Gå til innhold

Stranger things Sesong 4 del 1 ( KAN INNHOLDE SPOILER, SÅ VIL DU IKKE VITE, IKKE GÅ INN )


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei

hva er deres tanker om sesong 4? for min del var det den beste sesongen. Veldig nygerrig på hva som skjedde med Nancy og håper Joyce,Hopper og Murray kommer trygt ut av Russland og håper ell rømmer :)

Så er jeg veldig nygerrig på Will , han virker forelsket i Mike, selvom det er one side, siden Mike er helt fortapt i El. Og velger Nancy Jonathan eller Steve denne gang? Steve er jo mye bedre nå ❤️ selvom jeg selv synes nancy og jonathan passer godt sammen :)

Anonymkode: 8b5a2...1b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare sett de to første episodene så ser at jeg ikke kan lese ditt innlegg ordentlig og antagelig heller ikke de som kommer. Men liker det svært godt enda. Som barn av 80-tallet så elsker jeg all musikken og referansene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (5 minutter siden):

Jeg har bare sett de to første episodene så ser at jeg ikke kan lese ditt innlegg ordentlig og antagelig heller ikke de som kommer. Men liker det svært godt enda. Som barn av 80-tallet så elsker jeg all musikken og referansene også!

Ja den er super, jeg ble født 85, så var vel mer 90 tallet for meg, men elsker likevel stranger things ❤️

Anonymkode: 8b5a2...1b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var den beste sesongen, mørkere, mer voksen og interessante mellommenneskelige relasjoner🥰 Jeg kan nesten ikke vente til del 2 som kommer 1.juli.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den også veldig godt! Skjønner ikke vitsen med å spare to episoder til juli, men godt det ikke er lenger enn det iallfall..

Anonymkode: 80f67...01a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at alt kan skje, og tør ikke spå noe som helst 👀
Absolutt en veldig intens og spennende sesong, meget bra. 
Syns heller ikke episodene er for lange selv om de går over en time. 
Jeg, personlig, fikk en «heia Erica» 👏🏻 og «Murray!» 🙌🏻 når de dukket opp på skjermen igjen, gledelig gjensyn med andre ord 😃
Mindblown når Dr. Brenner dukket opp, selv om det har vært forventet (vi så ham aldri dø, men hvor har han vært hele tiden?) 😱
Skjønte med en gang at «the nice nurse» ikke kom til å være så nice, og at han ville ha noe med Vecna å gjøre. 
Mange nye og bra karakterer; Eddie og Argyle 🤭
Gøy å få ser mer til Suzie. 

Jeg tror ikke Will er interessert i Mike, men at Will heller mot homofil er jeg ikke i tvil om. 
Jeg tror han bare genuint savner bestevennen sin. 
Jeg håper Nancy og Jonathan vil fortsette selv om det er litt rocky. 
Har sett det i så mange tvserier hvor ei/en veksler frem og tilbake på to stk, og håper inderlig ikke dette skjer her. 
Det jeg der i mot er stygt redd for er at vi kommer til å miste 1-2 sentrale karakterer som vi har fulgt hele veien 🥺
Men det tenker jeg er naturlig etter fire sesonger. 

Gjenforening av  Joyce og Hopper 😭♥️

Anonymkode: f722a...21d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenker at alt kan skje, og tør ikke spå noe som helst 👀
Absolutt en veldig intens og spennende sesong, meget bra. 
Syns heller ikke episodene er for lange selv om de går over en time. 
Jeg, personlig, fikk en «heia Erica» 👏🏻 og «Murray!» 🙌🏻 når de dukket opp på skjermen igjen, gledelig gjensyn med andre ord 😃
Mindblown når Dr. Brenner dukket opp, selv om det har vært forventet (vi så ham aldri dø, men hvor har han vært hele tiden?) 😱
Skjønte med en gang at «the nice nurse» ikke kom til å være så nice, og at han ville ha noe med Vecna å gjøre. 
Mange nye og bra karakterer; Eddie og Argyle 🤭
Gøy å få ser mer til Suzie. 

Jeg tror ikke Will er interessert i Mike, men at Will heller mot homofil er jeg ikke i tvil om. 
Jeg tror han bare genuint savner bestevennen sin. 
Jeg håper Nancy og Jonathan vil fortsette selv om det er litt rocky. 
Har sett det i så mange tvserier hvor ei/en veksler frem og tilbake på to stk, og håper inderlig ikke dette skjer her. 
Det jeg der i mot er stygt redd for er at vi kommer til å miste 1-2 sentrale karakterer som vi har fulgt hele veien 🥺
Men det tenker jeg er naturlig etter fire sesonger. 

