Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (7 minutter siden):

Og du blir fyrt av det?:p

Nei. Ser, og scroller videre. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (5 minutter siden):

Aha! 

Aldri vært særlig interessert i FF. 

Men de har åpenbart kule karakterer 🙂

Liker du rpg spill så tror jeg du ville likt dette :) men anbefaler Final Fantasy Remake først siden det er del 1 i remake serien mens Rebirth er del 2. Del 3 kommer om noen år.  

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 minutter siden):

Er bare så vant til at det alltid er den veien det går, så er alltid en forventning, selv om det ikke er noe jeg nødvendigvis tenker bevisst på. 

Jeg er veldig sikker på at han og jeg er ute etter forskjellige ting, men han er den eneste jeg har møtt som har den påvirkningen på meg, så jeg «trenger» han litt som en pause fra verden og alt kaos som er hele tiden, så jeg vil liksom ha en dose innimellom allikevel, selv om jeg vet det ikke nødvendigvis er bra for meg 😶

Og på Gjøvikbanen er det vel ikke så mye buss for tog 😅 Inside-info har fortalt meg at når det er stengt mellom Roa og Gjøvik får de ca 30 min ekstra pause bare, før de turer mot Oslo igjen 😅

Bla bla bla.. 😉

Den overtenkende nøtta di gjør deg virkelig ingen tjenester..

Jeg vet ikke hva jeg skal si lenger jeg. 

Du skal være glad du ikke har møtt meg. Da hadde du vært fortapt :knegg:

 

Hva faen er'e du sier?? Er Gjøviktoget forsinket?? 

Jeg ligger på skinna her og fryser unødvendig.. ? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

Bla bla bla.. 😉

Den overtenkende nøtta di gjør deg virkelig ingen tjenester..

Jeg vet ikke hva jeg skal si lenger jeg. 

Du skal være glad du ikke har møtt meg. Da hadde du vært fortapt :knegg:

 

Hva faen er'e du sier?? Er Gjøviktoget forsinket?? 

Jeg ligger på skinna her og fryser unødvendig.. ? 

Jeg vet, jeg hater den nøtta 😅 Vet jo endelig hva som mest sannsynlig gir overtenkingen ekstra drivstoff, men hjelper ikke når jeg ikke får hjelp til å kontrollere det 😅 Men om jeg hadde møtt deg, kanskje du kunne banket litt vett i skallen på meg 😂

Om det er forsinket vet jeg ikke, for vet ikke om det er arbeid der nå, men vet jeg spurte han sist jeg var i Oslo om hva som skjedde på de turene der deler av ruta er buss for tog, om det er NM i venting eller hva de gjør 😝 For det første jeg tilfeldigvis så på tavla der var at Gjøvikbanen var innstilt mellom Roa og Gjøvik 😅 Men dette var jo forrige mandag

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Jeg vet, jeg hater den nøtta 😅 Vet jo endelig hva som mest sannsynlig gir overtenkingen ekstra drivstoff, men hjelper ikke når jeg ikke får hjelp til å kontrollere det 😅 Men om jeg hadde møtt deg, kanskje du kunne banket litt vett i skallen på meg 😂

Om det er forsinket vet jeg ikke, for vet ikke om det er arbeid der nå, men vet jeg spurte han sist jeg var i Oslo om hva som skjedde på de turene der deler av ruta er buss for tog, om det er NM i venting eller hva de gjør 😝 For det første jeg tilfeldigvis så på tavla der var at Gjøvikbanen var innstilt mellom Roa og Gjøvik 😅 Men dette var jo forrige mandag

Jepp! 180 centimeter med pepperkakedeig hadde gitt deg et skjerpende klask i bakhodet 😉

Ta deg deg samme kvinne! 

Du har en overveldende makt. Alt du trenger å gjøre er å vise litt interesse og bake en kake. Manglende tiltak fra mannen er intet annet enn et bevis på at mannen er like ubestemmelig som deg selv.

