Gå til innhold

Stranger things Sesong 4 del 1 ( KAN INNHOLDE SPOILER, SÅ VIL DU IKKE VITE, IKKE GÅ INN )


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elsker denne sesongen! Husker nesten ingenting fra tidligere, men det gjør ikke så mye for jeg synes denne står fint på egne ben.

Anonymkode: db469...589

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, så talentfulle de så jobber med serien er! Både foran og bak kamera.

Jeg kjenner litt klaustrofobi bare ved tanken på å være inne i Vecna"kostymet" :ler:

 

 

Anonymkode: a501d...d23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Elsker denne sesongen! Husker nesten ingenting fra tidligere, men det gjør ikke så mye for jeg synes denne står fint på egne ben.

Anonymkode: db469...589

 

Anonymkode: a501d...d23

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herlighet, så talentfulle de så jobber med serien er! Både foran og bak kamera.

Jeg kjenner litt klaustrofobi bare ved tanken på å være inne i Vecna"kostymet" :ler:

 

 

Anonymkode: a501d...d23

Jeg hadde dødd 😕 dyktig skuspiller

Anonymkode: 8b5a2...1b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får frysninger!

 

Anonymkode: a501d...d23

Kjente jeg fikk trang til å grine på jobb i sta, tenkte bare «denne var det dumt å se nå» 😅
Nesten så jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg. 
Kommer til å bli intenst 👀

Anonymkode: f722a...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg får frysninger!

 

Anonymkode: a501d...d23

wow, er den like bra som trailer blir det bra. har på følelsen at vi mister noen, men er så usikker på hvem nå, var helt på steve først,men mer usikker nå. det går mellom steve, eddie, nancy og will , ikke så mye el lengre siden det kommer en sesong 5. Kan nesten ikke vente , godt det bare er en drøy uke igjen ❤️ . fikk sikkelig frysninger selv

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad jeg har barnefri den helga 😄 

Anonymkode: d4ab7...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke se trailer pga for mye spiler, men Facebooks tilpassede annonser for meg klarer jo å spamme meg daglig om at noen kommer til å daue ja 🙈 det er litt irriterende å vite på forhånd, man sitter jo bare og venter på det da. Akkurat som da jeg likte Dexter siden på Facebook, før jeg hadde sett siste episode, og fikk RIP 

Spoiler

Debbie 

slengt i trynet mens jeg var på sesong 5!! 🤪

Ååå men jeg har lyst på Stranger Things Lego nå, er det noen som har den? Bygge litt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

wow, er den like bra som trailer blir det bra. har på følelsen at vi mister noen, men er så usikker på hvem nå, var helt på steve først,men mer usikker nå. det går mellom steve, eddie, nancy og will , ikke så mye el lengre siden det kommer en sesong 5. Kan nesten ikke vente , godt det bare er en drøy uke igjen ❤️ . fikk sikkelig frysninger selv

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Huff, ja, jeg håper det ikke blir Steve eller Will. Steve har på mange måter utviklet seg til å bli «hjertet» til hele serien og Will og de tre andre yngste guttene må få overleve! 
Stygt å si det, men hvis det absolutt må bli noen? Nancy eller Jonathan :sjenert:

Anonymkode: a501d...d23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Huff, ja, jeg håper det ikke blir Steve eller Will. Steve har på mange måter utviklet seg til å bli «hjertet» til hele serien og Will og de tre andre yngste guttene må få overleve! 
Stygt å si det, men hvis det absolutt må bli noen? Nancy eller Jonathan :sjenert:

Anonymkode: a501d...d23

Ja, for meg kan de begge dø. 

Anonymkode: d4ab7...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love it! Elsker Kate Bush nå

Var dum å så hele greia i one go i stedet for å fordele det utover uker, heldigvis ikke lenge til 1.juli 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2022 den 21.07):

Ja, for meg kan de begge dø. 

Anonymkode: d4ab7...fa2

jeg håper ingen dør,men har følelsen på Eddie eller steve 😪

Anonymkode: 8b5a2...1b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

jeg håper ingen dør,men har følelsen på Eddie eller steve 😪

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Som virker som de mest sympatiske karakterene i hele serien :( 

Pluss Hopper, men de kan vel ikke ta livet av ham IGJEN.

Anonymkode: a501d...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Som virker som de mest sympatiske karakterene i hele serien :( 

Pluss Hopper, men de kan vel ikke ta livet av ham IGJEN.

Anonymkode: a501d...d23

enig i den. men de tar gjerne favoritter

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at en av de viktigste personene blir drept i en av de to siste episodene og tenker at det kan være Will. Eller kanskje ikke, for da har muligens ikke Joyce noe i neste sesong å gjøre, når hun ikke har Will å være hysterisk over samtidig som hun drar til Alaska eller glemmer han bort på kveldene og i det hele tatt. 

