Gå til innhold

Stranger things Sesong 4 del 1 ( KAN INNHOLDE SPOILER, SÅ VIL DU IKKE VITE, IKKE GÅ INN )


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

det er der jeg ser for meg at steve kan dø

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Og at han ble skadet med en gang de kom til UD,hm.

Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (22 minutter siden):

Og at han ble skadet med en gang de kom til UD,hm.

Krysser fingrene!

håper ❤️

Anonymkode: 8b5a2...1b2

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En ting jeg syns er ganske utrolig er at skaperne av ST har vært veldig gode med hemmelighold. 
Handlingen er spennende, man blir overrasket og sjokkert, +++. 
Jeg håpet på et lite gjensyn med Billy, men forventet ingenting - jeg ikke lest noe om at Dacre Montgomery har blitt sett under innspilling. 

Ta for eks. Game of Thrones hvor alt ble lekket i forkant av siste sesong, det var jo ikke noe å bli overrasket over. Nada hemmelighold der altså.

 

Anonymkode: f722a...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste jeg har sett på tv på lenge, skulle ønske sesongene og episodene var myyye lengre! 😀 Jeg har fortsatt stua til Joyce og de som avatar 💜

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (4 minutter siden):

Beste jeg har sett på tv på lenge, skulle ønske sesongene og episodene var myyye lengre! 😀 Jeg har fortsatt stua til Joyce og de som avatar 💜

helt enig, så kjedelig at det gikk så fort

Anonymkode: 8b5a2...1b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

helt enig, så kjedelig at det gikk så fort

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Ja enig, de er helt geniale de som har laget serien, på hele stemninga fra 80tallet pluss alt det skumle.. jeg dør av misunnelse for enkelte av klærne de har! 💔 Nå lages det bare tullete parodier som folk insisterer på å bruke på bad taste party. Mammaen til Nancy og Mike var så kul på håret denne sesongen, og jeg likte Erica sin Lady Applejack karakter i nerdeklubben 😀 MLPG1 💖🦄 og de er så søte de blomstermonsterene! Grøss!

Og da Max klarte seg da alle trodde hun skulle bli vrengt i lufta og dø, og da Joyce fant igjen Hopper, ååå 🤗 så fint! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mingus skrev (4 minutter siden):

Ja enig, de er helt geniale de som har laget serien, på hele stemninga fra 80tallet pluss alt det skumle.. jeg dør av misunnelse for enkelte av klærne de har! 💔 Nå lages det bare tullete parodier som folk insisterer på å bruke på bad taste party. Mammaen til Nancy og Mike var så kul på håret denne sesongen, og jeg likte Erica sin Lady Applejack karakter i nerdeklubben 😀 MLPG1 💖🦄 og de er så søte de blomstermonsterene! Grøss!

Og da Max klarte seg da alle trodde hun skulle bli vrengt i lufta og dø, og da Joyce fant igjen Hopper, ååå 🤗 så fint! 

Ja alt er helt perfekt :) joyce and Hopper som fant hverandre igjen var utrolig fint ja ❤️

Anonymkode: 8b5a2...1b2

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel å banne i kirks men..... 

Denne sesongen så langt var så kjedelig. Den hadde vært mye bedre om de hadde samlet dem i samme by, hatt flere scener sammen osv. Når det er karakterer som ikke møtes på mange episoder mister man en del av den gode kjemien noen av de har. Jeg føler at episodene så langt kunne vært så mye mer. Må avslutte med ar jeg elsker S.T og det jeg davner er at de er mer sammen, dynamikken de har da. 

Anonymkode: 7645b...e2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er vel å banne i kirks men..... 

Denne sesongen så langt var så kjedelig. Den hadde vært mye bedre om de hadde samlet dem i samme by, hatt flere scener sammen osv. Når det er karakterer som ikke møtes på mange episoder mister man en del av den gode kjemien noen av de har. Jeg føler at episodene så langt kunne vært så mye mer. Må avslutte med ar jeg elsker S.T og det jeg davner er at de er mer sammen, dynamikken de har da. 

