Gå til innhold

Stranger things Sesong 4 del 1 ( KAN INNHOLDE SPOILER, SÅ VIL DU IKKE VITE, IKKE GÅ INN )


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

enig i den. men de tar gjerne favoritter

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Hvilke favoritter har de tatt?

Anonymkode: db469...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, husker jo hvordan det var på 80-tallet, men som ansvarlig mor så hadde jeg ikke overlatt tenåringen min til storebroren som røyka og var fjern, Jonatan er ikke akkurat til å stole noe særlig på. 

Og så hadde det vært litt mer greit at hun dro avgårde dersom hun først hadde snakket med unga sine og evt noen andre voksne som kunne passet litt på, men neida... hun bare styrta avgårde for å dra til Alaska ... 

Dette er ikke reality så jeg vet jeg henger meg opp i detaljer, men allikevel ... :fnise:

Hvis de skal ta livet av noen som det blir sjokkeffekt av så må det være en av de faste. Tror de fleste såvidt hever et øyebryn om Murray dør. Tror ikke det er like mye sjokk om Eddie dør heller. 

Tror det største sjokket er hvis en av gutta, Ell eller Steve dør. Siden det blir en sesong 5 så dør nok ikke Ell. Kanskje Mike? For å skape en sjokkeraksjon hos Ell?

Anonymkode: 187f8...257

Ja du har nok rett. Har ingen tro på at El dør siden det er en sesong til, men Mike mulig, siden vi ser Will bryter sammen i traileren. Min magefølelse sier Steve,men håper heller det er en av som er litt mer uviktig som dr. brenner, dr. sam og den gjengen der

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvilke favoritter har de tatt?

Anonymkode: db469...589

Billy og Alexis eller hva han het i sesong 3, de var mange fans favoritt, i sesong 1 og 2 var det vel ikke så mye, selvom døden til Mews og Bob var utrolig triste

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Steve dør så ser ikke jeg sesong 5. De fleste andre kan dø for min del, bare ikke han.

Anonymkode: d4ab7...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Eddie beundrer Steve så mye fordi han bare hopper rett uti, mens Eddies instinkt er å flykte med en gang han aner fare er kanskje viktig? At han kan få en slags Theon Greyjoy-slutt og dø en heltemodig død mot egne forventninger?

Anonymkode: a501d...d23

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvis Steve dør så ser ikke jeg sesong 5. De fleste andre kan dø for min del, bare ikke han.

Anonymkode: d4ab7...fa2

såpass ja, jeg er mer fan av de yngre jeg , så håper ikke de dør

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

såpass ja, jeg er mer fan av de yngre jeg , så håper ikke de dør

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Flere av de yngre jeg ikke er så glad i😄 Dustin, Eleven og Max synes jeg kan overleve, men resten er sånn meh. Will, Mike og Lucas har liksom ikke tilført serien noe på en stund. Etter at de delte opp gjengen så forsvinner noen av dem litt.

Anonymkode: d4ab7...fa2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flere av de yngre jeg ikke er så glad i😄 Dustin, Eleven og Max synes jeg kan overleve, men resten er sånn meh. Will, Mike og Lucas har liksom ikke tilført serien noe på en stund. Etter at de delte opp gjengen så forsvinner noen av dem litt.

Anonymkode: d4ab7...fa2

Jeg liker alle de , bare Mike som er sikkelig rar  , han har bare bitt verre ,spesielt i sesong 3 og 4

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot noen i serien, men ser så klart videre uansett hvem som dør. Det er kanskje den beste serien jeg har sett, og det er fordi det er både 80tallet og masse stygge skumle vesner som dreper på fæle måter. Noen må jo daue 😊 det er jo litt av grunnen til at man ser på.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke noe imot noen i serien, men ser så klart videre uansett hvem som dør. Det er kanskje den beste serien jeg har sett, og det er fordi det er både 80tallet og masse stygge skumle vesner som dreper på fæle måter. Noen må jo daue 😊 det er jo litt av grunnen til at man ser på.

ganske enig i mye du skriver, men man blir jo mer glad i noen enn andre da,men slutter heller ikke og se selvom mine favoritter dør

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

ganske enig i mye du skriver, men man blir jo mer glad i noen enn andre da,men slutter heller ikke og se selvom mine favoritter dør

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Enig der, jeg synes jo de er en fin gjeng, selv om Mike er blitt en ufordragelig ungdom 😄 men hadde aldri sluttet å se på selv om en av favorittene strøyk med, serien er for bra i seg selv til det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 48 timer igjen 👀
Har en følelse av at de kommer til å gå så tregt 😂

Anonymkode: f722a...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke utsette jobbinga på hjemmekontor for å se Stranger things klokka åtte om morgenen, kan man vel? :fnise:

Anonymkode: a501d...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man kan ikke utsette jobbinga på hjemmekontor for å se Stranger things klokka åtte om morgenen, kan man vel? :fnise:

Anonymkode: a501d...d23

Jeg bytta bort vakta mi i morgen p.g.a. nettopp dette her, så.. 😂

Anonymkode: f722a...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man kan ikke utsette jobbinga på hjemmekontor for å se Stranger things klokka åtte om morgenen, kan man vel? :fnise:

Anonymkode: a501d...d23

Det tenker jeg må være heltt innafor :fnise:

Anonymkode: db469...589

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det tenker jeg må være heltt innafor :fnise:

Anonymkode: db469...589

Problemet er at de to episodene varer rundt fire timer til sammen :ler:

Og hvis favorittene dør så er jeg vel for opprørt til å jobbe etterpå. Kanskje best å jobbe litt først :P

Anonymkode: a501d...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor står det at det kommer kl 8? Når jeg søkte det opp står det 9

Anonymkode: f661f...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeep. Det kommer kl 9

Anonymkode: f661f...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (26 minutter siden):

Jeg er ferdig :lur: er dere ferdig

Ferdig! Men det kan jo ikke slutte sånn :bond:

Anonymkode: db469...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...