Syns rollen til Joyce er helt rar. Hun er så hysterisk overfor Will, men så drar hun avgårde til Alaska etter Hopper. Ikke er hun tilgjengelig på telefon. Hun bryr seg bare når hun er i rommet på en måte, men ellers så er det som hun glemmer at hun skal være hysterisk redd for Will. 

Jeg tror ikke de tar livet av Steve.

Anonymkode: 187f8...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har en følelse av at en av de viktigste personene blir drept i en av de to siste episodene og tenker at det kan være Will. Eller kanskje ikke, for da har muligens ikke Joyce noe i neste sesong å gjøre, når hun ikke har Will å være hysterisk over samtidig som hun drar til Alaska eller glemmer han bort på kveldene og i det hele tatt. 

Syns rollen til Joyce er helt rar. Hun er så hysterisk overfor Will, men så drar hun avgårde til Alaska etter Hopper. Ikke er hun tilgjengelig på telefon. Hun bryr seg bare når hun er i rommet på en måte, men ellers så er det som hun glemmer at hun skal være hysterisk redd for Will. 

Jeg tror ikke de tar livet av Steve.

Anonymkode: 187f8...257

er egentlig ganske sikker på at de i unge er trygge. Jeg er 95% sikker på Steve,men vi får se. bare en uke igjen. Dreper de Hopper blir jeg kanskje mest lei meg fordi han har jo kjempet seg tilbake. Murray kan også være i risikosonen.

Ja likte joyce mer i sesong 1 og 2

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har en følelse av at en av de viktigste personene blir drept i en av de to siste episodene og tenker at det kan være Will. Eller kanskje ikke, for da har muligens ikke Joyce noe i neste sesong å gjøre, når hun ikke har Will å være hysterisk over samtidig som hun drar til Alaska eller glemmer han bort på kveldene og i det hele tatt. 

Syns rollen til Joyce er helt rar. Hun er så hysterisk overfor Will, men så drar hun avgårde til Alaska etter Hopper. Ikke er hun tilgjengelig på telefon. Hun bryr seg bare når hun er i rommet på en måte, men ellers så er det som hun glemmer at hun skal være hysterisk redd for Will. 

Jeg tror ikke de tar livet av Steve.

Anonymkode: 187f8...257

Det var litt vanskeligere å være tilgjengelig på telefon på 80-tallet kan man si. Hun trodde jo at Hopper var død og plutselig fikk hun en ny sjanse til å redde livet hans. Ville ikke du dratt?
Will var jo trygg og langt unna the upside down slik som hun så det. Dessuten var han sammen med den ansvarlige eldre broren :ler: 

Anonymkode: a501d...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også vi mister noen sentrale roller. 
Jeg er nå litt skeptisk på Steve. Enten så får de oss til å tro at han skal dø siden han nå er skadet, men han overlever. Eller samme, bare at de får oss til å tro han er trygg og så *BOOM* dør han. 
Dette blir lange dager frem til neste fredag, jeg har gitt bort vakta mi på jobb for å ha hele dagen 🫣
Det tror jeg at jeg kan trenge 😂

Anonymkode: f722a...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var litt vanskeligere å være tilgjengelig på telefon på 80-tallet kan man si. Hun trodde jo at Hopper var død og plutselig fikk hun en ny sjanse til å redde livet hans. Ville ikke du dratt?
Will var jo trygg og langt unna the upside down slik som hun så det. Dessuten var han sammen med den ansvarlige eldre broren :ler: 

Anonymkode: a501d...d23

Ja, husker jo hvordan det var på 80-tallet, men som ansvarlig mor så hadde jeg ikke overlatt tenåringen min til storebroren som røyka og var fjern, Jonatan er ikke akkurat til å stole noe særlig på. 

Og så hadde det vært litt mer greit at hun dro avgårde dersom hun først hadde snakket med unga sine og evt noen andre voksne som kunne passet litt på, men neida... hun bare styrta avgårde for å dra til Alaska ... 

Dette er ikke reality så jeg vet jeg henger meg opp i detaljer, men allikevel ... :fnise:

AnonymBruker skrev (1 time siden):

er egentlig ganske sikker på at de i unge er trygge. Jeg er 95% sikker på Steve,men vi får se. bare en uke igjen. Dreper de Hopper blir jeg kanskje mest lei meg fordi han har jo kjempet seg tilbake. Murray kan også være i risikosonen.

Ja likte joyce mer i sesong 1 og 2

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Hvis de skal ta livet av noen som det blir sjokkeffekt av så må det være en av de faste. Tror de fleste såvidt hever et øyebryn om Murray dør. Tror ikke det er like mye sjokk om Eddie dør heller. 

Tror det største sjokket er hvis en av gutta, Ell eller Steve dør. Siden det blir en sesong 5 så dør nok ikke Ell. Kanskje Mike? For å skape en sjokkeraksjon hos Ell?

Anonymkode: 187f8...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...