Dette er jo bare teit. Enten eller, baby! 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (22 minutter siden):

Jepp! 180 centimeter med pepperkakedeig hadde gitt deg et skjerpende klask i bakhodet 😉

Ta deg deg samme kvinne! 

Du har en overveldende makt. Alt du trenger å gjøre er å vise litt interesse og bake en kake. Manglende tiltak fra mannen er intet annet enn et bevis på at mannen er like ubestemmelig som deg selv.

Dette er jo bare teit. Enten eller, baby! 😊

Men da jeg gjorde det forrige gang ble han borte 😶 Så er redd for det igjen 

Og jeg er så lite snill med meg selv at jeg heller vil ha bittelitt enn ingen ting 😅 Selv om det ikke nødvendigvis er spesielt bra for meg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (5 minutter siden):

Men da jeg gjorde det forrige gang ble han borte 😶 Så er redd for det igjen 

Og jeg er så lite snill med meg selv at jeg heller vil ha bittelitt enn ingen ting 😅 Selv om det ikke nødvendigvis er spesielt bra for meg. 

Hmm.  

Har tanken om at du har elendig smak i "menn"  slått deg? 

Kanskje du skulle la være å la deg sjarmere av skrotinger...? 

 

 

Endret av KnekkeBørre
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (15 minutter siden):

Hmm.  

Har tanken om at du har elendig smak i "menn"  slått deg? 

Kanskje du skulle la være å la deg sjarmere av skrotinger...? 

 

 

Jeg har en liste med problemer med meg selv jeg må jobbe med 😅 Trenger bare litt hjelp på veien. 
 

Ikke vant til å bli sett «for å være meg» av noen som helst, noen gang. Så så fort det er bittelitt oppmerksomhet, så forsøker hjernen å suge til seg det den kan. Som jo innebærer at mye skit får plass det ikke burde. Men bevissthet er første steg på veien, er det ikke? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Jeg har en liste med problemer med meg selv jeg må jobbe med 😅 Trenger bare litt hjelp på veien. 
 

Ikke vant til å bli sett «for å være meg» av noen som helst, noen gang. Så så fort det er bittelitt oppmerksomhet, så forsøker hjernen å suge til seg det den kan. Som jo innebærer at mye skit får plass det ikke burde. Men bevissthet er første steg på veien, er det ikke? 

Jeg velger å tolke det som et bekreftende svar på at du har elendig smak.  

Men det er ikke verdens undergang.. 

Du kan trøste deg med at statistisk sett så finnes det mange fine karer som har de samme følelser for deg som du har for disse idiotene, uten å være istand til å konversere det til deg.. 

Jippi! 

Kjærligheten finnes der ute, men desverre er vi så klønete at det aldri kommer til å materialiseres.. 

Åhh..  Jeg har så lyst til å klaske til dere! Og det er så fortjent ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (5 timer siden):

Jeg velger å tolke det som et bekreftende svar på at du har elendig smak.  

Men det er ikke verdens undergang.. 

Du kan trøste deg med at statistisk sett så finnes det mange fine karer som har de samme følelser for deg som du har for disse idiotene, uten å være istand til å konversere det til deg.. 

Jippi! 

Kjærligheten finnes der ute, men desverre er vi så klønete at det aldri kommer til å materialiseres.. 

Åhh..  Jeg har så lyst til å klaske til dere! Og det er så fortjent ❤️

Får satse på det 😅 I mellomtiden skal jeg lære å bli snillere med meg selv 🤪

Men kom gjerne å klask også, kanskje det setter fortgang i prosessen 🙈😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag to uten krykker. 
Faen det er slitsomt og krever mye energi å ikke klare gå normalt

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (15 timer siden):

forbered dere på polkø imorgen...ikke for meg ihvertfall, tar en hvit påske..hamstring gidder jeg ikke. podagraen begynner å trekke seg tbax , alt bra...så nå sittr jeg å hører på påskelabyrinten i nrk, hvor skal vi reise nu ..

