Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Katten.2.0 skrev (På 2.7.2022 den 18.59):

Er så idiotisk at folk lar seg provosere av dette, selv om man kan forstå det.

SIAN bør ties i hjel. Uten oppmerksomhet dør dem ut.

Det er en veldig god strategi å ignorere, men istedet er det bare vold, vold og nå mordsforsøk.

Jeg synes ingen skal forsøkes drept fordi de har brent en bok. Menneskelivet er mer verdt enn hvilken som helst bok.

MAGEROST skrev (På 2.7.2022 den 19.00):
I livestreamen som ble startet etter politiet kom så  dukker opp tilskuere som tilsynelatende er muslimer som skriker "allahu akbar" og nyter det som har skjedd.  

Jeg håper politiet noterer seg deres personalia.

• Liker 9
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Drizzt said:

Det er en veldig god strategi å ignorere, men istedet er det bare vold, vold og nå mordsforsøk.

Jeg synes ingen skal forsøkes drept fordi de har brent en bok. Menneskelivet er mer verdt enn hvilken som helst bok.

Helt enig.

Mennesker som bruker vold istedenfor ord har intet i samfunnet å gjøre (da mener jeg samfunnet som helhet, ikke nasjon, og inkluderer norske hooligans på byen).

• Liker 7
Skrevet
Drizzt skrev (Akkurat nå):

Jeg håper politiet noterer seg deres personalia.

Kan jo håpe. Tviler dog. Politimannen på nrk står jo der og er så forståelsesfull atte 🤢🤮

• Liker 5
Skrevet (endret)
Entern skrev (32 minutter siden):

Nei det er det ikke. For det første blander du Europa og USA.

Afghanistan måtte tas, de skjulte en fyr som sto bak mord på 2000 sivile.

Irak er USAs feil

Libya er Frankrikes feil

Afghanistan måtte tas fordi de skjulte en fyr (skal skrive navnet for deg: Osama bin Laden) : en fyr som hverken var afghaner og som  ble funnet i Pakistan? 

Osama bin Laden ble drept i Pakistan i 2011. Hvorfor forble amerikanere i Afghanistan i 10 år til? 

En jakt de brukte 2 billioner dollar på, ca.300 mil.dollar hver dag.  Som jakt som  kostet ca. 50.000 (mørketall)  afghanske sivile livet. 

Og slutt å peke på USA bare, USA invaderte aldri Afghanistan alene. 

Endret av MammatilPer
  • Liker 1
Skrevet
MammatilPer skrev (1 minutt siden):

Afghanistan måtte tas fordi de skjulte en fyr (skal skrive navnet for deg: Osama bin Laden) : en fyr som hverken var afghaner og som  ble funnet i Pakistan? 

Osama bin Laden ble drept i Pakistan i 2011. Hvorfor forble amerikanere i Afghanistan i 10 år til? 

En jakt de brukte 2 billioner dollar på, ca.300 mil.dollar hver dag.  Som jakt som  kostet ca. 50.000 (mørketall)  afghanske sivile livet. 

Well done. 

Og likevel har de innfødte styresmaktene som tok over vist seg å klare å være mye mye mye verre på null komma svisj tid🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂

Well done! 😆

• Liker 4
  • Nyttig 4
Gjest Bildet
Skrevet

Åpenbart drapsforsøk foretatt av fører i grå bil. Forhåpentligvis gir det flere års fengsel.

Skrevet
Bildet skrev (Akkurat nå):

Åpenbart drapsforsøk foretatt av fører i grå bil. Forhåpentligvis gir det flere års fengsel.

Tviler jeg på. Dessverre. 

• Liker 4
Skrevet
norw skrev (Akkurat nå):

Tviler jeg på. Dessverre. 

Jeg og.

• Liker 3
Skrevet
Bildet skrev (3 minutter siden):

Psykisk ustabil i gjerningsøyeblikket pluss diverse strafferabatter, ingen soning og case closed.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ironisk at det er dét SIAN ønsker, kaos og gnisninger. De jubler sikkert av å været offeret her og Facebook kommentarene deres er hårreisende, kommentarer som "ho bør steines, drepes" osv. 

Man må også nevne at SIAN selv drev med hærverk i går, og de er ikke uskyldige oppi det hele. 