Gjenforening av  Joyce og Hopper 😭♥️

Anonymkode: f722a...21d

Den var fantastisk :) Tror egentlig heller ikke at Will er forelsket i mike,men savnet bestevennen sin veldig,men at han er homofil er nok ikke utenklig, så jo hvordan han reagerte på hun som benflørtet med han hahaha :)

jeg skjønte også at det var noe galt med han snille sykepleieren,men jeg tenkte aldri den veien at han var den slemme.

tror dr. brenner har vert i russland,men er ikke helt sikker.

Ja Joyce and Hopper er vakre ❤️

elsket  også de nye skuspillerne :)

Ja håper forsatt jonathan og nancy forsetter, de er søte sammen

De har jo spoilet sesong 5 litt , at det vil bli flere dødsfall der,men ikke hvem ,men jeg er redd vi mister elleven og steve til slutt i alle fall

Anonymkode: 8b5a2...1b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettyspaghetti skrev (9 timer siden):

Dette var den beste sesongen, mørkere, mer voksen og interessante mellommenneskelige relasjoner🥰 Jeg kan nesten ikke vente til del 2 som kommer 1.juli.

Helt klart :) synes det var en veldig rar inndeling, kunne like godt sendt alle 9 med engang eller i alle fall dele opp 4 og 5 episoder på hver :)

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg likte den også veldig godt! Skjønner ikke vitsen med å spare to episoder til juli, men godt det ikke er lenger enn det iallfall..

Anonymkode: 80f67...01a

Nei synes det var veldig merkelig selv, kunne like godt sendt alle, eller delt litt annderles inn, kanskje 4 og 5 i hver :) ja går jo fort til juli

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den var fantastisk :) Tror egentlig heller ikke at Will er forelsket i mike,men savnet bestevennen sin veldig,men at han er homofil er nok ikke utenklig, så jo hvordan han reagerte på hun som benflørtet med han hahaha :)

jeg skjønte også at det var noe galt med han snille sykepleieren,men jeg tenkte aldri den veien at han var den slemme.

tror dr. brenner har vert i russland,men er ikke helt sikker.

Ja Joyce and Hopper er vakre ❤️

elsket  også de nye skuspillerne :)

Ja håper forsatt jonathan og nancy forsetter, de er søte sammen

De har jo spoilet sesong 5 litt , at det vil bli flere dødsfall der,men ikke hvem ,men jeg er redd vi mister elleven og steve til slutt i alle fall

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Det også. Så har det vært ting i de forrige sesongene også som har gitt et bitte litte hint om at han kan være det. Jeg tror også at Mike vet, selv om de ikke er kommet dit at de snakker om det enda. Er bare et tidsspørsmål 🤔

Jeg hadde en følelse av at han hadde noe med Vecna å gjøre, men så ikke koblingen til Creel før jeg så episoden. Ble dog ikke veldig overrasket, mer «aha».

Føler det blir litt obvious hvis han også har vært der. Russerne kom jo ikke inn før i sesong 3 sånn på ordentlig. Jeg tror kanskje Owens har noe med det gjøre, men at han har vært gjemt. Han har er ganske solid arr i ansiktet, så det har vært en recovery der. Vanskelig å si, håper vi får svar 🙏🏻

Jeg håper vi får El og Hop gjensyn også, jeg bare håper det blir like bra som jeg ser for meg 🫣
Gråt når Joyce og Hop så hverandre 🥹

Angela og den gjengen samt Jason tåler jeg ikke trynet på, men det er meningen. 
Fint tilskudd i seriene de også, i akkurat nok mengder 😅

Jeg tror ikke vi mister El, hun tror jeg får «normalt liv, med evnene» slutten. 
Steve er jeg redd for kan måtte bøte med livet, men i en heroisk innsats 🥺
Jeg tviler på at de tar noen av den originale gjengen (Mike, Dustin, Will, Lucas, Max), men syns det er vanskelig å forutse noen potensielt andre. 
Vondt vil det uansett gjøre 😭💔

 

Anonymkode: f722a...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det også. Så har det vært ting i de forrige sesongene også som har gitt et bitte litte hint om at han kan være det. Jeg tror også at Mike vet, selv om de ikke er kommet dit at de snakker om det enda. Er bare et tidsspørsmål 🤔

Jeg hadde en følelse av at han hadde noe med Vecna å gjøre, men så ikke koblingen til Creel før jeg så episoden. Ble dog ikke veldig overrasket, mer «aha».