Hvor skal du reise hen neste gang? Er kjekt å høre om alle steder rundt omkring du reiser til :) God påske til deg forresten!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Har tidligere vært til gastroskopi og fikk i dag et brev om hva som hadde blitt gjort, oppdaget og også hva de trodde det kunne være.

«Biopsi fra uregelmessig slimhinne i cardia øsofageal overgangen: Dysplasi?»


Altså å få vite at de lurer på om det kan være kreft? Jeg ringte sykehuset og ei som svarte på avdeling mente jeg burde få vite mer om det når jeg skal til time etter påske kaos.gif.7ea1d3f8a0b5a4e4c55327ab6871a853.gif 
Om det er forstadium til spiserørskreft vil ikke Peanut leve særlig lenge 58370A0E-1992-4532-B57F-1BF083F945CB.gif.169ca61964b67f6bc2c5e73f9d587e08.gif Har ikke lyst til å dø ennå 3C80589D-4443-47D3-9F1B-16ECF5F9B86F.gif.5fa8180768a2ced2c90d2452eaabadbe.gif

Klarer ikke roe meg ned og har fullstendig panikk og kjenner alt mulig rart i halsen >_<  )

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

(Har tidligere vært til gastroskopi og fikk i dag et brev om hva som hadde blitt gjort, oppdaget og også hva de trodde det kunne være.

«Biopsi fra uregelmessig slimhinne i cardia øsofageal overgangen: Dysplasi?»


Altså å få vite at de lurer på om det kan være kreft? Jeg ringte sykehuset og ei som svarte på avdeling mente jeg burde få vite mer om det når jeg skal til time etter påske kaos.gif.7ea1d3f8a0b5a4e4c55327ab6871a853.gif 
Om det er forstadium til spiserørskreft vil ikke Peanut leve særlig lenge 58370A0E-1992-4532-B57F-1BF083F945CB.gif.169ca61964b67f6bc2c5e73f9d587e08.gif Har ikke lyst til å dø ennå 3C80589D-4443-47D3-9F1B-16ECF5F9B86F.gif.5fa8180768a2ced2c90d2452eaabadbe.gif

Klarer ikke roe meg ned og har fullstendig panikk og kjenner alt mulig rart i halsen >_<  )

Ikke lett å vite hva man skal si, men sender en klem :klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

(Har tidligere vært til gastroskopi og fikk i dag et brev om hva som hadde blitt gjort, oppdaget og også hva de trodde det kunne være.

«Biopsi fra uregelmessig slimhinne i cardia øsofageal overgangen: Dysplasi?»


Altså å få vite at de lurer på om det kan være kreft? Jeg ringte sykehuset og ei som svarte på avdeling mente jeg burde få vite mer om det når jeg skal til time etter påske kaos.gif.7ea1d3f8a0b5a4e4c55327ab6871a853.gif 
Om det er forstadium til spiserørskreft vil ikke Peanut leve særlig lenge 58370A0E-1992-4532-B57F-1BF083F945CB.gif.169ca61964b67f6bc2c5e73f9d587e08.gif Har ikke lyst til å dø ennå 3C80589D-4443-47D3-9F1B-16ECF5F9B86F.gif.5fa8180768a2ced2c90d2452eaabadbe.gif

Klarer ikke roe meg ned og har fullstendig panikk og kjenner alt mulig rart i halsen >_<  )

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Peanut said:

(Har tidligere vært til gastroskopi og fikk i dag et brev om hva som hadde blitt gjort, oppdaget og også hva de trodde det kunne være.

«Biopsi fra uregelmessig slimhinne i cardia øsofageal overgangen: Dysplasi?»


