Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

No1*No1 skrev (32 minutter siden):

Jeg har endelig skjønt hva mansplaining er og nå kan jeg si at enkelte menn rundt meg er skikkelig mansplainere. 

Care to eksplain?:P

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natt til i går drømte jeg at jeg forsov meg. I dag skjedde det at jeg ble liggende en halvtime for lenge i senga. Heldigvis rakk jeg jobb i tide likevel

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsov meg til bussen idag, så fikk noen til å hente meg 🙈

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 timer siden):

Er simpelt det riktige ordet her? <_<
 

– Jeg tror nok de fleste studenter bruker KI. Men mange bruker det nok ganske simpelt. 

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den siste pakken med angus-kjøttdeig på meny idag 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbered dere på polkø imorgen...ikke for meg ihvertfall, tar en hvit påske..hamstring gidder jeg ikke. podagraen begynner å trekke seg tbax , alt bra...så nå sittr jeg å hører på påskelabyrinten i nrk, hvor skal vi reise nu ..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (10 timer siden):

Er simpelt det riktige ordet her? <_<
 

– Jeg tror nok de fleste studenter bruker KI. Men mange bruker det nok ganske simpelt. 

:risterpåhodet:

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, CAPS LOCK said:

:risterpåhodet:

Kanskje for mye bruk av KI når man ikke vet om ordet er riktig eller ikke? <_< 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare være meg som tenker at: 

– Da jeg skjønte at jeg ikke kunne bevege beina mine. Det var veldig, veldig tungt, sier Shefqet.

er noe håpløst å skrive. Jeg ville ha skrevet,  «da jeg skjønte … så var det veldig, veldig tungt.»

Virker som om folk ikke kan skrive lenger. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (7 minutter siden):

Må bare være meg som tenker at: 

– Da jeg skjønte at jeg ikke kunne bevege beina mine. Det var veldig, veldig tungt, sier Shefqet.

er noe håpløst å skrive. Jeg ville ha skrevet,  «da jeg skjønte … så var det veldig, veldig tungt.»

Virker som om folk ikke kan skrive lenger. 

Er vel forskjellig skrivestil. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (7 minutter siden):

Må bare være meg som tenker at: 

– Da jeg skjønte at jeg ikke kunne bevege beina mine. Det var veldig, veldig tungt, sier Shefqet.

er noe håpløst å skrive. Jeg ville ha skrevet,  «da jeg skjønte … så var det veldig, veldig tungt.»

Virker som om folk ikke kan skrive lenger. 

Tror folk ikke bryr seg om språket «raseres», og man ser jo i medier og slik som også har kuttet korrekturen. 
 

Eller om man forsøker på en ordentlig måte å korrigere store feil, blir man beskyldt for og drive med hersketeknikker. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (23 minutter siden):

Må bare være meg som tenker at: 

– Da jeg skjønte at jeg ikke kunne bevege beina mine. Det var veldig, veldig tungt, sier Shefqet.

er noe håpløst å skrive. Jeg ville ha skrevet,  «da jeg skjønte … så var det veldig, veldig tungt.»

Virker som om folk ikke kan skrive lenger. 

Og så var han «bundet» til rullestol.. litt bedre versjon av «lenket til»... Som alle vi med rullestol er drit lei, rullestolen gir jo frihet og rom til å dra steder og flytte på seg😌

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Titania said:

Tror folk ikke bryr seg om språket «raseres», og man ser jo i medier og slik som også har kuttet korrekturen. 
 

Eller om man forsøker på en ordentlig måte å korrigere store feil, blir man beskyldt for og drive med hersketeknikker. 

06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif Ja, altfor mye av det.

 

Alt med måte. Om det er store feil som man egentlig bør vite om, er det greit med en påminnelse om at det ikke er riktig. Kan også nevne om det er setninger man ikke skjønner et kvekk av. 

For min egen del husker jeg ennå, fra en tidligere bruker jeg hadde, at jeg fikk en kraftig korreksjon på at noe jeg skrev var fullstendig ubegripelig. En anonymbruker kjølhalte meg så til de grader. Det stoppet ikke med en setning, men vedkommende hadde visst innestengt hat og skrev et langt innlegg som gikk på skrivemåten min, meg som bruker og alt gørr og dritt vedkommende klarte å lire av seg. 

Jeg selvfølgelig syntes det jeg skrev var helt greit nok, og synes det vedkommende skrev var i overkant unødvendig. 
 

(For syns skyld, er det over forståelig?) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Ett minutt til Eurojackpot-trekning... 

Kjøss meg i ræ..!!! :raven:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har komt i påskemodus nå.🐥🐥🐤🐤🐣🐣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Kjøss meg i ræ..!!! :raven:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har komt i påskemodus nå.🐥🐥🐤🐤🐣🐣

Absolutt 🐣

God påske :strix:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Absolutt 🐣

God påske :strix:

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en God Påske vår gode venn @KnekkeBørre:strix::strix:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...