Føler det blir litt obvious hvis han også har vært der. Russerne kom jo ikke inn før i sesong 3 sånn på ordentlig. Jeg tror kanskje Owens har noe med det gjøre, men at han har vært gjemt. Han har er ganske solid arr i ansiktet, så det har vært en recovery der. Vanskelig å si, håper vi får svar 🙏🏻

Jeg håper vi får El og Hop gjensyn også, jeg bare håper det blir like bra som jeg ser for meg 🫣
Gråt når Joyce og Hop så hverandre 🥹

Angela og den gjengen samt Jason tåler jeg ikke trynet på, men det er meningen. 
Fint tilskudd i seriene de også, i akkurat nok mengder 😅

Jeg tror ikke vi mister El, hun tror jeg får «normalt liv, med evnene» slutten. 
Steve er jeg redd for kan måtte bøte med livet, men i en heroisk innsats 🥺
Jeg tviler på at de tar noen av den originale gjengen (Mike, Dustin, Will, Lucas, Max), men syns det er vanskelig å forutse noen potensielt andre. 
Vondt vil det uansett gjøre 😭💔

 

Anonymkode: f722a...21d

Ja håper du har rett ang el og ingen i party dør,men har bange anelser dessverre, er ganske typisk slike serier at den som er helten eller heltinnen dør til slutt.

Jeg mener jeg har lest noen teorier at dr.brenner er var i russland og det er ingen tvil om at sam owens var der, men han er mer okey enn dr.brenner etter min mening og derfor satt han seg kanskje mer i mot det russerne mente og sa.

jeg hatet angela og gjengen men som du sier var det sikkert en grunn. Max døde jo nesten nå, så tror egentlig ikke det er henne,men følelsen sier EL og Steve, håper bare av hele mitt hjerte at jeg tar feil.

 

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett alle episodene som har kommet ut. Phew! Det var intenst, og hakket mer gory enn jeg er komfortabel med. 

Jeg fikk en dårlig vibe av "Friendly Orderly" med en gang jeg så ham, jeg også, men tenkte jeg tok feil da han begynte å hjelpe Eleven. Jeg er spent på "Papa"s rolle i alt dette. Siden alt er filmet av overvåkingskamera så vet han jo om det. Hvor lenge har han visst det? Var det noe han planla?

Jeg har også på følelsen av at Will er forelsket i Mike. El sa jo i brevet i første episode at han virket som om han var interessert i noen og han tar jo med seg det maleriet. I tillegg til han lille "speech" om at man ikke tør si hva man føler fordi man ikke vet om motparten vil sette pris på det.

Egentlig skulle jeg ønske at Hopper-i-Russland subplotet ikke varte så lenge. Jeg skulle ønske de reddet ham raskere slik at vi fikk se mer av ham (og Joyce) i Hawkins.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt på at Billy skal komme tilbake og at han og Steve skal bli en greie 🤣 ❤️ syns kjemien der var elektrisk! #harringrove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Will er homofil,og forelsket i Mike.

Allerede i episode 1,sesong 1 blir denne referansen tatt opp,faktisk.

Og i episode 1,sesong 4 roper noen "faggot!" til Will når de går inn til skolen (ikke ok!).

På en annen hånd,ep2 ses4,i roller-rink-episoden er det Wills bursdag,men det har alle glemt,derfor han er så tilbaketrukket.

(Se datoen på kamera som filmer El når de gjør narr av henne,er en referanse til Joice og Will når han kommer tilbake fra Upside Down,ses1)

 

Puh,tunga rett i munn,si.

 

 

Edit - Vecna tar kun de som har indre demoner de sloss med.

Will er den første han tar fra Hawkins,fordi hans "indre demon" er legningen hans.

Endret av J..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (20 timer siden):

Da har jeg sett alle episodene som har kommet ut. Phew! Det var intenst, og hakket mer gory enn jeg er komfortabel med. 

Jeg fikk en dårlig vibe av "Friendly Orderly" med en gang jeg så ham, jeg også, men tenkte jeg tok feil da han begynte å hjelpe Eleven. Jeg er spent på "Papa"s rolle i alt dette. Siden alt er filmet av overvåkingskamera så vet han jo om det. Hvor lenge har han visst det? Var det noe han planla?

Jeg har også på følelsen av at Will er forelsket i Mike. El sa jo i brevet i første episode at han virket som om han var interessert i noen og han tar jo med seg det maleriet. I tillegg til han lille "speech" om at man ikke tør si hva man føler fordi man ikke vet om motparten vil sette pris på det.

