Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg mente «her» som hele forumet. 

Driver folk å sosial prater i debatt tråder?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (2 minutter siden):

Driver folk å sosial prater i debatt tråder?

Isåfall blir'e fik å få! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Isåfall blir'e fik å få! 

 

Veslefik?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Veslefik?

Megafik med fela.. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Hei @Titania

Jeg trenger en oppdatering på denne langhårede sukkerbiten fra Hadeland.  Ble det noe der?? 

Har ikke truffet han siden starten av februar, men vi har kontakt litt innimellom 😊

Forventer ikke at det blir noe særlig mer, men det er vel kunsten å tenke negativt, samtidig som jeg vet at alle mennesker jeg sette pris på og som jeg føler er bra for meg alltid forsvinner ut av livet etter ikke så alt for lang tid.
Så jeg håper å treffe han igjen snart, for jeg trenger pausen fra verden jeg får med han, men regner ikke med at det skjer. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (6 minutter siden):

Hei @Titania

Jeg trenger en oppdatering på denne langhårede sukkerbiten fra Hadeland.  Ble det noe der?? 

Tekniker du tenkte på?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nye profilbildet ditt @Cid..  

I like it. Sjøl om du ser heitere ut enn meg.. Og jef er straight out of ovnen. Wazzup? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Tekniker du tenkte på?

Nei.. Han jeg mener er ett sidesprang fra Tekniker.. En eller annen langhåret nørd fra bygda her som på en eller annen måte har smigret seg innpå @Titania

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Driver folk å sosial prater i debatt tråder?

Når man prater med samme person i flere temaer er det vel ikke unaturlig at ting kan komme opp. 

Cid skrev (5 minutter siden):

Tekniker du tenkte på?

Lokfører

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Når man prater med samme person i flere temaer er det vel ikke unaturlig at ting kan komme opp. 

Lokfører

Så før man vet ordet av det så kan noen for eksempel ende opp med å prate om farsmelk i en tråd om Trond Giske?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Kaptein Cid Høyvind!!? 

Daaayum! Jeg digger'e! :skya:

Spilt spillet?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (9 minutter siden):

Har ikke truffet han siden starten av februar, men vi har kontakt litt innimellom 😊

Forventer ikke at det blir noe særlig mer, men det er vel kunsten å tenke negativt, samtidig som jeg vet at alle mennesker jeg sette pris på og som jeg føler er bra for meg alltid forsvinner ut av livet etter ikke så alt for lang tid.
Så jeg håper å treffe han igjen snart, for jeg trenger pausen fra verden jeg får med han, men regner ikke med at det skjer. 

Takk for at du deler ❤️

Slutt å vær så jævla negativ. Så mye buss for tog det er for tiden, bør dere klare å finne den tiden dere trenger til å smelte sammen i en herlig toenighet av kliss 🙂

Gi gass, frøken ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Så før man vet ordet av det så kan noen for eksempel ende opp med å prate om farsmelk i en tråd om Trond Giske?

Jeg styrer ikke hva folk skriver om, jeg ser bare temaer flyter mellom tråder

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg styrer ikke hva folk skriver om, jeg ser bare temaer flyter mellom tråder

Og du blir fyrt av det?:p

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (5 minutter siden):

Spilt spillet?

Nope'ti niks. Hvilket spill er denne karakteren fra? 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Nope'ti niks. Hvilket spill er denne karakteren fra? 

 

Final Fantasy 7, slik han ser ut nå er fra den nye versjonen av spillet kalt Final Fantasy 7 Rebirth. Det er noe av det beste jeg har spilt på lenge 😃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Final Fantasy 7, slik han ser ut nå er fra den nye versjonen av spillet kalt Final Fantasy 7 Rebirth. Det er noe av det beste jeg har spilt på lenge 😃

Aha! 

Aldri vært særlig interessert i FF. 

Men de har åpenbart kule karakterer 🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Takk for at du deler ❤️

Slutt å vær så jævla negativ. Så mye buss for tog det er for tiden, bør dere klare å finne den tiden dere trenger til å smelte sammen i en herlig toenighet av kliss 🙂

Gi gass, frøken ❤️

Er bare så vant til at det alltid er den veien det går, så er alltid en forventning, selv om det ikke er noe jeg nødvendigvis tenker bevisst på. 

Jeg er veldig sikker på at han og jeg er ute etter forskjellige ting, men han er den eneste jeg har møtt som har den påvirkningen på meg, så jeg «trenger» han litt som en pause fra verden og alt kaos som er hele tiden, så jeg vil liksom ha en dose innimellom allikevel, selv om jeg vet det ikke nødvendigvis er bra for meg 😶

Og på Gjøvikbanen er det vel ikke så mye buss for tog 😅 Inside-info har fortalt meg at når det er stengt mellom Roa og Gjøvik får de ca 30 min ekstra pause bare, før de turer mot Oslo igjen 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...