Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
FryNor skrev (6 minutter siden):

Hvorfor skal de som filmer bli fengslet?, de som filmer er uavhengige medier og er ikke en del av SIAN.

Du kan se hele streamen her:.

https://www.facebook.com/alternativmedia.no/videos/1697250127275876

Da kan du selv se hvem som starter å bruke vold.

Altså, come on. Alt er rigget. Dette er så vanlig; skap et problem, tilby løsning og regjer. Slik funker politikken og propaganda. Det er ingen her som er snille. SIAN vet så fuckings utmerket at noen vil bite på agnet de legger ut. Og når det skjer går de inn i offerrollen og gjemmer seg bak bregrepet ytringsfrihet. Skjønner folk ikke at de også er med på å destabilisere samfunnet? 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Skid_raw skrev (1 minutt siden):

Altså, come on. Alt er rigget. Dette er så vanlig; skap et problem, tilby løsning og regjer. Slik funker politikken og propaganda. Det er ingen her som er snille. SIAN vet så fuckings utmerket at noen vil bite på agnet de legger ut. Og når det skjer går de inn i offerrollen og gjemmer seg bak bregrepet ytringsfrihet. Skjønner folk ikke at de også er med på å destabilisere samfunnet? 

Ja her sitter jeg og lurer på hvorfor politiet etterlyser folk etter et brent pride-flagg ble funnet på Haugenstua? Er det å brenne koranen en ytring, men å brenne pride-flagg lovbrudd? 

Eller skal det unnskyldes med at pride-flagg brenningen ikke var godkjent på forhånd? 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Fjaselina skrev (1 time siden):

Eg har sett denne eit par gongar. Og eg er usikker på kva eg ser. Kven er eigentleg mest provoserende i starten?

Jeg ser en dame med mørk hud som presser av veien og velter en annen bil. Dette er mordforsøk. Bra både hennes ansikt og bilens reg.nummer er godt dokumentert. Hun gikk direkte på denne bilen, så det var klart et mordforsøk. Nå må politiet varsles. 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet
Skid_raw skrev (3 minutter siden):

Hva er det som er rigget?, mener du at de ikke ble presset av veien av denne kvinnen eller tror du at hele opplegget er forfalsket av SIAN?.

Du kan se hele denne videoen før du svarer.

• Liker 14
Skrevet
MammatilPer skrev (På 2.7.2022 den 17.48):

Ja her sitter jeg og lurer på hvorfor politiet etterlyser folk etter et brent pride-flagg ble funnet på Haugenstua? Er det å brenne koranen en ytring, men å brenne pride-flagg lovbrudd? 

Eller skal det unnskyldes med at pride-flagg brenningen ikke var godkjent på forhånd? 

Sammenlikner du et Pride-flagg med en religiøs bok med tilhengere verden over?

FryNor skrev (På 2.7.2022 den 17.49):

Hva er det som er rigget?, mener du at de ikke ble presset av veien av denne kvinnen eller tror du at hele opplegget er forfalsket av SIAN?.

Du kan se hele denne videoen før du svarer.

Alternativ media? Come on!

Kildekritikk much? https://alternativ-media.com/

Dette er jo konspirasjonsteoretikere og ikke faen om jeg kjøper propagandaen deres. Profilen deres er jo så åpenbar. Ikke bare dekker de politikk, men også idrett. Og hva er hovedtemaene? Rasisme eksisterer ikke i idretten!

Lewis Hamilton hadde en kjip opplevelse for bare noen dager siden. Tipper at Max Verstappen er flau over svigerfaren sin 😄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Optimo skrev (På 2.7.2022 den 17.33):

De var på Mortensrud og brant noen koraner og slang litt med leppa. Så ble det hyl og skrik og kjefting, det vanlige sirkuset. Tydeligvis kokte det helt over i toppen for hun i Mercedesen. 

Så brent Koran kvalifiserer for drapsforsøk på veien litt senere? 

Fredens religion noen? :balltre:

MammatilPer skrev (På 2.7.2022 den 17.44):

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Qy14Xq/sian-bil-paa-taket-etter-paakjoersel-en-paagrepet

Dette er jo det rene sirkuset. 

Støtter ikke SIAN,men synes muslimene som velger å reagere er så trangsynte , SIAN hadde ikke vært så  kjent som dem et uten muslimenes reaksjoner... alt de gjør er å provosere for å få en reaksjon. Når de får det er oppdraget utført . 

Oi. Innsatsleder Tore Barstad sier til TV 2 at bilføreren er siktet for forsøk på grov legemsskade.

Ikke mordsforsøk? Det var rene mordforsøk. 

''– De krasjet bilen vår først og sprayet den. Vi krasjet tilbake etterpå i selvforsvar.''

I selvforsvar🤣Tror de vi er dumme?

• Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet
Drizzt skrev (Akkurat nå):

Oi. Innsatsleder Tore Barstad sier til TV 2 at bilføreren er siktet for forsøk på grov legemsskade.

Ikke mordsforsøk? Det var rene mordforsøk. 

Du er ikke ordensmakten vet du. 

• Liker 4
Skrevet
Skid_raw skrev (Akkurat nå):

Du er ikke ordensmakten vet du. 

Hva så? Jeg og alle andre kan se videoen og hva som skjedde. Krasjer man med vilje i en bil med så høy fart at bilen begynner å rulle og havner på taket - da er det rene mordforsøk. Men kanskje blir det mildere anklage fordi det er tross alt SIAN folk som ble forsøkt drept?