Anonymkode: 7645b...e2a

da er du virkelig kravstor, er den beste sesongen så langt

Anonymkode: 8b5a2...1b2

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, mingus said:

Beste jeg har sett på tv på lenge, skulle ønske sesongene og episodene var myyye lengre! 😀 Jeg har fortsatt stua til Joyce og de som avatar 💜

Da blir du fornøyd med de to neste episodene. Siste episode er på 2 timer og 20 minutter og episoden før er også mye lengre enn vanlig :)

Utrolig bra sesong så langt. Skjønte jo at orderlyen var skurken når han ble spilt av samme skuespiller som Grindelwald :Knegg:

Men for en skuespiller! Det er faktisk han som spiller Vecna også. Altså med den supermørke stemmen og med hele drakten, sminken og alle de tunge greiene.

Anonymkode: a501d...d23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er vel å banne i kirks men..... 

Denne sesongen så langt var så kjedelig. Den hadde vært mye bedre om de hadde samlet dem i samme by, hatt flere scener sammen osv. Når det er karakterer som ikke møtes på mange episoder mister man en del av den gode kjemien noen av de har. Jeg føler at episodene så langt kunne vært så mye mer. Må avslutte med ar jeg elsker S.T og det jeg davner er at de er mer sammen, dynamikken de har da. 

Anonymkode: 7645b...e2a

Jeg er enig i at det er dumt at de er i hver sin by og at dynamikken blir litt borte når de er delt. Jeg håper de kommer sammen kjapt i første del av neste episode. 

Vi begynte å se på serien fra første episode på nytt og det var nesten ingenting jeg husket igjen fra første sesong, så det var skikkelig artig å se den omigjen. 

Anonymkode: 187f8...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da blir du fornøyd med de to neste episodene. Siste episode er på 2 timer og 20 minutter og episoden før er også mye lengre enn vanlig :)

Utrolig bra sesong så langt. Skjønte jo at orderlyen var skurken når han ble spilt av samme skuespiller som Grindelwald :Knegg:

Men for en skuespiller! Det er faktisk han som spiller Vecna også. Altså med den supermørke stemmen og med hele drakten, sminken og alle de tunge greiene.

Anonymkode: a501d...d23

Ååååh jeg hadde håpet på det, siden siste episode var så lang, og jeg leste her det bare var 2 episoder til 🤗😆😄 gleder meg sånn. 

Ja det var noe off med han der! Fy faen det er så stygt når han heiser de opp og vrenger de og sprenger øynene på dem, hvem kommer på sånt 😀 hva har skjedd med senga til Eddie? Det er den verste madrassen jeg har sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

👏:klappe: Beste serie på lenge, det skal de ha👏👏👏

Anonymkode: 9a023...806

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jonathan og Nancy ser ikke ut som de savner hverandre overhode, dårlig sesong hittil.

Anonymkode: b5c57...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Vi begynte å se på serien fra første episode på nytt og det var nesten ingenting jeg husket igjen fra første sesong, så det var skikkelig artig å se den omigjen. 

Anonymkode: 187f8...257

Jeg er så heldig at jeg ikke fikk med meg dette før i høst, har ikke Netflix 😅 venninna mi sa at jeg som hører på synthwave, kler meg i Ball gensere og klipper hockey på mannen kan virkelig ikke ha gått glipp av denne serien? Hun viste oss endelig en episode. Så da var det 3 sesonger på rappen for oss, veldig heldige som fikk så mye gøy å se på en gang 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jonathan og Nancy ser ikke ut som de savner hverandre overhode, dårlig sesong hittil.

Anonymkode: b5c57...2f0

Det er fordi hun skal bli sammen med Steve igjen, Jonathan var grei han, men de passer bedre sammen 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jonathan og Nancy ser ikke ut som de savner hverandre overhode, dårlig sesong hittil.

Anonymkode: b5c57...2f0

da er du blind

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (20 timer siden):

Det er fordi hun skal bli sammen med Steve igjen, Jonathan var grei han, men de passer bedre sammen 😊

steve dør nok i del 2 og tror ikke steve og nancy blir sammen og håper det heller ikke

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/8/2022 at 10:19 PM, AnonymBruker said:

Jeg håpet på et lite gjensyn med Billy, men forventet ingenting - jeg ikke lest noe om at Dacre Montgomery har blitt sett under innspilling. 

Anonymkode: f722a...21d

Det er nok fordi han filmet alene i hjembyen Perth i Australia, med regissøren over Teams. Dette fordi filmingen skjedde midt under pandemien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

steve dør nok i del 2 og tror ikke steve og nancy blir sammen og håper det heller ikke

Anonymkode: 8b5a2...1b2

Han kan jo ikke dø, hvem skal passe ungene da?

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...