Egentlig skulle jeg ønske at Hopper-i-Russland subplotet ikke varte så lenge. Jeg skulle ønske de reddet ham raskere slik at vi fikk se mer av ham (og Joyce) i Hawkins.

de var utrolig intenst, men elsket den.

Ja skjønte det var noe glad,men ikke i den retningen det nok. tenker bare han var klin kokkos 😕

er jo ingen tvil om at Will er forelsket i Mike, selvom jeg leste noen om at Noah han som spiller Will, sier at det ikke er noe slik men at han er mer umoden enn de andre og at han bare vil ha tilbake bestevennen sin. Men uansett hvordan det er, så er det kanskje best at han ikke sier noe siden Mike er jeg ganske sikkert på er helt heterofil, han elsker El, selvom hun klaget på han ikke sa det,men er ikke gutter litt slik da.

Jeg synes det var bra med så mye russland :)

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frøkenoverfølsom skrev (9 timer siden):

Jeg venter fortsatt på at Billy skal komme tilbake og at han og Steve skal bli en greie 🤣 ❤️ syns kjemien der var elektrisk! #harringrove

den skjer nok ikke

Anonymkode: 8b5a2...1b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (6 timer siden):

Will er homofil,og forelsket i Mike.

Allerede i episode 1,sesong 1 blir denne referansen tatt opp,faktisk.

Og i episode 1,sesong 4 roper noen "faggot!" til Will når de går inn til skolen (ikke ok!).

På en annen hånd,ep2 ses4,i roller-rink-episoden er det Wills bursdag,men det har alle glemt,derfor han er så tilbaketrukket.

(Se datoen på kamera som filmer El når de gjør narr av henne,er en referanse til Joice og Will når han kommer tilbake fra Upside Down,ses1)

 

Puh,tunga rett i munn,si.

 

 

Edit - Vecna tar kun de som har indre demoner de sloss med.

Will er den første han tar fra Hawkins,fordi hans "indre demon" er legningen hans.

Ja,men synes alt kom mye klarer frem nå, men bare ille at han er homofil og det bare er one side, fordi hvis han sier noe ødelegger han jo en del, selvom jeg tror mike er hyggelig og sier at han ikke er intressert, blir det ikke noe bra for vennskapet, så kanskje best at han holder det for seg selv.

jeg tror vi mister steve og el, ikke noen andre, men om de dør når del 2 kommer i juli eller om det skjer i sesong 5 tror jeg ikke. Håper jo ikke will blir drept, han fortjener virkelig og være lykkelig med alt han har gått igjennom

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Veldig bra sesong hittil. Gleder meg til resten :)

Man må huske på at dette er på 80-tallet. Det var nok ganske annerledes å være homofil på den tiden enn det er nå. Ikke spesielt mye aksept for det sånn generelt sett. Jeg var faktisk ikke helt sikker på at Will var homofil og tenkte at han kanskje bare hadde savnet bestevennen sin og da han ble benflørtet med så tenkte jeg bare at han synes det var kleint og ubehagelig. Men ser jo at det også kan være at han er homofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja,men synes alt kom mye klarer frem nå, men bare ille at han er homofil og det bare er one side, fordi hvis han sier noe ødelegger han jo en del, selvom jeg tror mike er hyggelig og sier at han ikke er intressert, blir det ikke noe bra for vennskapet, så kanskje best at han holder det for seg selv.

jeg tror vi mister steve og el, ikke noen andre, men om de dør når del 2 kommer i juli eller om det skjer i sesong 5 tror jeg ikke. Håper jo ikke will blir drept, han fortjener virkelig og være lykkelig med alt han har gått igjennom

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Nancy står vel mer i fare enn noen annen,siden Vecna har henne når siste episode slutter,og hun har blitt lokket rundt av Vecna gjennom hele ses4,uten å si noe til noen.

Trailer for siste episode viser Eddie spille gitar på taket,antar at han spiller favorittsangen hennes for å åpne portalen.

Spørs hvordan det ender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (8 minutter siden):

Nancy står vel mer i fare enn noen annen,siden Vecna har henne når siste episode slutter,og hun har blitt lokket rundt av Vecna gjennom hele ses4,uten å si noe til noen.

Trailer for siste episode viser Eddie spille gitar på taket,antar at han spiller favorittsangen hennes for å åpne portalen.

Spørs hvordan det ender.

det er der jeg ser for meg at steve kan dø

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...