Altså å få vite at de lurer på om det kan være kreft? Jeg ringte sykehuset og ei som svarte på avdeling mente jeg burde få vite mer om det når jeg skal til time etter påske kaos.gif.7ea1d3f8a0b5a4e4c55327ab6871a853.gif 
Om det er forstadium til spiserørskreft vil ikke Peanut leve særlig lenge 58370A0E-1992-4532-B57F-1BF083F945CB.gif.169ca61964b67f6bc2c5e73f9d587e08.gif Har ikke lyst til å dø ennå 3C80589D-4443-47D3-9F1B-16ECF5F9B86F.gif.5fa8180768a2ced2c90d2452eaabadbe.gif

Klarer ikke roe meg ned og har fullstendig panikk og kjenner alt mulig rart i halsen >_<  )

Jeg er ikke lege så aner ikke hva de latinske ordene betyr. Men  sender deg klemmer. :klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google er i hvert fall ikke en ting å søke på. Kan bli redd 🥺

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

(Har tidligere vært til gastroskopi og fikk i dag et brev om hva som hadde blitt gjort, oppdaget og også hva de trodde det kunne være.

«Biopsi fra uregelmessig slimhinne i cardia øsofageal overgangen: Dysplasi?»


Altså å få vite at de lurer på om det kan være kreft? Jeg ringte sykehuset og ei som svarte på avdeling mente jeg burde få vite mer om det når jeg skal til time etter påske kaos.gif.7ea1d3f8a0b5a4e4c55327ab6871a853.gif 
Om det er forstadium til spiserørskreft vil ikke Peanut leve særlig lenge 58370A0E-1992-4532-B57F-1BF083F945CB.gif.169ca61964b67f6bc2c5e73f9d587e08.gif Har ikke lyst til å dø ennå 3C80589D-4443-47D3-9F1B-16ECF5F9B86F.gif.5fa8180768a2ced2c90d2452eaabadbe.gif

Klarer ikke roe meg ned og har fullstendig panikk og kjenner alt mulig rart i halsen >_<  )

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Sender deg 1000 varme klemmer ♥️ :klem3: Håper virkelig ikke det er kreft. Men hadde de virkelig trodd det hadde du nok fått komme inn til nye undersøkelser med en gang? Håper virkelig det ikke er noe farlig og at du blir helt frisk 💜

Men ja, ekkelt å kjenne alt mulig rart i halsen. Jeg har hatt en ekstremt kraftig halsbetennelse i snart to uker nå og spesielt på natten knyter halsen seg veldig og blir veldig «tykk» og tett. Har mange netter måttet stå opp og drikke varm te fordi jeg har følt at jeg ikke fikk puste og at jeg skal bli kvalt og at det har vært noe i halsen jeg ikke får opp. Så har vært minimalt med søvn de siste par ukene. Og googler jeg symptomene er det selvfølgelig kreft som kommer opp. Blir jo helt nervevrak av Dr Google, samtidig er det vanskelig å la være. Jeg begynner å bli bedre nå, men våknet av tett hals og nese og at jeg følte at jeg skulle bli kvalt i natt også. Er så dritt at det alltid må tette seg på natta når man skal sove. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, jukkapalme said:

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Sender deg 1000 varme klemmer ♥️ :klem3: Håper virkelig ikke det er kreft. Men hadde de virkelig trodd det hadde du nok fått komme inn til nye undersøkelser med en gang? Håper virkelig det ikke er noe farlig og at du blir helt frisk 💜

❤️

Ja, jeg regner med at hadde det virkelig vært det så hadde det vært rett tilbake til sykehuset.
Butter tror ikke det er noe farlig, han sier da hadde de jo ikke skrevet det sånn. 

Har lest at i noen slike tilfeller er det kronisk og man må bruke medikamenter resten av livet. I mitt tilfelle blir det vel Somac, som jeg også bruker nå.

(Trenger ikke bli skremt av Google, kan bare gå inn på felleskatalogen: https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-somac-takeda-564028 )

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...