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
Drizzt skrev (På 2.7.2022 den 17.52):

Så brent Koran kvalifiserer for drapsforsøk på veien litt senere? 

Fredens religion noen? :balltre:

Det er fredens religion, men hva enkeltindividet måtte finne på å gjøre kan man ikke klandre noen andre enn disse personene for.

Drizzt skrev (På 2.7.2022 den 17.56):

Hva så? Jeg og alle andre kan se videoen og hva som skjedde. Krasjer man med vilje i en bil med så høy fart at bilen begynner å rulle og havner på taket - da er det rene mordforsøk. Men kanskje blir det mildere anklage fordi det er tross alt SIAN folk som ble forsøkt drept?

Heldigvis har vi politiet som best kan gjøre gode vurderinger. Folk ville jo lynsje og drepe Breivik, men han fikk en human og rettferdig behandling i retten. Tror du virkelig at du på et nettforum kan gjøre den beste vurderingen enn personer som har kompetansen, og som daglig jobber med slikt?

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Skid_raw skrev (8 minutter siden):

Alternativ media? Come on!

Kildekritikk much? https://alternativ-media.com/

Dette er jo konspirasjonsteoretikere og ikke faen om jeg kjøper propagandaen deres. Profilen deres er jo så åpenbar. Ikke bare dekker de politikk, men også idrett. Og hva er hovedtemaene? Rasisme eksisterer ikke i idretten!

Jeg har ikke noe til overs for verken alternative medier eller SIAN men mener du at videoen ikke stemmer og at den er forfalsket på noen måte?. 

Det er fredens religion, men hva enkeltindividet måtte finne på å gjøre kan man ikke klandre noen andre enn disse personene for.

Veldig fredelig religion, så lenge man er innenfor religionen selv og ikke kritiserer den...

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Det ble litt mange enkeltindivider de siste årene ... Hvor mange må det bli før man begynner å kalle spaden for en spade?

Skid_raw skrev (Akkurat nå):

Heldigvis har vi politiet som best kan gjøre gode vurderinger. Folk ville jo lynsje Breivik, men han fikk en human og rettferdig behandling i retten.

Krysser fingrene for at vurderingene blir nøytrale. Ingen skal bli forsøkt drept fordi de har brent en bok.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Skid_raw skrev (9 minutter siden):

Sammenlikner du et Pride-flagg med en religiøs bok med tilhengere verden over?

Nå har jo Pride også tilhengere nesten over hele verden. 

Poenget mitt er hvorfor skal koranbrenning defineres som ytringsfrihet, men å brenne pride-flagg ende opp med politietterlysning? 

Yter ikke begge to ytringsfrihet? .SIAN for politi-støtte mens pride-flagg brenner etterlyses for lovbrudd. 

• Liker 14
Skrevet
FryNor skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke noe til overs for verken alternative medier eller SIAN men mener du at videoen ikke stemmer og at den er forfalsket på noen måte?. 

Veldig fredelig religion, så lenge man er innenfor religionen selv og ikke kritiserer den...

Og det gjør de aller fleste. Men de som sluker agnet til SIAN m.fl har seg selv å takke.

• Liker 1
Skrevet
Drizzt skrev (1 minutt siden):

Det ble litt mange enkeltindivider de siste årene ... Hvor mange må det bli før man begynner å kalle spaden for en spade?

Krysser fingrene for at vurderingene blir nøytrale. Ingen skal bli forsøkt drept fordi de har brent en bok.

Det avhenger av synet som ser. 

Skrevet

Og det gjør de aller fleste. Men de som sluker agnet til SIAN m.fl har seg selv å takke.

Kan du ikke heller svare på spørsmålet, hva er det du mener som ikke stemmer med videoen og mener du at den er manipulert eller forfalsket på noen måte?.

• Liker 10
Skrevet
FryNor skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke heller svare på spørsmålet, hva er det du mener som ikke stemmer med videoen og mener du at den er manipulert eller forfalsket på noen måte?.

Jeg skylder deg ingen svar. Men nøyer med å si at det er for mange tilfeldigheter. Og jeg tror ikke særlig på tilfeldigheter.

• Liker 1
Skrevet
Drizzt skrev (På 2.7.2022 den 18.01):

Ja , kall gjerne en spade for spade. 

Screenshot_20220702-180531_Samsung Internet.jpg

MammatilPer skrev (På 2.7.2022 den 18.07):

Ja , kall gjerne en spade for spade. 

Screenshot_20220702-180531_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220702-180754_Samsung Internet.jpg

• Liker 4
Skrevet (endret)
MammatilPer skrev (8 minutter siden):

Nå har jo Pride også tilhengere nesten over hele verden. 

Poenget mitt er hvorfor skal koranbrenning defineres som ytringsfrihet, men å brenne pride-flagg ende opp med politietterlysning? 

Yter ikke begge to ytringsfrihet? .SIAN for politi-støtte mens pride-flagg brenner etterlyses for lovbrudd. 

Jo. Og det er jeg enig med deg i. Men er ikke dette det hykleriet vi ser til daglig i samfunnet? 

Endret av Skid_raw
  • Liker 1
Skrevet
Skid_raw skrev (På 2.7.2022 den 18.09):

Jo. Og det er jeg enig med deg i. Men er ikke dette hykleriet vi ser til daglig i samfunnet? 

Nettopp det jeg prøver å kaste lys over. 

Når det er sagt, håper jeg at den skyldige i denne SIAN situasjonen får staffen sin. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...