Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (5 minutter siden):

Jeg synes den nye var kjedelig. 

Jeg har ikke sett den nye. Gidder ikke. Er sikkert negativ, men syns det er en uting å lage nye versjoner av gamle klassikere med helt andre skuespillere. Selv om dette er en helt ny film som ikke har vært laget før. Og John Carew som Benny?! Meh! Er Sverre Holm som er Benny, ingen andre. Syns heller de kunne laget en ny komedie med noen helt andre skurker. Olsenbanden så mange år etter den siste når alle som spilte hovedrollene er borte, blir bare feil, syns jeg. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke sett den nye. Gidder ikke. Er sikkert negativ, men syns det er en uting å lage nye versjoner av gamle klassikere med helt andre skuespillere. Selv om dette er en helt ny film som ikke har vært laget før. Og John Carew som Benny?! Meh! Er Sverre Holm som er Benny, ingen andre. Syns heller de kunne laget en ny komedie med noen helt andre skurker. Olsenbanden så mange år etter den siste når alle som spilte hovedrollene er borte, blir bare feil, syns jeg. 

Jeg synes de heller burde lage ny Jr film heller. De likte jeg faktisk. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg synes de heller burde lage ny Jr film heller. De likte jeg faktisk. 

Jeg har ikke sett dem, men jeg var utenfor målgruppa allerede da julekalenderen gikk. Så har liksom aldri hatt noen interesse for de filmene. Men helt enig, heller nye jr filmer enn de helt nye. Eventuelt kunne de laget noe med Basse og to andre. Basse ble jo kjeltring han også og han som spilte Basse lever jo fortsatt. Tror han er i 60-årene. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, SVK said:

:spise:

Hva er oppskriften din?

Blondies

Ovn 190 grader. 

100-500 g hvit sjokolade   
180 g sukker   
3 egg
180 g mel   
1,1/4 ts bakepulver     
1 ts vaniljeekstrakt 

Smør en form på ca 20x20 og kle den med bakepapir.

Smelt hvit sjokolade i vannbad. La det avkjøles litt. Pisk egg og sukker litt sammen før resten has oppi og røres til ingen klumper. Ha oppi form og sett midt i ovnen på ca 30-35 min til midten av kaken er fast. Den blir brun på toppen. 

Om ikke alt spises opp med en gang, ha folie over til dagen etterpå. 
IMG_5807.gif.8f16948bec17ce689806eced87c3ce3c.gif
 

(Ps. Mengden sjokolade har med hvor søt du vil den skal være. Jeg hadde i 100 g, og det gir en kake som ikke er veldig søt).

Endret av Peanut
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peanut said:

Ovn 190 grader. 

100-500 g hvit sjokolade   
180 g sukker   
3 egg
180 g mel   
1,1/4 ts bakepulver     
1 ts vaniljeekstrakt 

Smør en form på ca 20x20 og kle den med bakepapir.

Smelt hvit sjokolade i vannbad. La det avkjøles litt. Pisk egg og sukker litt sammen før resten has oppi og røres til ingen klumper. Ha oppi form og sett midt i ovnen på ca 30-35 min til midten av kaken er fast. Den blir brun på toppen. 

Om ikke alt spises opp med en gang, ha folie over til dagen etterpå. 
IMG_5807.gif.8f16948bec17ce689806eced87c3ce3c.gif
 

(Ps. Mengden sjokolade har med hvor søt du vil den skal være. Jeg hadde i 100 g, og det gir en kake som ikke er veldig søt).

Tusen takk!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (7 timer siden):

Skal lage Blondies i dag ^^, 

(altså brownies med hvit sjokolade). 70BB6CE5-46D8-462A-9DFC-76B04B08E579.gif.3a79e481107e857a84c91dde88247564.gif

Butter:IMG_5835.gif.30d39ce19c08652f7021be4c73ee2de6.gif

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 timer siden):

God påske! 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

Blondies

Ovn 190 grader. 

100-500 g hvit sjokolade   
180 g sukker   
3 egg
180 g mel   
1,1/4 ts bakepulver     
1 ts vaniljeekstrakt 

Smør en form på ca 20x20 og kle den med bakepapir.

Smelt hvit sjokolade i vannbad. La det avkjøles litt. Pisk egg og sukker litt sammen før resten has oppi og røres til ingen klumper. Ha oppi form og sett midt i ovnen på ca 30-35 min til midten av kaken er fast. Den blir brun på toppen. 

Om ikke alt spises opp med en gang, ha folie over til dagen etterpå. 
IMG_5807.gif.8f16948bec17ce689806eced87c3ce3c.gif
 

(Ps. Mengden sjokolade har med hvor søt du vil den skal være. Jeg hadde i 100 g, og det gir en kake som ikke er veldig søt).

:spise::spise::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (16 minutter siden):

IMG_5895.gif.7b7325c56264d3cc4bd4668948ebfa58.gifIMG_5894.gif.e6d3d71c4316c24d7f0cdcf18f24c8e0.gif

Cassidy Tvillingene synes at dette er en søt bamse og et søtt lam.🧸🧸🐑🐑🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke musikk jeg pleier høre mye på, men koselig å se 70-års feiringen av Bjørn Eidsvåg 😊 Virker som en fantastisk person 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (29 minutter siden):

Det er ikke musikk jeg pleier høre mye på, men koselig å se 70-års feiringen av Bjørn Eidsvåg 😊 Virker som en fantastisk person 😊

Vi ser også på🥰 Koselig! Og flott programlederjobb av Else! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Vi ser også på🥰 Koselig! Og flott programlederjobb av Else! 

Virkelig! 😁

Fint å høre historiene bak noen av sangene, og ikke minst reaksjonene til Bjørn av alt 🥰 Blitt en tåre eller tre her også 🥲

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God Langfredagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en avgjørelse om å ikke jobbe for mye mer. For en tid tilbake. Ikke bli sittende til 17.00. Ikke snike meg bort i helgene for å febrilsk skrive journaler, rapporter og epikriser. Og så har jeg jo klart det. Burde lage fest jo. Fritid er fint. Jeg liker den:hjerte: Og fortjener den😌

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (13 timer siden):

Det er ikke musikk jeg pleier høre mye på, men koselig å se 70-års feiringen av Bjørn Eidsvåg 😊 Virker som en fantastisk person 😊

Jeg så bare slutten. Syntes den var fin den sangen han sang med unge jenta med krøllete håret :) Vet ikke hvem hun var eller hva sangen het, så derfor forklaringen :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (18 minutter siden):

Jeg så bare slutten. Syntes den var fin den sangen han sang med unge jenta med krøllete håret :) Vet ikke hvem hun var eller hva sangen het, så derfor forklaringen :ler:

Floden med Emma Steinbakken 😁 Den er fin 😁

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (21 timer siden):

Jeg ser Olsenbanden. De gamle, selvfølgelig, gidder ikke junior. Olsenbanden for full musikk er en av de beste Olsenbanden-filmene, syns jeg. 

Min favoritt er Olsenbanden tar gull  fra 1972 hvor Olsenbanden drar til Sørlandet for å finne en tysk bunker hvor det skal finnes et pengeskap med gullbarrer 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (1 minutt siden):

Min favoritt er Olsenbanden tar gull  fra 1972 hvor Olsenbanden drar til Sørlandet for å finne en tysk bunker hvor det skal finnes et pengeskap med gullbarrer 

Ja, den er også bra. Den første fra 1969 er også veldig morsom.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg lytte til pådder på nrk. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...