Peanut Skrevet 28. mars #217161 Del Skrevet 28. mars 1 hour ago, Cid said: Er han glad i søtsaker? Oh yeah men det er jeg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #217162 Del Skrevet 28. mars Frøkenfryden skrev (4 timer siden): God påske då kjære sosioprat! (og nei, ikkje spør kva @Lurvendriv med ass😆🐣😘) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #217163 Del Skrevet 28. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin og god påske.🐥🐥🐤🐤🐣🐣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mars #217164 Del Skrevet 28. mars 2 hours ago, Peanut said: Skal lage Blondies i dag ^^, (altså brownies med hvit sjokolade). Butter: Hva er oppskriften din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mars #217165 Del Skrevet 28. mars 25 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin og god påske.🐥🐥🐤🐤🐣🐣 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mars #217166 Del Skrevet 28. mars Binge det jeg ligger bak i en serie, påskesnop og strikketøy var ikke så verst 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mars #217167 Del Skrevet 28. mars Titania skrev (1 time siden): Binge det jeg ligger bak i en serie, påskesnop og strikketøy var ikke så verst 😊 Starter du med Home and Away? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mars #217168 Del Skrevet 28. mars Cid skrev (15 minutter siden): Starter du med Home and Away? På ingen måte 😅 Ingen plan om å ta igjen 6 år av det. Men fått sett de 4 episodene av good doctor jeg hadde glemt bort 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. mars #217169 Del Skrevet 28. mars Jeg ser Olsenbanden. De gamle, selvfølgelig, gidder ikke junior. Olsenbanden for full musikk er en av de beste Olsenbanden-filmene, syns jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mars #217170 Del Skrevet 28. mars jukkapalme skrev (2 minutter siden): Jeg ser Olsenbanden. De gamle, selvfølgelig, gidder ikke junior. Olsenbanden for full musikk er en av de beste Olsenbanden-filmene, syns jeg. Jeg synes den nye var kjedelig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. mars #217171 Del Skrevet 28. mars Cid skrev (5 minutter siden): Jeg synes den nye var kjedelig. Jeg har ikke sett den nye. Gidder ikke. Er sikkert negativ, men syns det er en uting å lage nye versjoner av gamle klassikere med helt andre skuespillere. Selv om dette er en helt ny film som ikke har vært laget før. Og John Carew som Benny?! Meh! Er Sverre Holm som er Benny, ingen andre. Syns heller de kunne laget en ny komedie med noen helt andre skurker. Olsenbanden så mange år etter den siste når alle som spilte hovedrollene er borte, blir bare feil, syns jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mars #217172 Del Skrevet 28. mars jukkapalme skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke sett den nye. Gidder ikke. Er sikkert negativ, men syns det er en uting å lage nye versjoner av gamle klassikere med helt andre skuespillere. Selv om dette er en helt ny film som ikke har vært laget før. Og John Carew som Benny?! Meh! Er Sverre Holm som er Benny, ingen andre. Syns heller de kunne laget en ny komedie med noen helt andre skurker. Olsenbanden så mange år etter den siste når alle som spilte hovedrollene er borte, blir bare feil, syns jeg. Jeg synes de heller burde lage ny Jr film heller. De likte jeg faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. mars #217173 Del Skrevet 28. mars Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes de heller burde lage ny Jr film heller. De likte jeg faktisk. Jeg har ikke sett dem, men jeg var utenfor målgruppa allerede da julekalenderen gikk. Så har liksom aldri hatt noen interesse for de filmene. Men helt enig, heller nye jr filmer enn de helt nye. Eventuelt kunne de laget noe med Basse og to andre. Basse ble jo kjeltring han også og han som spilte Basse lever jo fortsatt. Tror han er i 60-årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 28. mars #217174 Del Skrevet 28. mars (endret) 3 hours ago, SVK said: Hva er oppskriften din? Blondies Ovn 190 grader. 100-500 g hvit sjokolade 180 g sukker 3 egg 180 g mel 1,1/4 ts bakepulver 1 ts vaniljeekstrakt Smør en form på ca 20x20 og kle den med bakepapir. Smelt hvit sjokolade i vannbad. La det avkjøles litt. Pisk egg og sukker litt sammen før resten has oppi og røres til ingen klumper. Ha oppi form og sett midt i ovnen på ca 30-35 min til midten av kaken er fast. Den blir brun på toppen. Om ikke alt spises opp med en gang, ha folie over til dagen etterpå. (Ps. Mengden sjokolade har med hvor søt du vil den skal være. Jeg hadde i 100 g, og det gir en kake som ikke er veldig søt). Endret 28. mars av Peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mars #217175 Del Skrevet 28. mars 1 minutt siden, Peanut said: Ovn 190 grader. 100-500 g hvit sjokolade 180 g sukker 3 egg 180 g mel 1,1/4 ts bakepulver 1 ts vaniljeekstrakt Smør en form på ca 20x20 og kle den med bakepapir. Smelt hvit sjokolade i vannbad. La det avkjøles litt. Pisk egg og sukker litt sammen før resten has oppi og røres til ingen klumper. Ha oppi form og sett midt i ovnen på ca 30-35 min til midten av kaken er fast. Den blir brun på toppen. Om ikke alt spises opp med en gang, ha folie over til dagen etterpå. (Ps. Mengden sjokolade har med hvor søt du vil den skal være. Jeg hadde i 100 g, og det gir en kake som ikke er veldig søt). Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 28. mars #217176 Del Skrevet 28. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #217177 Del Skrevet 28. mars Peanut skrev (7 timer siden): Skal lage Blondies i dag ^^, (altså brownies med hvit sjokolade). Butter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #217178 Del Skrevet 28. mars SVK skrev (5 timer siden): God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #217179 Del Skrevet 28. mars Peanut skrev (2 timer siden): Blondies Ovn 190 grader. 100-500 g hvit sjokolade 180 g sukker 3 egg 180 g mel 1,1/4 ts bakepulver 1 ts vaniljeekstrakt Smør en form på ca 20x20 og kle den med bakepapir. Smelt hvit sjokolade i vannbad. La det avkjøles litt. Pisk egg og sukker litt sammen før resten has oppi og røres til ingen klumper. Ha oppi form og sett midt i ovnen på ca 30-35 min til midten av kaken er fast. Den blir brun på toppen. Om ikke alt spises opp med en gang, ha folie over til dagen etterpå. (Ps. Mengden sjokolade har med hvor søt du vil den skal være. Jeg hadde i 100 g, og det gir en kake som ikke er veldig søt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #217180 Del Skrevet 28. mars Peanut skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en søt bamse og et søtt lam.🧸🧸🐑🐑🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå