Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (2 timer siden):

Google er i hvert fall ikke en ting å søke på. Kan bli redd 🥺

Helt gale at de bare gir en sånn beskjed og forventer at du skal vente til etter påske med å få vite mer! ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satser på at ikke alt kollapser hos kundene idag, så får jeg gått litt før :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Cid said:

Helt gale at de bare gir en sånn beskjed og forventer at du skal vente til etter påske med å få vite mer! ❤️

Det her var det lege skrev: IMG_5873.thumb.jpeg.909aac678e5cfbfca249eb521997eb6c.jpeg

Riktignok «grunnet usikkerhet», men i det hele tatt ordet dysplasi 🥺 

(Dysplasi er vekstforstyrrelse, og brukes om enten unormal utvikling eller celleforandringer. Begrepet brukes også om celleforandringer som kan være forstadium til kreft, oftest i epitel, som på livmorhalsen eller i tykktarmspolypper. Dysplasiens grad angis som CIN I, II og III eller som lett, moderat og uttalt (grov). Dysplasiforandringer kontrolleres eller fjernes. Forandringene kan påvises i celleprøver (cytologiske prøver) og vevsprøver (biopsier)). 

Håper, håper på det beste neste onsdag

                IMG_5791.gif.946f3eb107f78ceb628f2b7c654928b5.gif

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Kiwi hadde ikke mer grillribbe 😑

Sjekk eurospar og bunnpris da. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Sjekk eurospar og bunnpris da. 

Ingen av de butikkene finnes her i byen. Rema ligger dumt til, så håper på flaks på meny, men tror ikke

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (3 minutter siden):

Ingen av de butikkene finnes her i byen. Rema ligger dumt til, så håper på flaks på meny, men tror ikke

Dumt til?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (49 minutter siden):

Dumt til?

Steder jeg veldig sjelden er, eller ikke skulle idag. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man smiler til andre gjøre man dagen deres bedre og din egen også. Det er ingen tvil om at å være sammen med en positiv og glad person løfter en selv opp. Man får energi av å være sammen med andre som er smilende og glade. Et smil smitter og sprer glede.

:)

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (6 timer siden):

❤️

Ja, jeg regner med at hadde det virkelig vært det så hadde det vært rett tilbake til sykehuset.
Butter tror ikke det er noe farlig, han sier da hadde de jo ikke skrevet det sånn. 

Har lest at i noen slike tilfeller er det kronisk og man må bruke medikamenter resten av livet. I mitt tilfelle blir det vel Somac, som jeg også bruker nå.

(Trenger ikke bli skremt av Google, kan bare gå inn på felleskatalogen: https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-somac-takeda-564028 )

 

 

jukkapalme skrev (6 timer siden):

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Sender deg 1000 varme klemmer ♥️ :klem3: Håper virkelig ikke det er kreft. Men hadde de virkelig trodd det hadde du nok fått komme inn til nye undersøkelser med en gang? Håper virkelig det ikke er noe farlig og at du blir helt frisk 💜

Men ja, ekkelt å kjenne alt mulig rart i halsen. Jeg har hatt en ekstremt kraftig halsbetennelse i snart to uker nå og spesielt på natten knyter halsen seg veldig og blir veldig «tykk» og tett. Har mange netter måttet stå opp og drikke varm te fordi jeg har følt at jeg ikke fikk puste og at jeg skal bli kvalt og at det har vært noe i halsen jeg ikke får opp. Så har vært minimalt med søvn de siste par ukene. Og googler jeg symptomene er det selvfølgelig kreft som kommer opp. Blir jo helt nervevrak av Dr Google, samtidig er det vanskelig å la være. Jeg begynner å bli bedre nå, men våknet av tett hals og nese og at jeg følte at jeg skulle bli kvalt i natt også. Er så dritt at det alltid må tette seg på natta når man skal sove. 

 

Peanut skrev (6 timer siden):

Google er i hvert fall ikke en ting å søke på. Kan bli redd 🥺

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godpåske.🐥🐥🐤🐤🐣🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (Akkurat nå):

IMG_5836.gif.6dcd67250b3fdda9834dd5fcf0f57f05.gif

Herfra også ^^,

:klem3::klem3::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (33 minutter siden):

GOD PÅSKE • Mjøndalen Idrettsforening

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt blåbær-muffins, sjokolade, fruktilurer og potetgull. Lille lørdag i kveld. Synd jeg glemte farrisen, da blir det vanlig vann istedet

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Millimani skrev (14 minutter siden):

Jeg har kjøpt blåbær-muffins, sjokolade, fruktilurer og potetgull. Lille lørdag i kveld. Synd jeg glemte farrisen, da blir det vanlig vann istedet

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godskjærtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske då kjære sosioprat! 
(og nei, ikkje spør kva @Lurvendriv med ass😆🐣😘)

IMG_4363.jpeg

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

God påske då kjære sosioprat! 
(og nei, ikkje spør kva @Lurvendriv med ass😆🐣😘)

IMG_4363.jpeg

Håper vi smakte 🍽️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...