Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Jeg synes den siste originale olsenbanden filmen fra 99 er kjedelig, de skulle heller laget filmen i 89 når alle skuespillerne fortsatt var i live. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg funnet seks glassbiter; fire blanke og to brune 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Jeg synes den siste originale olsenbanden filmen fra 99 er kjedelig, de skulle heller laget filmen i 89 når alle skuespillerne fortsatt var i live. 

Helt enig! Er mange Cæsar-skuespillere med i den filmen da. Men det er det i de gamle også. Både Inger Teien (Guri Høyer), Helge Reiss (Gregorius Bang) og han som som spilte faren til Eva har hatt flere roller i de gamle filmene. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (56 minutter siden):

Helt enig! Er mange Cæsar-skuespillere med i den filmen da. Men det er det i de gamle også. Både Inger Teien (Guri Høyer), Helge Reiss (Gregorius Bang) og han som som spilte faren til Eva har hatt flere roller i de gamle filmene. 

Anders Hatlo var også med. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt for dårlig til å ha grønnsaker ved siden av maten, så forsøker bli flinkere til og ha det i maten i steden.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (1 time siden):

I dag har jeg funnet seks glassbiter; fire blanke og to brune 

Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig bra at du rydder opp.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millimani skrev (5 minutter siden):

Jeg er stadig i såpeopera

Synger i dusjen? :klo:

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (2 minutter siden):

Synger i dusjen? :klo:

Har du hørt om KG såpeopera?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (1 minutt siden):

Har du hørt om KG såpeopera?

Er ikke innom den tråden, men husket trådtittelen da du nevnte den :laugh:  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser engler og demoner 😁

Klarer ikke helt å bestemme meg for om musikken derfra eller DaVincikoden er best 🤔

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Titania said:

Ser engler og demoner 😁

Klarer ikke helt å bestemme meg for om musikken derfra eller DaVincikoden er best 🤔

Husker da Da Vinci-koden var boken "alle" leste.  Selv hørte jeg den på lydbok.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Husker da Da Vinci-koden var boken "alle" leste.  Selv hørte jeg den på lydbok.

Jeg lå litt etter hypen hadde vært, så leste den litt senere. Men ble samtidig hektet, så fikk tak i de andre bøkene Brown hadde skrevet og leste de ganske fort etterpå 😁

Syns egentlig det er litt kjipt at det ikke er kommet flere filmer, men skal sies at jeg ikke har sett serien av lost symbol, så vet ikke hvordan den er

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Titania said:

Jeg lå litt etter hypen hadde vært, så leste den litt senere. Men ble samtidig hektet, så fikk tak i de andre bøkene Brown hadde skrevet og leste de ganske fort etterpå 😁

Syns egentlig det er litt kjipt at det ikke er kommet flere filmer, men skal sies at jeg ikke har sett serien av lost symbol, så vet ikke hvordan den er

 

Hørte Lost Symbol også på lydbok.   Har ikke sett noen av filmene eller sett tv-serien. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Titania said:

Jeg lå litt etter hypen hadde vært, så leste den litt senere. Men ble samtidig hektet, så fikk tak i de andre bøkene Brown hadde skrevet og leste de ganske fort etterpå 😁

Syns egentlig det er litt kjipt at det ikke er kommet flere filmer, men skal sies at jeg ikke har sett serien av lost symbol, så vet ikke hvordan den er

 

Husker den torturtanken hvor hovedpersonen tror han drukner. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (1 time siden):

Jeg er stadig i såpeopera

Liker du det?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (2 minutter siden):

Husker den torturtanken hvor hovedpersonen tror han drukner. 

Den husker jeg ikke akkurat nå 🤔 Men nå leste jeg de siste bøkene da fokuset begynte forsvinne, så har nok noe med det å gjøre 😅 Husker det nok om jeg leser det igjen

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Titania said:

Den husker jeg ikke akkurat nå 🤔 Men nå leste jeg de siste bøkene da fokuset begynte forsvinne, så har nok noe med det å gjøre 😅 Husker det nok om jeg leser det igjen

Skjønner. Trist med fokus-problemene dine.  Men selv om du ikke hadde hatt fokusproblemer så hadde det vært forståelig at du ikke husket detaljer fra en bok du kanskje har lest for lenge siden. Har selv glemt det meste fra boka. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (30 minutter siden):

Den husker jeg ikke akkurat nå 🤔 Men nå leste jeg de siste bøkene da fokuset begynte forsvinne, så har nok noe med det å gjøre 😅 Husker det nok om jeg leser det igjen

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (22 minutter siden):

Skjønner. Trist med fokus-problemene dine.  Men selv om du ikke hadde hatt fokusproblemer så hadde det vært forståelig at du ikke husket detaljer fra en bok du kanskje har lest for lenge siden. Har selv glemt det meste fra boka. 

Jeg husker overraskende mye av ting, om jeg bare får noen detaljer fra handlingen 😅 

Satse på det blir en bedring i fokusproblematikken etterhvert. Dps-psykologen er sikker på at jeg har adhd, men fordi reglene er litt firkantet (hans ord) og ingen husker nok detaljer fra jeg var liten, så kunne han ikke sette diagnosen. Selv om jeg har en god del symptomer nå, som er blitt mer og mer tydeligere når jeg er blitt eldre. Så må bare få råd til privat utredning 🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...