsker ikke denne mannen, du er i sjokk og du er traumatisert. Noe slikt er utilgivelig og slikt har ført til at mange har drept sin partner. Utroskap er ikke en lek.. det er alvorlig svik. Syns virkelig synd på deg, fy faen for en rotte han er. Han har det i seg, du bør aldri stole på han igjen.

Anonymkode: 63cbb...8e2

  • Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 0.19):

Vil dumpe dritten ja men elsker han også høyt, men det jeg har merket etter at jeg sprengte bomben i dag, er at jeg har begynt å få et sånt sinne mot han som jeg aldri før har kjent på.

Har lyst å fike til han, slenge masse dritt, være sur og meggete og ufyselig mot han.

Har aldri kjent på denne følelsen så sterkt før!

Håper sinnet mot han fortsetter.

Han fortjener meg faen ikke!

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Du er sint ja, og det blir ikke bedre. Du kommer til å utvikle forakt for han, det blir flere krangler, dårligere familieliv med flere gnisninger… og så kommer mistenksomheten snikende enten du vil eller ikke. Den forsvinner ikke så lett. Så er helvete løs, både for deg selv og for han.

Måten mannen din har håndtert dette på er helt forkastelig og totalt uakseptabelt. Håper for din del at du dumper han.

Endret av MacadamiaNut
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er utro og driver med hersketeknikk. 
Dette er personligheten til mannen du velger å leve sammen med. Den endrer seg ikke. 

Anonymkode: 18b02...ab3

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bare tenk på at han har latt ei kjerring ligge å suge på kukken hans, han har kost seg med en annen dame sin mus rumpe og pupper.. han hat kjørt kukken inn og ut i musa på en annen dame som har ligget å nytt din mann sin kukk….. hva faen skal du med han? Nei du elsker ikke denne mannen, du er i sjokk og du er traumatisert. Noe slikt er utilgivelig og slikt har ført til at mange har drept sin partner. Utroskap er ikke en lek.. det er alvorlig svik. Syns virkelig synd på deg, fy faen for en rotte han er. Han har det i seg, du bør aldri stole på han igjen.

Anonymkode: 63cbb...8e2

Ja jeg tror jeg er i sjokk, for reaksjonen jeg har hatt i dag er helt ulik meg.

Jeg har hatt sterke mistanker om utroskap men ikke vært 100% sikker, men da jeg konfronterte han, fortalte han alt og sa at han skulle gjerne hatt det ugjort men det får han ikke gjort noe med og bla bla

Jeg har ikke grått og jeg har vanligvis lett for å gråte.

Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vil høre hvorfor han gjorde det, og jeg har oppført meg helt normalt i kveld og ungene har ikke merket noe på meg, tror jeg da.

Jeg kunne blitt en god skuespiller tenker jeg 🙉

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 0.25):

 

Jeg har ikke skrevet at jeg tilgir det han har gjort, for det gjør jeg overhodet ikke og kommer aldri til å gjøre det heller!

Jeg sover på sofaen og han sover i sengen.

Nå er alt et jævla kaos. Vi har barn og familie vi skal på ferie med, og nå vet jeg ikke hva som skjer.

Jeg må finne meg sted å bo og det er ikke gjort i en fei med dagens boligpriser.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Endret av Matas
Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. - Matas, mod.
  • Liker 1
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og det du irriterer deg mest over her er sykemeldingen eller?

Anonymkode: 070dd...009

Det stusset jeg på også😳.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (15 minutter siden):

Du er sint ja, og det blir ikke bedre. Du kommer til å utvikle forakt for han, det blir flere krangler, dårligere familieliv med flere gnisninger… og så kommer mistenksomheten snikende enten du vil eller ikke. Den forsvinner ikke så lett. Så er helvete løs, både for deg selv og for han.

Snakker av erfaring.

 

Gjorde mitt livs største tabbe, jeg tilga utroskap for en del år tilbake. Jeg kastet faktisk bort 3 år på det.. 3 år jeg aldri får tilbake. Men jeg lærte en viktig lekse i det minste💪🏻
 

Måten mannen din har håndtert dette på er helt forkastelig og totalt uakseptabelt. Håper for din del at du dumper han.

Han skriver til meg på sms (siden ungene er her) at hvis han hadde sagt unnskyld til meg tidligere, (med det mener han vel fortalt at han hadde vært utro), så hadde det muligens gått ut over forholdet og jeg hadde blitt så lei meg, og det siste han ønsker er å såre meg...

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke skrevet at jeg tilgir det han har gjort, for det gjør jeg overhodet ikke og kommer aldri til å gjøre det heller!

Jeg sover på sofaen og han sover i sengen.

Nå er alt et jævla kaos. Vi har barn og familie vi skal på ferie med, og nå vet jeg ikke hva som skjer.

Jeg må finne meg sted å bo og det er ikke gjort i en fei med dagens boligpriser.

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

Hvorfor må du finne deg et sted å bo? Bør ikke han gjøre det? 

Anonymkode: 18b02...ab3

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 minutter siden):

Det stusset jeg på også😳.

Hvorfor skal han ha sykemelding for noe han har gjort meg viten og vilje?

Han har jo ikke trengt sykemelding det siste året han har gått rundt og holdt tett om utroskapen.

Hvorfor blir det så mye verre nå når jeg vet det?

Patetiske fjott!

Det er synd i meg og ungene, ikke han for faen!

Ts

Anonymkode: 83c0c...c74

  • Liker 19
  • Hjerte 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...