Ingen får sympati, verken hun gærne dama eller SIAN-idioti. 

Blir bare trist. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Bildet skrev (5 minutter siden):

Dessverre blir det enten en eller annen psykiatrisk diagnose, eller en liten bot. Politiet ser ikke på det som drapsforsøk (ennå), så det lover dårlig for en rettferdig straff.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Flytendesåpe skrev (1 minutt siden):

Ironisk at det er dét SIAN ønsker, kaos og gnisninger. De jubler sikkert av å været offeret her og Facebook kommentarene deres er hårreisende, kommentarer som "ho bør steines, drepes" osv. 

Man må også nevne at SIAN selv drev med hærverk i går, og de er ikke uskyldige oppi det hele. 

Blir bare trist. 

Hærverk, spraying av bil og brenning av en bok gjør ingen fortjent til å bli drept.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Flytendesåpe said:

Blir bare trist. 

Også kan de si "Vi hadde rett!" både til seg selv og andre. Etter så mange år med provokasjon. Er så jævlig irriterende at folk biter på.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Drizzt skrev (2 minutter siden):

Dessverre blir det enten en eller annen psykiatrisk diagnose, eller en liten bot. Politiet ser ikke på det som drapsforsøk (ennå), så det lover dårlig for en rettferdig straff.

Det står på VG.no at vedkommende er siktet for "forsøk på grov legemsskade", men at siktelsen kan endres. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Qy14Xq/sian-bil-paa-taket-etter-paakjoersel-i-oslo-en-paagrepet

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Når det gjelder Afghanistan og Taliban sa i grunnen gutta i Med All Respekt alt som trenger å sies.

De ønsket å stille Taliban følgende spørsmål, jeg siterer: «Hvorfor er landet deres et drittland? Ikke lov å skylde på USA! HVORFOR ER LANDET DERES ET DRITTLAND!?»  og refererte til Taliban som «skitne nisser».

Og nei ingen som var med i den sendingen var «hvite», og to av tre var muslimer 😊

Hvorfor plager det dere at Afghanistan  er et drittland? 

La dem være drittland. Er det så vanskelig? 

• Liker 1
Skrevet
Drizzt skrev (22 minutter siden):

Hvilke 3? Var det 3 som satt i den søvfargede Mercedesen? 

Førerne av alle bilene, kan ikke skjønne at noen av de overholdt vegtrafikkloven. 

• Liker 2
Skrevet
Drizzt skrev (Akkurat nå):

Hærverk, spraying av bil og brenning av en bok gjør ingen fortjent til å bli drept.

Helt enig 😔

Samtidig er SIAN er så hatefulle at hat avler hat, det er ikke sånn at deres metoder er så effektive eller fornuftige.

Man har sin fulle rett til å kritisere og debbatere, men å drive med det tullet her er bare skummelt. Man må forholde seg til realiteten i samfunnet, vi lever alle sammen, homofile, muslimer, transer, ateister osv. Hvordan skal barna våres ha det når de vokser. Jeg frykter en borgerkrig. 

• Liker 1
Skrevet
MammatilPer skrev (Akkurat nå):

Det er trist å se folk sulte ihjel, og det er trist å se kvinner myrdes på fotballbaner som underholdning fordi hun viste seg utenfor huset uten en mann.

Empati.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Nå synes jeg bare politiet må få bestemt at brenning av koranen, pride-flagg, bibelen, MC-jakker og nasjonalflagg er hatkriminalitet, enkelt og greit. Dette holder ikke i lengden og koster politiet store ressurser. Jammen hva med ytringsfriheten sier du. Du kan fortsatt stille deg opp på torget og si "jeg er uenig med det muslimene, de homofile, de kristne og staten Russland sier og gjør, men ikke brenne noen av deres symboler. Ferdig snakka, det er for mye hissige og dumme folk både på den ene og andre siden i samfunnet til at dette kan fortsette. Fredelig sommer.

• Liker 6
Skrevet (endret)
MammatilPer skrev (4 minutter siden):

Nei du vet, halve Norge er kvinner og vi liker ikke så godt at Taliban fratar Afghanske kvinner henimot alle muligheter kvinner i Norge tar som en selvfølge sånn til eksempel. Er det for etisk av oss tenker du?

Endret av Trampstamped
  • Liker 2
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...